Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

A tetovált lány és a szégyen sétája

2018. május 07. - Ethan Wolf

p2.jpg

Renátát A tinderen ismertem meg és folyamatosan cikiztem, hogy mennyi tetkója van, azaz mennyire le van varrva. Kétértelmű mondatok humorba csomagolva, ő pedig vette a lapot. Tényleg sok tetoválása volt, az egyik lába bokájától felfelé egészen a comb tetejéig ilyen színes tetkókkal volt tele. A háta teljesen, az egyik felkarja, a másik alkaron a csuklója, és az egyik melle alatt is volt. A legtöbb nonfiguratívnak tűnt első blikkre, de mindegyiknek megvolt a maga története (mint mindig).

Egy napnyi tinderezés után áthívtam face-re, és ott dumáltunk még két napig, mikor is sikerült időpontot egyeztetnünk a találkáról.

517cd87471ce17c7bb8a73d956094d82-2.jpg

Könnyen mert, nagyon sok közös témánk volt és sok mindenben tudtunk értelmesen vitázni. Amolyan cuki ellentétek is akadtak, például én Star Trek-es voltam régen, Ő meg Gyűrűk Ura rajongó. Poénosan szívattuk a másikat ezekkel. De sok téma közös volt, fesztiválok, zenék, filmek. Elég sokat csevegtünk és sosem éreztem „munkának”. Úgy értem, a legtöbb esetben, mikor előre tudom, hogy nem lesz semmi komoly, max pár dugás, olyankor a csevegést kicsit munkának érzem, munkának, amivel eljutok a punciig. Renátánál ezt nem éreztem, végig könnyed, gördülékeny csevegés volt és egyik témából következett a másik.

Késett 15 percet, ezt sms-ben meg is írta, mire annyi válaszoltam, hogy ezért fenekelés jár. :) Könnyen kiszúrtam a tömegben, mikor közeledett, mert kilátszódott a tetkók egy része (nyár volt, ő pedig miniszoknyában és valamilyen topszerű felsőben volt). Vállig érő vörös haj (festett, nem természetesnek ható, hanem amolyan rikító, lázadó vörös), formás alak, óriási mosoly. Két üdvözlő puszi után indultunk egy általam ismert helyre. Odafelé már láttam a jeleket, többször is a haját birizgálta és minden poénomon nevetett. Ha bejössz egy nőnek és a humorodat is bírja, akkor még ha egy-egy poén be is sül, ő akkor is nevetni fog rajta.

6b22918830d12ae1f49d8afc2d00ac372.jpg

Kiültünk és rendeltünk két koktélt. Ott folytatódott a beszélgetés, ahol abba maradt online és közvetlen volt a hangulat. Húsz perc bemelegítő csevegés után, úgy éreztem ideje előre lépni egyet, elég nyitottnak tűnt a lány. Élőben is szemügyre vettem a tetoválásokat, már amelyik látható volt persze. Ekkor kihasználtam a lehetőséget, és megérintettem. Mikor a kezét nyújtotta, hogy megmutassa a tetoválást, megfogtam a kezét határozottan és kicsit magam felé húztam, de végig a tetoválást néztem, mintha szakértő lennék. A combján lévőnél hasonlóan jártam el. Kinyújtotta előre a lábát, de ugye a comb külső felén lévő részt nem láttam, én a másik oldalán ültem, ezért a combját megfogtam, enyhén szorítottam meg, hogy érezze, hogy férfiként érdeklődöm iránta szexuálisan, odahajoltam és szemügyre vettem a tetoválást. Miközben oda hajoltam, majd vissza, igyekeztem, hogy az arcom a lehető legközelebb „haladjon” el az ő arca mellett. Ez amolyan előjáték, az előjátéknak.

