Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Sétálós lány

2018. december 17. - Ethan Wolf

76e01bfd-711b-44e2-ba31-11f70b4a90b22.jpg

Tinderen „jöttünk” össze, csinos 29 éves nő (megint egy harminc körüli). Pizzasütéssel nyitottam nála, amit annyira viccesnek talált, hogy beszélgetés lett belőle. Hamarosan elkértem a számát és beszéltünk telefonon is.

Nemrég költözött fel Pestre, vidéki „kislány”. Nem ismer még senkit, munkahelye már van, de még halomban állnak a dobozok a lakásán. Eredetileg pakolni akart aznap, de rávettem, hogy sokkal érdekesebb lenne velem a pizzasütés, mint a pakolás. Eleinte vonakodott, de végül belement a találkozóba. Ami aznap este volt.

walking_7.jpg

Már elindultam a megbeszélt találkahelyre, mivel abban maradtunk, hogy sétálunk picit és ha megvan szimpátia, akkor sütjük a pizzát, mikor is jött az sms, hogy késik 20 percet. Annyit nem fogok ácsorogni. Visszafordultam, hazajöttem és addig össze készítettem mindent, hogy ha megérkezik, akkor csak be kell dobni a sütőbe a cuccot és mehet is sütés. Nyerek egy kis időt. Még a villanyt sem kapcsoltam le, mikor kimentem elé.

170 centi körüli volt, világosbarna haj, kék szemek, szemüveg, mosolygós arc. Eleinte kellett pár másodperc mire felismertük egymást, nem pont olyan volt, mint a képeken, de semmivel sem volt rosszabb. Elindultunk a lakásom felé és közben csevegtünk. A késés oka a főbérlője volt, akivel még aláírt pár papírt. Aztán kérdezte, hogy merre megyünk? Mondom, hozzám, pizzát sütni. Erre jött a sablon, hogy Ő elsőre nem megy fel senkihez. Azt hittem, otthagyom a picsába. :P De persze kedvesen válaszoltam, hogy mind írásban, mind telefonon erről beszéltünk. Ő persze állította, hogy erről nem volt szó. Most komolyan? Ezt csinálom heti 3-4 alkalommal, én tévednék? :P Persze nem ezt mondtam. Azt javasoltam, hogy sétáljunk akkor picit, és utána menjünk fel. Elvégre a villanyt is égve hagytam, a pizzát is előkészítettem. Ebbe belement.

holdling-hands-man-taking-woman-hand-showing-love-smiling-happy-on-romantic-date-in-madrid-spain-couple-walking-in-front-of-royal-palace-of-madrid_s_ff1ozz1x_thumbnail-small01.jpg

Sétáltunk vagy 40 percet erre-arra és közben igyekeztem tartani a jókedvet benne. Sokat nevetett és jeleket is küldött, de mikor végül a lakásomhoz értünk, nem akart feljönni. Kérdeztem, hogy ennyire nem vagyok bizalomgerjesztő, vagy mi van? De szabadkozott. Gondoltam, szimplán csak nem tetszik neki a pofám és kész. Mondom, rendben, akkor most elkísérlek a villamosig, aztán hazajövök és megcsinálom a pizzát. Persze felugorhattam volna, pizza be a hűtőbe, villany leolt, és nyugiban kísérhettem volna a csajt,de nehogy már még ugráljak. Megbeszéltünk valamit és Ő önkényesen megváltoztatta én meg munkát fektettem az előkészületekbe (oké nem sokat, de akkor is). Ezek után nehogy már még én hódoljak be neki. :D

dating-tips-second-date-1_1-800x8002.jpg

Elkísértem, és még séta közben elárulta, hogy vidéken, ahonnan jött, sok minden érte. Kirabolták, megpróbálták megerőszakolni, követték. Ebből nem tudhatom mennyi igaz, de megmagyarázza, miért nem jött fel. Csak mert, akivel megbeszélem, hogy feljön, az egy rövidke séta után fel is szokott jönni, vagyok annyira megbízható kinézetű. :P Ha valóban ez a sok minden megtörtént vele, akkor érthető, az viszont nem érthető, miért ment bele eleve abba, hogy feljön, ha nem is állt szándékában?

