Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Semmilyen csaj

2018. május 28. - Ethan Wolf

blackwhite-compressed-300x279.jpg

Amikor egy héten több randim is van, akkor a wordbe (ba) gyors beírom a lány nevét és pár momentumot a randiról, majd mikor van időm, akkor írom meg, hogy pontosan mi és hogyan történt. Volt olyan, hogy két hét alatt nyolc-kilenc randim volt és mire odajutottam, hogy akkor részletesen megírjam melyik, hogyan történt, már nem emlékeztem az elsőre, illetve keveredtek a dolgok. Ez olyankor szokott megtörténni, amikor a világon semmi említésre méltó nem történt. 

personal-impressions-photography-teenager-ruins.jpg

Vannak olyan randik, amik teljesen átlagos beszélgetésből alakulnak ki, átlagos randi lesz és nincs miről írni. A legtöbb első találkozásos téma meglett említve itt már többször is, és ami működik, azon az ember nem szívesen változtat. :P A lényeg, hogy nincs értelme minden egyes randiról írni, csak arról, ami valamiért emlékezetes volt. Itt van a címben említett Bea (pont nincs a címben a neve, de sebaj). Egy jegyzet volt, és komolyan erőltetnem kellett anno az agyamat, hogy visszaemlékezzem rá. Egy része homályba veszett....

Brutálisan semmilyen :P A beszélgetéseink témái: sorozatok, filmek, zenei stílusok, utazások. Randiztunk és sétáltunk a körúton. Valahová beültünk, arra emlékszem, hogy a hely kiülős része közel volt az úthoz, mert ott húztak el az autók, ha pedig busz ment, akkor pár másodpercig nem lehetett hallani, mit mond a másik (és rémlik, hogy ugyanitt volt már randim és akkor is gondot okozott a zaj). Arra is emlékszem, hogy élőben egyikünk sem volt formában. Olyannyira nem, hogy nem is próbálkoztam semmivel, ő pedig nem is küldött semmilyen jelzést, hogy próbálkoznom kéne. Úgy rémlik, hogy az a pár közös téma, ami közös pont, azok ki lettek vesézve írásban, a személyes találkozóra pedig nem maradt puskapor. Ami probléma, mert ugye csak pár napig csevegtünk.

1f4d3ed5d1e8f0109239d4abe82834da2.jpg

Azt hiszem, másnap még írtunk egymásnak, hogy nagyon elfogytunk. Túl hamar kimerítettük a témákat, és hogy emiatt nem passzolunk, kár folytatni. Még jó, hogy ennyire emlékszem, mert volt olyan randim, amiből még ennyi sem maradt meg. Igazából ez ennek a módszernek a hátulütője. Sok vasat tartok a tűzbe egyszerre, sok randim is van és emiatt nagyon sok elfelejtődik pár nap alatt.

Azon gondolkodtam, hogy tök poén lenne rögzíteni a randin a beszélgetéseket és akkor visszahallgatva jobb posztokat tudnék írni, de ennyi energiát nem óhajtok a vadászatba fektetni (már nem).

Bea (vagy mi volt a neve) esete amúgy tipikusan az, amikor túl kevés közös pont stimmel és emiatt túl hamar kiég a "kapcsolat", mire eljuttok a randiig, alig marad téma.

Ezt a bekezdést már a jelenben írom (2018) és az a helyzet, hogy sok esetben, még ha részletesen le is írtam magamnak a randit anno, azt most visszaolvasom és szinte semmi nem rémlik belőle. Azért ez durva, hogy sokszor olvasom mit írtam három éve egy bizonyos randiról és megfektettem a csajt és egy gondolatra nem emlékszem az egészből. Lehetne ezen merengeni, meg mélázni a világ és az én romlottságomon, de aztán mindig eszembe jut, hogy aki megérdemli, arra viszont emlékszem. :D A különleges lányok feledhetetlenek maradnak. :)

Azt hallottam, hogy Mick Jagger nagyjából 4000, míg a KISS basszus gitárosa, Gene Simmons 4500 nőt vitt ágyba karrierje során. Más kategória persze az, aki híres és azt használja ki, az nem igazi hódítás. De, vajon ezek az emberek (már ha igazak a számok), vajon hány nőre emlékeznek egyáltalán?

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr5013776184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VT 135 2018.05.28. 14:08:12

És nem halál unalmas az n+1-edik csajjal ugyanazokról a témákról beszélni? Mert ugye vannak fő témák, amelyek jobban viszik előre a beszélgetést, jobban megnyílik a csaj, jobban érzi magát beszélgetés közben veled, stb.