Mivel nagyon oldottak lettünk és csupa zöld jelzést láttam a lányon, ezért a harmadik koktél után egy fejszellőztető sétát javasoltam. El is indultunk, persze a lakásom felé, de ő ezt még nem tudta. Útközben rákérdeztem, hogy áll a keményebb italokkal, mondjuk a whiskey-vel. Szereti, de csak kólával (mint a legtöbb huszonéves). Mire azt válaszoltam, hogy akkor útközben kéne vennünk kólát, mert whiskeym van otthon, de kólám nincs. Ezzel mintegy jelezve neki, hogy most bizony haza fogom vinni és iszogatni fogunk. :) Az ő reakciója annyi volt, hogy mutatott az egyik irányba, hogy ott egy bolt, ott biztos kapunk kólát. :P

83f9da819eec9a952d3143789eab3fe02.jpg

Megvettük a kólát és hazamentünk. Körbevezettem a lakásban, öntöttem egy italt, szerencsére jeget előre készítettem be és iszogatni kezdtünk. Ekkor olyan éjfél körül járt az idő, zenét hallgattunk és mindegyünk mutatta a másiknak, pontosan milyen stílusú zenét szeret. Volt ott minden, főleg a sokadik ital után, mikor a mulatós zenén nevettünk. Még kicsit táncoltunk is, majd mikor kicsit fáradtan leültünk a kanapéra, megcsókoltam. Aztán újra és újra, hosszan. Ekkor már volt bennünk pia, de rá jobban hatással volt, mert elkezdett két csókcsata között beszélni mindenféléről. Szóbahozta a feminizmust, hogy ő kiáll a nők jogaiért, és hogy mennyire el vannak ők nyomva, hogy néha annyi mindenben kell helytállniuk, hogy alig bírják. Volt már dolgom ilyen nővel, de picit meghökkentem, de aztán úsztam az árral. Azért hökkentem meg, mert nem tűnt ránézésre feministának, inkább egy vagány, belevaló csajnak, aki minden őrültségben benne van. Mindenesetre egy tipp, ha ilyen nővel találkoztok, és meg akarjátok dugni, akkor nem szabad beszélgetésbe elegyedni vele a feminizmusról, mert ha nem értesz valamiben egyet, vagy esetleg érveket hozol fel valami ellen, vagy próbálsz értelmes vitát generálni, azt ők mindig személyes támadásnak veszik! Ilyenkor egyet kell érteni és bólogatni. Ha nagyon érdekel a téma, max másnap kifejtem neki a véleményem.

Továbbá egy ennél sokkal aggasztóbb téma is előkerült. Mégpedig, hogy a volt pasijával pár hónapja mentek szét, de a csávóval azóta is kefélnek, sőt, még az azt megelőző pasijával is szokott dugni (persze a sima ex nem tud az előző exről). Ekkor kifakadt, hogy egy nőnek is joga van annyit kefélni, amennyit akar, miért kell megbélyegezni. Bezzeg egy férfi még büszke is lehet a hódításaira, de egy nő nem. Ezzel egyetértettem, felőlem mindenki annyit és azzal kefél, akivel és amennyit csak akar. Reni vélhetően ekkor már tudta, hogy meg lesz dugva és előre magyarázkodott saját maga számára, hogy miért is nem baj ha lefekszik velem. Szerintem.

c99.jpg

Az erkölcsök, a társadalmilag elfogadott dolgok úgyis változnak, ma már hadd ne kelljen azon rágódnia egy nőnek, hogy mit szólnak, ha lefeküdt 30-40-50 pasival. Szíve joga. Akinek nem tetszik, az ne foglalkozzon vele és kész. Persze ez nagyon nehéz, hisz ha véleményem van, akkor azt világgá kell kürtölnöm, ha pedig valaki nem ért vele egyet, akkor lehet sírni, hogy véleményszabadság van. Igen az van, és eszerint én is leszarhatom, hogy kinek, mi a véleménye.

A komoly témák ellenére, beszélgetés közben sokat csókolóztunk, tapizás, és lassú ruhadarab elhagyás volt a mutatvány. Az ágyba kerültünk és megtörtént, aminek meg kellett történnie. Sajnos elég sokat ittunk, így nem a megszokott másfél-kétórás kefélés volt, hanem egy laza húsz perces. Ekkorra már elmúlt hajnali fél négy. Kicsit beszélgettünk, úgy tűnt itt akar aludni, ám legyen. Amúgy is messze lakik, hajnalban, ennyi ital után nem engedtem volna haza amúgy sem. Max, ha taxival megy. A beszélgetés után már fél ötöt mutatatott az óra, ami csak azért volt problémás, mert kedd hajnal volt. Ő könnyen volt, egyetemista, nem kell dolgoznia a nyáron, csak henyél és bulizik, max hazamegy reggel és alszik tovább. Nekem neccesebb. Hatkor kellett kelnem és alvás előtt még zuhanyoztam, mert tudtam, hogy meló előtt erre nem lesz időm. Szóval egy órát aludtam, mikor kelhettem is. Mondanom sem kell, az az egy óra semmit nem ért, sőt…