Meg persze az is kérdés, hogy valóban megtörténtek-e vele a fentiek, vagy csak magyarázkodott. Nem tudom. Másnap ráírtam, hogy akkor szervezzünk egy rendes randit. Tetszett annyira, hogy megérje vesződnöm vele és elvinni ide-oda. De nem válaszolt. Gondolom, besértődött. Ez van, legközelebb előre tisztázza, mit lehet és mit nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr2814407888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.12.17. 10:46:39

"De nem válaszolt. Gondolom, besértődött. Ez van, legközelebb előre tisztázza, mit lehet és mit nem."

Az van, hogy az ilyen viselkedés 20-25-ön felül, 30-40 évesen is meg van indokolva nálunk ennyivel, hogy "besértődött".
Mi ez?
Mint az óvodában, komolyan. Semmi bunkóság nem volt a viselkedésedben, de arra nem képes a jelentős többsége, hogy ennyit írjon mondjuk, "ne haragudj, nem fog menni, köszönöm a leveled, de részemről ennyi, viszlát".
Nem, ennyi minimális FELNŐTT emberi hozzáállás nincs.

Untermensch4 2018.12.17. 10:53:28

@icipicicsipa: "Mi ez? "
Sztem miután egyértelműen nem volt vételi szándék a programváltoztatós manipulációjára, lapozott és keres jobban irányítható pasast.

davidlejardin 2018.12.17. 11:00:51

Mindig érdekesnek találtam az ilyen történeteket. Termeszetesen a Te szemszögedből mesélve nagyon furának tűnik ez az egész, tekintve, hogy az előző heti sztorid is témájában hasonló volt.
Mi játszódhat le a nő fejében? Miket mesélhet be magának?

Tegnap volt hasonló nekem, mármint ellentétes előjellel. Tinderen matcheltünk teljesen általános beszélgetés volt, de elég sokat vicceskedtünk. Két képe volt, az egyik sokkal előnyösebb volt mint a másik mégis a "gyengébb" volt a főkép. Azzal nyitottam, hogy a másodikra cserélje le a főképet mert az jobb sokkal. Erre röhögős fejekkel válaszolt illetve , hogy jó nyitás. Vártam pár percet, utána jeleztem, hogy még mindig nem cserélte le. Erre nagyon ráharapott mert rögtön cserélte. Onnantól minden ment mint a karikacsapás, 1-2 órát beszélgettünk többször elejtettem, hogy este találkozunk, nálam alszik és ha nagyon kölcsönös a szimpátia reggel ágyba kapja a croissantot. Természetesen erre elutasító választ kaptam, de azért nem rezeltem be. Később további viccelődések utalások a fizikális kapcsolatra stb. Termeszetesen kifogásokat keresett de kitartó voltam, tudtam hogy csak tesztelt. Alapvetően mára beszéltük meg a találkozót, de kissé erőltettem a tegnap estét. Kifogásokat keresett, de nem ellenkezett (szokásos shittest).
Találkoztunk, köszönés helyett rögtön mondta, hogy ugye tudom hogy nem szexelünk...mondtam hogy nem erőltetek semmit nyugodjon meg, meglátjuk merre alakul az este. Hát nálam aludt végül, hasonló zenéket hallgatunk igy meg akarta nézni a bakelit gyüjteményemet.

davidlejardin 2018.12.17. 18:50:01

@whoamiohmy: ja azt hittem egyértelműen fogalmaztam a bakelitgyűjteménnyel

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2018.12.18. 19:57:44

Nem akarom védeni a nőket, de mit vártok el tőlük, kiskoruktól kezdve hazugság burok veszi körül őket, erre vannak kondícionálva. S mivel ez így kényelmes nekik alapvetően ezért nincsenek arra rászorulva, - nincs is rá igényük - hogy éles szitukban legyenek tesztelve, így azokban mindig lebőgnek. Ezen pedig felhúzzák magukat és tükörbe nézés helyett a gonosz férfit okolják. Nincs ebben semmi újdonság.

Jeronimo 2018.12.18. 23:56:18

Régi komment szekció olvasó vagyok.
A jelenlegi poszt bővíti a ,,Na. Ezt végül hogy sikerült nem megdugni?" sorát. Az, hogy mi volt vele meg a múltjában, pont tökmindegy. Kefélés lesz: igen v. nem? Rákészültél, visszadobta, bye-bye. Amúgy is törölt, ghostolt, több kérdés nincs amúgy sem.

