Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Magas szőke és vendéglátós

2018. október 22. - Ethan Wolf

e72.jpg

Badoon összeakadtam Dominikával, először nem is akartam neki írni, mert nem az én kategóriám. 185 magas, szőke, kékszemű, modell alkat. A fotói nagyon profik voltak, stílus, elegancia, minden. Meglepő módon válaszolt és beszélgetés kerekedett a dologból. Viszont nagyon lassan érkeztek válaszok, napi 2-3 mondatot tudunk váltani, ami normál esetben annak az egyértelmű jele, hogy nem érdekled a csajt.

De kiderült, hogy a vendéglátóiparban dolgozik és 12 órázik, mellette egyetemre jár, mellette pedig modellkedik (ez millió dolgot jelenthet). Ez megmagyarázta a ritka válaszait és azt, hogy csak majdnem egy héttel későbbre találtunk olyan időpontot, ami neki is megfelelt egy találkozóhoz. Természetesen közös borozás volt az esemény nálam.

f38c5c30b3adf66062e51d9888ce99092.jpg

Tetszett neki, hogy ennyire bátor vagyok és hogy merek nyomulni. Sok pasi csak bámulja, de kezdeményezni nem mernek. Tipikus, túl szép, hogy bárki kezdeményezni merjen. Persze eljött a kérdés, amitől már előre tartottam. Ő ugyanis megírta a bemutatkozó rublikában, hogy milyen magas, én viszont nem. Jött is a kérdés, hogy milyen magas vagyok. Az én válaszom annyi volt, hogy elég magas, ha van is különbség, majd kárpótolom mással. :) Tetszett neki a reakcióm. Magyarázta, hogy neki fontos a magasság, de még pár poén és kidumáltam magam. Annak ellenére is belement a találkozóba, hogy megtudta, hogy alacsonyabb vagyok.

Kimentem elé és épp olyan volt, mint a képein. Pechemre szeret magassarkút hordani, így a puszihoz kicsit lábujjhegyre kellett állnom. :P A lakásom felé jövet oldottam a feszültséget egy kis humorral és azzal, hogy kicsit élcelődtem vele. Ehhez nem volt hozzászokva, mert úgy nevetett, hogy benne volt az újdonság varázsa is. Vagy csak rajtam röhögött. :D

8398221445_d85b51da562.jpg

Végig attól rettegett, hogy mi van, ha sorozatgyilkos vagyok. Ez mindig előkerül, de simán lecsaptam a magas labdát. Körbevezettem a lakásban, majd borozni kezdtünk. Mivel vendéglátós, egyből kiszúrta, hogy közepes minőségű borom van (a boltban a drágábbak közül való, de nyílván igazi minőséget nem kapni boltban, de úgysem értek annyira borokhoz). Szóval kicsit szívattuk egymást, és hamar oldott lett a hangulat. Kiderült, hogy nemsokára elutazik Angliába két évre.  Ez felvetett pár kérdőjelet, például minek mondta, hogy komoly kapcsolatot keres. Mert nem is keresett, csak szórakozási lehetőséget keresett, mielőtt elutazik. Magyarul dugópajtit pár éjszakára. Ezt már akkor levágtam. :)

Másfél óra és egy üveg bor után elérkezettnek láttam az időt a csókra, a karom már egy ideje a kanapé karfáján volt, elég közel is ültem, szóval hajrá. De elfordult és nevetett. Innen már egyértelmű, mi a helyzet, de kaptam magyarázatot is, ami szerintem elég gyenge. Szerinte a csóknak csak úgy meg kell történnie, nem pedig úgy készülni rá, mint én tettem. Na most, ez több aggályt is felvett. Egyrészt, hogy történne meg csak úgy, ha nem ülök közelebb? Másrészt értem, hogy fiatal (22), de ha vendéglátós, akkor csak van már annyi realitása, hogy nem várja a csodát. Nekem az jött le, hogy Ő arra vár, hogy amolyan filmesen történjenek a dolgok. Mintha még naiv 16 éves lenne. Sebaj, részemről ennyi.

Lassan indulnia kellett, elkísértem és nem láttam többé. Utólag végiggondolva, dugópajtit keresett, csak nem ütöttem meg a lécet.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr3014190297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TopszLee 2018.10.23. 10:43:57

Wolf, tényleg összedobhatnál egy cikket - vagy akár egy e-book -ot - hogy milyen szövegekkel lehet sikert elérni.
Tényleg érdekel, hogy hogy tudtál online egy modell alkat -ráadásul nálad magasabb csajt - levarrni, még ha nem is lett belőle a végén happy end.
Hacsak nem egy yacht-tal vagy lefényképezve, kigyúrt kockahassal, borostásan napszemüvegben (amolyan Bond-feeling), csak arra tudok gondolni hogy átlagnál sokkal jobbak a szövegeid. Hol tanultad őket? Saját fejlesztés? Tényleg ennyire fontos a duma? Ez ellen mondani látszik a klasszikus red pill és a férfi szinje elméletnek - bár csak részben hiszen a csaj belement a találkába ami fél siker, de mint te is írtad nem voltál neki elég magas szintű Élőben. Online ezek szerint igen.