245walkofshame2.jpg

Felkeltettem Renit, de alig akaródzott neki felkelnie. Végül összeszedte magát és együtt indultunk el. Csak később, aznap este vettem észre, hogy a melltartója nálam maradt, az ágy mellett figyelt. Nagyon K.O. lehetett, ha reggel nem is vette észre, hogy nincs rajta.

Rajta kegyetlenül látszott, hogy éjjel berúgott és kefélt. Azt hiszem, a nőknél szokott lenni olyasmi, amit „szégyen sétának” hívnak. Mikor egy pasitól hazafelé baktat hajnalban, kócos hajjal, lejött sminkkel. A legtöbb járókelő levágja, hogy ez a nő bizony szét lett kefélve az éjjel. Konkrétan Reni olyan nagyon nem, de azért jó volt.

Másnap még beszéltünk facen és megállapítottuk, hogy nincs értelme folytatni. Ő emlékezett, miket mondott, a feminizmus, az exei, és nagyon égett, azt mondta ezek után nem merne találkozni velem és a szemembe nézni. Számomra is egyértelmű volt, hogy hiába a sok közös vonás és hullámhossz, ebből max szexkapcsolat lenne, de mivel ő az exeivel kefél, ezért nem akarok kockáztatni. Ha idegenekkel lenne szexkapcsolata, akkor azt mondom oké, de két exxel, az azért kemény, mert ha azok még esetleg éreznek valamit iránta és megneszelik, hogy létezik a másik ex, vagy akár én, abból csak bonyodalom lenne. Minden jót kívántunk a másiknak és többé nem beszéltünk. Kellemes emlék marad örökre.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr213885752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.05.07. 07:10:14

Hát itt dolgozott a hörcsög szépen.
És itt már szépen látszik, hogy itt boldog élet nem lesz, mert csak farokról farokra akarunk majd járni úgy, hogy farok mellett másik farok is majd kelleni fog és nekünk jár és ideológia is megvan szépen hozzá támogatva a már említett rágcsáló végett....

Mert feminizmus, ja...

Aztán csak a háborgás fog menni, hogy miért nincs mellettem egy "igazi" férfi, csak mert én "egyenlő" jogokat akarok????!

Komolyan el kell kezdeni ilyen kisállat mütyürökkel való kereskedést, tuti megélhetés lesz már a következő generáció által (is) biztosan...

erkölcsi hulla 2018.05.07. 10:25:10

Mondjuk az szép teljesítmény, hogy még az exe exével is összejárnak, miközben még tinderen is kefélget :D És még így is működik az önbecsapás hörcsögözés. Ha szexuális úton terjedő betegség lennék, ilyen csaj lenne az álmom :D

VT 135 2018.05.07. 14:02:59

Alap, h ha egy nő tele van tetoválással, ott sok jót (mármint komolyabban vehető kapcsolatot) ne remélj. Ennek is megvannak a pszichológiai okai, aminek nincs köze ahhoz, h tetszik-nem tetszik a tetoválás. És akkor ezzel rögtön analizálás ON! :)
Azoknál a nőknél, akik még fel is vállalják, h feministák (ez ugye az erős kisebbség, a nők 60-70%-a még az agymosott nyugaton sem tekinti magát feministának, hiszen annyira gáz - persze ettől még az ő fejük is át van mosva...), vagy konkrétan radikális feminista aktivisták, gyakorlatilag mindig van valamilyen, korábbról, családból hozott, meg nem oldott lelki teher, amit cipelnek magukkal. Ennek az eredménye a radfeminizmusuk.
Ennél a csajnál alacsony belső önértékelést tippelnék. Ebből adódik az agyontetkózás, amellyel egyrészt ki akarja emelni magát a tömegből, h ő "több", másrészt feltünő legyen, h észrevegyék, harmadrészt, h ő mekkora lázadó. A két exszel kefélés, meg a további tinder-reszelés is simán lehet olyan folyamatos önbizalom-növelő, vagy csak szinten tartó tápszer, mint a gyúróknál a cucc.