2018.05.28. 14:16:28

@VT 135: ez is egy jogos kérdés, bár a leírtak alapján ezek a tinder stb ribancok másra nem is jók, mint párszor minimális költés árán megdugni őket.

Én azt kérdezném, hogy mi a cél? Mert ez igazából magánéletileg nem vezet sehova. Tapasztaltabb nem lesz az ilyen alkalmi dolgoktól senki, ehhez pár hónapos szexkapcsolatok kellenek, amikben ki is lehet bontakozni a szexben, összeszokni, kihozni a másikból ami benne van.

Strigula gyűjtéshez ez édes kevés, napi egyet ügynökség segítségével meg lehet oldani hosszabb távon is. Emberi tartalma pedig ezeknek nulla, így az emveri minőségen javítani nem lehet így, aminek az eredményeként egy olyan ismerettség is kialakulhat, amire lehet alapozni. A régi híres kurvapecér blog írója is megállapodott. :)

Krisz101 2018.05.28. 19:34:35

ezek után ne csodálkozz h olyanokat kell kérdezned tőlem, mint pár napja :DD

egyszer nekem is volt egy hasonló időszak, amikor rövid idő alatt 15-20 lánnyal találkoztam, persze nem ennyire sűrün mint te. lényeg h a 134-es busz egy nyarat kiment a margit szigetre, hátulról, egész a körforgalomig. és oda szerveztem a randikat mivel jó hely, nyáron előnyös és kurva egyszerűen tudtam odajutni, két házra van a megálló.

csak abból tudtam utólag h mennyi lány volt, h 20ezret költöttem másfél hónap alatt, minden randira 1000-1200 utazással együtt. spórolósan :D

amikor erre az időszakra gondolok mindig egy hatalmas szürke köd villan be :DD
mondjuk legalább nem invesztáltam túl magam :DD van ott az a spórolós bódé és utána ki a partra.

Krisz101 2018.05.30. 06:45:41

mi az Wolf? nem hagy élni a tinder :D ?

Ethan Wolf 2018.05.30. 18:08:49

@Krisz101: Ami azt illeti a csajozás most háttérbe szorult kicsit (megint).
A személyiségben történő változásra visszatérünk hamarosan egy posztban. :)

Krisz101 2018.06.01. 04:05:59

@Ethan Wolf: egyébként vicces, h a férfihangot mostanában kezdtem olvasgatni és találok egész pirító cikkeket a tinderről, amik már vagy 2 évesek. nem tudom, ezeket ők fordították valahonnan? vagy ezek szerint nálunk is vannak veteránabbak? :D

Krisz101 2018.06.01. 04:20:56

@Ethan Wolf: nem tervezel egy blog meetinget a közeljövőben? a magyar RSD-s srácok is szoktak ilyet csinálni. mindenki vihetné az okostelefonján a jó kis cuccokat, jó párbeszédek, csajok, jegyzetek, stb... vicces dolgok derülhetnének ki :D

Ethan Wolf 2018.06.01. 05:56:07

@Krisz101: Mindig akad valaki, aki veteránabb. :) Épp egy könyvet olvasok, ami van vagy tíz éves, mégis benne vannak az alapjai olyan módszereknek, amiket én is használok.

Ethan Wolf 2018.06.01. 05:59:56

@Krisz101: Nem tervezek ilyesmit, eszembe sem jutott. Volt már valaki ilyenen?

Krisz101 2018.06.01. 16:43:18

@Ethan Wolf: gondoltam h az RSD-sre elmegyek de úgy láttam főleg 25 alatt vannak, és ezt az álnaiv RSD féle bullshittet nyomatják, young entrepreneurship+szosöl média+önfejlesztés. tehát hogy 25 éves koromra legyen sok csajom meg egy lamborghinim... ez az ami usaban reális lehet, itt nálunk szerintem totál bullshit.

jobb híján insta és face profil építgetéssel probálják elérni valami hasonló látszatát ennek. vagyis másfél éve ezt láttam, amikor tüzetesebben megnéztem őket.

már páran arra játszanak h az RSD itteni oktatói lehessenek, ha egyszer a cég úgy határoz h itt is tartanának oktatásokat, ami a mostani helyzetben szerntem teljesen irreális vágyálom. de 23 évesen még máshogy látod ezt.

viszont csináltak olyanokat h volt egy külföldi srác, modell/fotós szerűség aki kibbbaszott jó nökkel kavart az instáján, de viccen kivül. és itt volt Bp-en, leszervezték a közös insta fotózás a csoport tagjaival, persze bekövetés, lájkolás, tag-elés, csomó közös fotó. tehát fullban insta építés, DHV, mindenki mindenkivel.

utána meg a kis pinák megnézik valakinek az instáját és látják h wow ez milyen srácokkal haverkodik stb. nagyon ott van a crew.