Krisz101 2018.10.23. 19:26:06

kicsit write only módban megy ez a blog mostanában...
kitárgyaltuk már ezeket a dolgokat szerintem.
kozmetikus, táncos, pincérnő, pultos, vendéglátós, modell, blogger, influenszer, szpíker stb stb...
hatalmas piros zászló minden olyan "foglalkozás" ahol a nő a külsejét, nőiségét, vonzerejét váltja aprópénzre.

egyrészt mert folyamatosan csapják neki a szelet reggeltől estig, köztük olyanok is, akik igazából full béták, csak a helyszín miatt merik (pl pult). ezért a nőnek extrém magas az ingerküszöbe ami legtöbbször nem is áll arányban a minőségével (juice doesnt worth the squeeze), plusz pumpált az egója, nagyon nem szenved hiányt a férfi figyelemben.

másrészt meg pont ezért iszonyat ki van kupálva, minden szituációban volt már, pl balhés, seftes, éjszakában pörgő alakok nyomulnak rá, és ezt kezelnie kell, akár így, akár úgy. tehát nem tudsz újat mutatni neki, egy rendezett multi környezetből jőve nem tudsz azon az ingerszinten lenni, amit ő már simán kezel, és megtapasztalt.

(de megjegyzem ez nem is baj szerintem, ki a franc akar ilyen romlott szutykokkal kezdeni...)

szerintem egyébként nem rajtad nevetett, inkább azon hogy szexuális de mégis szalonképes, értelmiségi poénokat nyomsz neki, nem ezt a kokainos, erőszakos szociopata stlust amit az éjszakában megszokott, meg hogy kicsit leengedheti a pajzsokat, nem kell folyton résen lennie. de ez nem volt elég neki, a közegéből nem tudott kiszakadni. (mint a legtöbb vendéglátós)

Ethan Wolf 2018.10.23. 20:45:14

@TopszLee: Könyvön még nem gondolkodtam el komolyabban.
A dumáim sajátok, és az idők során elég szépen fejlesztettem őket, de garantált sikert ez sem hoz.
A kockahasas Bondos stílusú fotók nem nyerők, a jobbak nem arra buknak.

Ethan Wolf 2018.10.23. 20:47:49

@Krisz101: Sajnos vagy szerencsére erre épül a blog, a randijaimról. Nem tudom érdekesebbé tenni, ha így történt, illetve nem is akarom.
Plusz az is benne van a dologban, hogy akkor is belemegyek egy randiba ha tudom, hogy red flag-es a csaj (pl bárpultos), már csak kíváncsiságból is.

TopszLee 2018.10.23. 21:50:38

@Ethan Wolf: Ez is érdekes téma. Szerinted milyen képekkel érdemes "nyomulni"? Valami komoly, öltönyös? Haverokkal? Sportos? Állatbarát? Ezek keveréke?

VT 135 2018.10.23. 22:10:21

@TopszLee: Erről is írt már volt Wolf. :)
Legyen közte társaságos-haveros, legyen közte sportolós, meg rendes arcképes is.

Krisz101 2018.10.31. 07:52:52

@Ethan Wolf: Bocs, valóban nem voltam empatikus. Tiéd az egyetlen magyar redpill cucc, amit olvasok. Nem felvágásból, csak így alakult. A külföldi blog/vlogokban az elmúlt hónapokban általános stagnálás állt be.
Elmentünk a falig (szó szerint, lol). Nőügyekben úgy érzem, amit lehetett, leírtak, leírtunk. Erre céloztam.

Oké, nem mondom, hogy mindenki stresszhelyzetben, mikor 5 másodperc van, kurva nagy nőszakértő lett, és minden eszébe jut. De amit tudni lehet, az kint van, le van írva, nehéz újat mondani. Leült a dolog.

Nagyobb blogok, Redman, Tomassiék, Roosh, elkezdtek átfogóbb életvezetési, hozzáállásbeli tanácsokat adni, vagy épp a napi politika redpill vonatkozásaival foglalkoznak.
...és sajnos sokan elkezdték ismételni magukat, ugyanazt a csontot rágják.
(meg van 1-2 jópofa új próbálkozás, ahol pl párbeszédeket, shit teszteket elemeznek, h mit és miért lehetett volna válaszolni rá, az elég hiánypótló)

Mennyiben kapcsolódik ez a Te blogodhoz..? Hogy több "jó, megprobáltam, nem jött össze" lineáris sztori volt, ahol már az elején lehetett sejteni, h nem lesz jó, sok piros zászló. Úgy érzem, ezekkel nem tudtál újat mondani.
Vártam volna,
egyrészt jópofa hódítósat (amit már pótoltál is ;))
másrészt valami elvontabbat, ahol extra csavar/tanulság van a történetben, nem 100as a csaj, esetleg nyomoznod kell, kiderülnek dolgok, stb...
...pl mint a Puzsér Eszterkés sztorija :DD

@whoamiohmy: nem tudom a fentiek első feléről mi a véleményed...

Krisz101 2018.10.31. 08:11:19

@TopszLee: rengeteg infót találsz erről neten, itt bp-en többen is foglalkoznak direkt társkeresős fotózással.

elég vicces volt h egy ismerősöm mostanában csinált rólam kb 3000 fotót DSLR-rel és pont összefutottunk közben az egyik ilyen társasággal, akik netre fotóztak.
ez 2 hete volt a városligetben.

15-25 öt valszeg megérhet, ha nincs más lehetőséged, ismerősöd, de jól nézd meg, mire adod ki a pénzed, mert annyival szerintem nem ad többet, mint egy jó fotós ismerős. nekem régebben nem volt semmi lehetőségem, akkor gondolkoztam rajta, csak aztán másképp alakult.

amúgy meg:
www.youtube.com/watch?v=COIjJxPCb9k
www.youtube.com/watch?v=k1dUktDxJKY

meg amit még találsz.
süti beállítások módosítása