VT 135 2018.05.07. 14:03:37

Viszont legalább célba értél és jól éreztétek magatokat.. :)

varosilany 2018.05.07. 14:34:32

Körülbelül 2-3 bejegyzésenként ledöbbenek a "hölgyeken" :D

Krisz101 2018.05.07. 21:24:06

mgyarul nem volt túl nagy durranás a szex neked sem, semmi extrát nem találtál a puncijában vagy a testében, mert különben egyértelmű h találkoztatok volna még párszor

nincs is jobb mint amikor egy nővel van valamilyen szintű kapcsolódás, de látod h szerelem tuti nem lesz, ellenben az ágyban kurva jó vele. és olyankor mindenféle pressure nélkül tudtok még egy ideig találkozni.

Krisz101 2018.05.07. 21:26:09

ja amúgy az nem értettem, h csak akkor jött le h egy feminista picsa, amikor elkezdett róla beszélni. színes haj, tetoválások, liberális kinézet... ezektől amerikában már tiltják egymást a red pill pasik. (ez a csaj még egész tűrhető volt. bár azért kicist jobban összekaphattad volna magad miután elkezdte nyomni a feminista bullshittet :D)

Krisz101 2018.05.07. 21:28:29

amúgy meg a nők el vannak nyomva. jeeesus christ... biztos azokra gondolt akik az instán kurválkodnak egész nap, és minden fotójuk alatt 20-30 béta balfasz kommentelget folyamatosan h jaj de szép vagy meg mikor találkozunk...
amerikában már sok nő ebből él (reklámbevétel és monetizáció)

Krisz101 2018.05.07. 21:33:55

@VT 135: nekem is ez ugrott be, h még egész mázlija volt, mert én akárhány kitetovált (főleg nővel) volt dolgom életemben mind büdös gyökér volt.

előszeretettel posztolnak buddhista meg tolerancia baromságokat, hogy ne itéld meg a másik embert a külseje alapján bla bla bla, miközben abszolút lenézik, a tetoválatlan embereket, és magukat vmi elitnek gondolják emiatt (rejtett kisebbségi komplexussal persze legtöbb esetben)

Passiflora Incarnata (törölt) 2018.05.07. 22:38:10

@Krisz101: Teljesen nevetséges az is amikor a facebook-on egy csaj kirak magáról valami fotót, akkor a lelkendező kommentek, ("de szép vagy!") 99% nőktől jönnek. Ez a Dicséret-valuta, mert elvárja, hogy őt is visszadicsérjék majd.

erkölcsi hulla 2018.05.08. 00:33:09

@Passiflora Incarnata: Sajnos a nyáladzó béta manginák sokkal rosszabbak, mert ők komolyan gondolják mind a dícséreteket mind a szolgalelkűséget.

Nincs undorítóbb férfifajta annál amelyik béta fehérlovag mangina. Nálam a top 3 ban vannak a rühellem-listánm, de top 1. ha azt nézzük, kik a femnácizmus legkártékonyabb támogatói.

Krisz101 2018.05.08. 03:03:52

@Passiflora Incarnata: akkor azokkal a nőkkel még viszonylag szerencséd van, mert én sokszor látom, h béta balfaszok csinálják ezt abban a reményben h egyszer odajuthatnak a puncihoz. (nem)

Wildschwein 2018.05.08. 08:28:52

@VT 135: 100%-ban egyetértek. Tetoválás = red flag (Heartiste is megmondta :)). És a feminizmus mögött tényleg mindig van valami felodatlan lelki probléma a háttérben. És igen, jelen esetben alacsony önértékelés lehet az ok.