2018.12.19. 08:24:02

Szerintem nem jöttél be neki élőben, de annyi vér nem volt a pucájában, hogy megmondja. Tipikus.

Wildschwein 2018.12.19. 10:00:04

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): "Nincs ebben semmi újdonság."
Ebben valóban nincs, inkább abban van újdonság, hogy ezt valaki kimondja. Ehelyett inkább az az általános továbbra is, hogy a női viselkedést megmagyarázzák, indokolják, alátámasztják abból kiindulva, hogy az csak jó lehet, és mindenképpen a férfi az, aki elrontotta. És ezt a magyarázkodást nemcsak nők végzik, hanem manginák egész hada is.

@Szőkenőőő: Ha nem félnék attól, hogy engem is manginának néznek, akkor ezt a kommentedet lájkolnám, és megdicsérném, hogy milyen jó az, ha egy nő tényszerűen, reálisan tud megnyilatkozni a női viselkedésről. Te nem vagy olyan, mint a többi nő :))

2018.12.19. 11:05:10

@Wildschwein: Ez kedves tőled.
De ha ezt egy férfiról írnám le, mert ugyanez a viselkedés rájuk is jellemző, akkor egyből nem lennék annyira más, mint a többi nő ;)

Wildschwein 2018.12.19. 11:08:41

@Szőkenőőő: Ha megmaradnál a tényszerűség és a higgadt, kulturált vélemény-nyilvánítás keretei között, akkor de igen :)

davidlejardin 2018.12.19. 11:41:55

@Szőkenőőő: szerintem ettől ne tarts. Ha értelmes véleményt közölsz akkor nem lehet gond. Az emberek tudnak hülyék lenni függetlenül attól férfiak vagy nők.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2018.12.19. 19:27:49

@Wildschwein: Rossz hírem van, ő még olyanabb, mint a többi nő. ehhe.

LucretiaBorgia 2018.12.19. 20:34:56

@Szőkenőőő: A világ egy érdekes hely! Ennél fogva is éredekel, hogy ő tuggya h mi tuggyuk, azaz tuggya h te tudod amit én és én tudom, amit Te? Ez öreg taktikai hiba. Na mindegy is....
Úrinő tartja a száját!

VT 135 2018.12.19. 21:29:05

@LucretiaBorgia: "Úrinő tartja a száját!"
...amikor térdel! Nyitva! :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2018.12.20. 00:14:24

@Szőkenőőő: Vaskos tévedés, bőven van, de azok nem a gyáván megfutamodók köréből kerülnek ki. Jah, hogy ettől már nem is számítnak nőnek? Ez nem nekik ciki, hiába is próbáljátok lehúzni őket, kicsi buktavári rozi.

2018.12.20. 10:35:43

@egy vödör korom: pont te kérdezed ezt? Hány nickkel is vagy jelen a virtuális katyvaszban? Ja tudom, csak ezzel LOL

erkölcsi hulla 2018.12.20. 11:03:52

@egy vödör korom:
érdekes nick név. "Hozzád képest egy vödör korom atomvillanás?"

2018.12.20. 11:39:23

@egy vödör korom: hát... valamikor el kell kezdeni a hozzászólást...
ezzel a nickkel is.

2018.12.20. 13:04:01

@lelkiismeretes padlóviasz: rosszul tudod :)
Kék asszony voltam.
www.youtube.com/watch?v=2gSpih6AQUk

És nem maradt utána már egy csak egy dal...