én már sokat gondolkodtam ezen, h összerántani valami értelmes team-et, kivenni egy kurva jó rbnb lakást 1 napra pl dunai kilátással/terasszal, és ott csinálni ilyen fotózásokat. és utána betagelni hogy "chillin at Chaindating Inc." :D

mint vmi oceans 11 találkozó, de ehhez olyan társaság is kéne.

Krisz101 2018.06.03. 18:36:52

@Ethan Wolf: ja igen, egy kérdés. korábban beszéltél egy ideális levelezési, chatelési időszakról. tehát amikor a nők ált leülnek a telefonjuk, gépük elé, és van esély folyamatos beszélgetésbe bonyolódni, vagy gyors email válasz várható, lehet ütni a vasat.

nem tudom én vagyok e béna, de mintha ez teljesen megszűnt volna mostanában. pl próbáltam vasárnap délutántól, fullos profillal, baromi gyenge volt az aktivitás.

pénteken/szombaton azt éreztem, h inkább vmi buliba készül és azért válaszolgat kurva lassan. hétközben meg fáradtnak érzem őket. olyan válaszok jönnek amiből azt érzed h érdeklődik, szeretne replikázni, flörtölni, de fásult, fáradt hozzá...

neked van mostanában tapasztalatod ebben tinderen v randivonalon? vagy a nyár miatt van?

üdv, K.

VT 135 2018.06.03. 19:03:35

A Roosh cikk alapján ez az RSD elég nevetségesnek tűnik. Semmi férfi személyiségfejlesztés nincs benne, amely az egésznek a lényege lenne.

Krisz101 2018.06.04. 16:51:03

@VT 135: ott elég komoly gondok vannak, pl botrányos körülmények között kirúgták Todd-ot, aki szerintem és sokak szerint az egyik legjobb, legkarizmatikusabb emberük volt, és már több per is van az ügyben.

szerintem náluk most tetőzik a siker, és még a marketing meg az ismertség viszi őket.
ill hogy ezek a dolgok sok kezdőben még messze nem tudatosulnak, inkább a kemény mag mondja, aki 2000 óta benne van a game-ben

nyilván aki ebből él, nem fogja nagydobra verni. meg ugye a tök kezdőket célozzák, akiknél mindig lehet eredményt elérni. szűz, meg 1-2 szar nője volt évek alatt, csúnya, informatikus, stb.

ettől függetlenül az általános magas minőség és igényes kivitelezés miatt sok anyaguk most is használható, értékes. pl Execute the Program
Todd féle cuccok, RSDMax dolgai, abban pl rengeteg személyiségfejlesztés van
nyilván nem a YTos ingyenes videókra gondolok.

de egyébként sokan kritizálják őket pont ezzel amit te mondasz. h ugyanazt a 2000es évek eleji game filozófiát nyomják, csak modernizálva. nem mennek le az alapokig, az okokig, h miért is alakult ki ez a helyzet.

persze ez is egy filózófia, de egy férfi szerintem ne csak reagáljon a környezetére, hanem azzal is legyen tisztában hogy az miért olyan...

VT 135 2018.06.04. 21:15:10

@Krisz101: A magam részéről a azt a PUA-t is semmire tartom, amely csak puncivadászokat képez. Esetleg átmeneti kétségbeesés ellen jó lehet, de akkor is nagyobb a veszélye, h a pillanatnyi sikertől megrészegül és nem jut le a mélyebb rétegekbe, ahol a változásra szükség lenne. Ezért tartom sokkal többnek és hitelesnek a férfi személyiségfejlesztőket. Az esetben ugyanis a nőknél elért siker már csak bónusz, miután az életük többi részét már rendbe tették.

Wildschwein 2018.06.05. 08:35:38

@VT 135: "Ezért tartom sokkal többnek és hitelesnek a férfi személyiségfejlesztőket. Az esetben ugyanis a nőknél elért siker már csak bónusz, miután az életük többi részét már rendbe tették."
Hogy ez mennyire igaz. Kivágni, bekeretezni, kitenni a falra.
süti beállítások módosítása