Wildschwein 2018.05.08. 08:44:49

@Krisz101: "nincs is jobb mint amikor egy nővel van valamilyen szintű kapcsolódás, de látod h szerelem tuti nem lesz, ellenben az ágyban kurva jó vele. és olyankor mindenféle pressure nélkül tudtok még egy ideig találkozni."
Igen, ha reálisan nézzük, akkor egy férfi számára valóban ez az optimum, amit egy kapcsolatból ki tud hozni. Sajnos a hangsúly azon van, hogy "egy ideig". A dolgok ugyanis törvényszerűen elfajulnak rossz irányba, a nő vagy elkezd nyaggatni, hogy köteleződj el neki, vagy pedig teljesen váratlanul kilép az álomkapcsolatból, és soha többé nem akar látni (mondjuk egy héttel azután, hogy még arról írt neked, hogy "melletted végre igazi nőnek érzem magam, és amikor nem vagy velem, állandóan az érintésedre vágyom" stb.).

Wildschwein 2018.05.08. 08:51:16

@Passiflora Incarnata: Az arányt kissé magasnak érzem. A 99% csak a nem szép (sőt kifejezetten visszataszító) nők esetén igaz - ők is kapnak rengeteg dicsérő kommentet, de ők azok, akik tényleg szinte kizárólag más nőktől. Azok a nők viszont, akik már valamennyire szépek, már a mangináktól is kapnak dicséreteket, ahogy a t. kommentelők is írták (bár a többi nő ekkor is többségben van). Egy 7/10 vagy 8/10 kategóriájú nő esetén a manginák aránya akár 40-50%-ra is felmehet.

Csárli atya 2018.05.08. 12:23:08

Istenem, mekkora egy szutyok ez is :DDDDD
Reméljük a szaporodást nem tervezi.

VT 135 2018.05.08. 14:00:07

@varosilany: Wolf időt, energiát, pénzt nem sajnálja kutatja fel őket, h aztán gombostűre tűzve itt prezentálhassa nekünk! :)

Krisz101 2018.05.08. 20:31:16

@Wildschwein: hát igen... így van. csak a Rollo féle dolgokat tudom erre írni, hogy egy férfinek mindig készen kell állnia arra, h egyedül marad. kell mindig valakinek lenni a tarsolyban, lelkileg és fizikailag is.

TopszLee 2018.05.08. 21:27:31

@Krisz101: Ezzel nem teljesen értek egyet, ha jól emlékszem, még régen pont erről olvastam egy cikket Rollo-tól a "Myth of the lonely old man" vagy ilyesmit. Logikailag, ahogy idősödsz, egyre könnyebb társat találni a saját korosztályból, mert - sajna - a férfiak hamarabb halnak... De lehet nem pont ez volt a cikkben.

Wildschwein 2018.05.09. 11:34:13

@TopszLee: "Logikailag, ahogy idősödsz, egyre könnyebb társat találni a saját korosztályból, mert - sajna - a férfiak hamarabb halnak..."
Ez önmagában lehet hogy igaz, de, hogy úgy mondjam, nem bontja ki az igazság minden szeletét. Az ugyanis hiányzik belőle, hogy a nők másképp öregszenek, mint a férfiak (a találó hasonlat szerint a nők úgy, mint a tej, a férfiak meg úgy, mint a bor), és ez már 30 éves kortól elég nyilvánvalóvá kezd válni. Szóval persze, találhatsz társat férfiként a saját korosztályodból 50 évesen, de ha feltételezzük, hogy nem hagytad el magad, akkor neked magasabb az SMV-d, mint egy veled egyidős nőnek. És miért választanál olyan nőt, akinek alacsonyabb az SMV-je, mint a tied? Pont Rollo az, aki ebből a megközelítésből azt mondja, hogy teljesen normális dolog fiatalabb nőt választani (feltéve persze, hogy olyan helyzetben vagy, hogy választhatsz).

Krisz101 2018.05.10. 02:59:34

@Wildschwein: egyetértek. ki akarna egy öreg nővel, özvegyekkel összejönni mondjuk 60 évesen? kivéve ha valami nagy lelki kapcsolódás van. ja meg az ilyen szociopaták akik rámennek a pénzes öreg nőkre. isten őrizz.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.07.10. 02:56:47

„Az erkölcsök, a társadalmilag elfogadott dolgok úgyis változnak, ma már hadd ne kelljen azon rágódnia egy nőnek, hogy mit szólnak, ha lefeküdt 30-40-50 pasival. Szíve joga.”

Nem kell rágódnia, viszont azt el kell fogadnia, hogy ő csak egy kurva.
süti beállítások módosítása