Untermensch4 2018.12.20. 15:04:02

@Wildschwein: "Ha nem félnék attól, hogy engem is manginának néznek, akkor ezt a kommentedet lájkolnám..."

oriblog.blog.hu/2012/12/28/amikor_felsz_szar_alak_vagy

Untermensch4 2018.12.20. 15:09:57

@lelkiismeretes padlóviasz: Ha vki hetente többször változtatja a nevét (esetleg a nemét...) az új nick-nek számít vagy a régi átírása az csak fazonigazítás? ;)

Vagy vki annyira átéli az "új életet kezd" kifejezést hogy a sok névváltoztatás közepette el is felejti hogy előző nevei egyikén-másikán már beszélgetett is narival... nem gondoltam volna h az én xar memóriámnál ennyivel rosszabb is lehet. :)

Untermensch4 2018.12.20. 15:36:33

@egy vödör korom: " egy vödör korom
2018.12.20. 10:18:49
@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Szia Cortez! Új nickkel visszatértél veszekedni? Szar dolog a békesség, jobb inkább mérgezni a légkört, ugye? "

"lelkiismeretes padlóviasz 2018.03.21 14:37:29
@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ja mert WombRider tökéletesen objektiven lát mindent, őt beavatják a nagypolitikába, kifejezetten belsős információi vannak a kormánytárgyalásokról, gazdasági folyamatokról. Minden pénzátutalás rajta keresztül megy át , tehát tökéletesen tisztában van a ki és beáramló pénzekkel.
Ja nem is.
Ő is csak ugyanonnan tud tájékozódni ahonnan mi.
"

2018.12.20. 16:01:43

@egy vödör korom: nahát van közös ismerősünk? És pont Zpetál? Téged is érintett a "munkássága"?
És más? Szerintem tuti van más is :D
Ugye olyan édes pasi?

u.i.: Bocsánat @Ethan Wolf: az off-ért.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2018.12.20. 19:28:37

@Szőkenőőő: Nem, én megtrollkodtalak, és gyönyörűen ugrottál, ahogy az átlagjulcsik szoktak. Most mondd, hogy nem vagy ugyanolyan?:)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2018.12.21. 15:51:48

@Szőkenőőő: De szégyen, ugyaniss ez nem normál átlag, hanem gagyi átlag. Kösz nem kapom, ki tudja milyen alakok szájában járt már, hehe

LucretiaBorgia 2018.12.21. 17:08:48

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Megkerdezhetem mire alapozod egy nick átlag gagyiságát?
Ja, nem, nem kérdezhetem. Majd kapok egy nariröff-öt. Oszt bánhatom h hozzád szoltam. Már bánom is. Nyugi.

Untermensch4 2018.12.21. 18:05:20

@LucretiaBorgia: " Megkerdezhetem mire alapozod egy nick átlag gagyiságát?"
Sztem hozzászólások/aktivitások nézegetésén keresztül alakul ki egy kép...

2018.12.21. 23:41:44

@Jeronimo: Egyszerűsítve erről van szó. Egy randizós világban tapasztaltabbnak ez nem új, de kezdőknek adhat valami támpontot, hogy milyen jelekre érdemes figyelni.

@Szőkenőőő: Ilyenről mindkét fél be tudna számolni. Annyi lehetett, hogy akivel Wolf találkozott ezt a módszert látta beváltnak, mint visszautasítási forma. Habitusfüggő ki, hogy intézi meg mik az ilyen irányú tapasztalatai.

Krisz101 2018.12.22. 00:03:30

a poszt tele van logikai következtetésekkel, szóval akkor ide is bemásolnám.

www.youtube.com/watch?v=CNQMKnAaiks

:D

LucretiaBorgia 2018.12.22. 10:06:11

@Untermensch4: Ez most felesleges volt, mert nem vagy a szukseges ismeretek birtokában. Erre jó, ha figyel az ember. Céloztam rá...csak nem vetted észre...

2018.12.22. 11:40:47

@LucretiaBorgia: Boldog, meghitt, békés és szeretetteljes Karácsonyt kívánunk neked kedves "méregkeverő" :)
www.youtube.com/watch?v=3gIa9Y6EX-I

Somogyi József 2018.12.24. 09:37:49

Boldog feministáktól mentes Karácsonyt!

Ethan Wolf 2018.12.27. 08:24:37

Kellemes ünnepeket és mindjárt itt az új év, lehet fogadalmakat tenni: megszerezni a hőn áhított nőt, vagy ágyba vinni jövőre legalább egy tucatot, stb. :)

2018.12.27. 10:18:18

@Somogyi József: szerinted boldogtalan feministákkal jobb a Karácsony?

2018.12.27. 10:21:26

@Ethan Wolf: nincs az a nő, akire én áhítoznék :D
De viszont :)
süti beállítások módosítása