Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Yi-Ting - A lány Taipeiből

2016. április 02. - Ethan Wolf

tp-girl1.jpg

Egy kínai, pontosabban Taipei-i lányról van szó, akinek ez a neve. Egy hetet töltött a barátnőjével Budapesten, előtte Olaszországban, azelőtt pedig nem is emlékszem, hol voltak. Ez amolyan két hónapos út volt Európában. Fent voltak az egyik applikáción, ami sikeresen össze is párosított minket. Két-három szót tudtak magyarul, úgyhogy végig angolul csevegtünk. Én végül Yi-Tinggel találkoztam csak, a barátnője valaki mással jött össze. Szombat este találkoztam vele a Hősök terén. Előre jelezte, hogy sárga kabát lesz rajta, arról könnyen felismerem. Ez így is történt. Amúgy az online csevegés rövid ideig tartott, mivel csak pár napot voltak itt, ezért nem húzták az időt hosszas csevegéssel. Szerintem, aki tudott velük angolul beszélgetni, annak már nyert ügye volt.

taipei1.jpg

Hosszú séta volt a terv, amely során végig megyünk az Andrássyn, majd onnan a Margit híd felé a Duna mentén. Azt hittem, jó "Kínai" lévén hozza majd a fényképezőjét és megállás nélkül kattintgat, de meglepő módon egyáltalán nem volt nála gép. Azt mondta, ő szereti alaposan megnézni a dolgokat és elraktározni fejben. Üdítő változatosság. Történelem szakon végzett és ez a két hónapos túra, amolyan ajándékféle volt a gazdag apucitól. Magyarország az utolsó volt a listán, pár nap és mennek vissza. Eredetileg nem is volt az utazási terv része, csak valamelyik ismerősük ajánlotta, ezért neten kerestek szálláslehetőséget, ami nem egy hotel volt, hanem egy sima albérlet, amit pár napra adnak ki kifejezetten turistáknak. Ilyesmiről még nem hallottam, de állítólag olcsóbb, mint egy hotel. Szóval ott laktak a hősök tere közelében egy sima garzonban. Ahhoz képest, hogy 24 évesek voltak, nagyon bátrak így utazgatni, ráadásul nem hivatalos helyen szálltak meg.

Az már az elején kiderült, hogy hagyománytisztelő lány, még szűz volt (állítása szerint) és majd a férjével szeretné elveszteni azt. Ekkor borult minden előzetes terv a fejemben, mivel én arra számítottam, hogy szex lesz a vége az estének. :P Gondoltam, hogy mi más oka lenne annak, hogy a randizós applikációban bejelölt, mint hogy meglegyen neki egy Magyar farok is? :) Azt hittem, ahány országban jártak, mindenhonnan összeszedett egy trófeát. :P

tp-girls-1.jpg

De nem ez volt, tényleg csak beszélgetni akart helybéliekkel, mert mint kiderült, kevesen beszélnek annyira angolul, hogy tudjanak társalogni is. Az applikáció pedig jó szűrő, mert aki nem tud eléggé, az már az első pár mondat után elvérzik. Szóval, már az elején kiderült, hogy nem lesz szex, azonban nem csüggedtem, ugyanis én még sohasem találkoztam ázsiai nővel és izgatottan vártam a beszélgetést. Ami nem is maradt el. Útközben magyaráztam neki az ismertebb helyeket, Oktogon, Duna, stb. Keserédesen mutogattam a minden harmadik épületet körbevevő állványokat és mondtam, hogy itt bizony sok felújítási munkálat zajlik. Az viszont rendesen kiakasztotta, mikor mondtam neki, hogy másnap, azaz vasárnap zárva lesznek a boltok. Szinte fel volt háborodva, hogy ő, mint turista, nem tud vásárolni menni. Egyetértettem vele és elmagyaráztam az okait ennek az idétlen rendeletnek. Igyekeztem, minden általam ismert érvet és ellenérvet elmondani neki, de az ellenérvek túlsúlyban voltak. :P

Útközben gyönyörködött a kivilágított belvárosban, ami tényleg nagyon szép. Viszont sokat beszélt és szinte végig történelmi jellegű témái voltak. Elmagyarázta, hogy miért utálják ők a japánokat (pár évtizede mészárolták valamiért az ő népüket), valamint már azt is tudom, hogy Taipei szeretne kínától függetlenné válni, mert a kínaiak úgy ugrálnak, ahogy a németek diktálják (?). Az ázsiai politikai dolgokhoz nem értek, fogalmam sincs, hogy mi közük a németeknek kínához, és legfőképp, hogy miért ugrálnak úgy, ahogy germán szomszédaink diktálják. De ő él ott, csak jobban tudja.

chi-ling-lin.jpg

Megtanultam, hogy Taipei nagy bajban van, mind import, mind export szinten. Közben ettünk gluténmentes fagyit, amit én fizettem, mert ő egy halom ötforintossal próbálkozott, abban a hitben, hogy az sok pénz. :D Látszik, hogy nem tervezték meg előre ezt a magyarországi utat. Elbeszélgettünk arról, hogy az olaszok számára a kressz csak tanács, nem pedig betartandó szabály, azaz ott összevissza közlekedik mindenki. Ezt tudom igazolni, jártam párszor ott és egy rémálom! Valamint szerinte az olaszok még annyira sem beszélnek angolul, mint mi. Ezek szerint ebben, nem mi vagyunk az utolsók.

Nagyjából négy órát töltöttünk együtt és ebből leszűrtem, hogy tényleg hagyománytisztelő lány, valamint, hogy imádja a történelmet. Az európai történelemről is sokat tudott, magától mondta a dolgokat. Esélyes, hogy nálam is többet tudott a környező országokról, de végülis, történelemszakon végzett. Hazakísértem, illetve előtte kerestünk egy boltot, hogy megvegyen mindent, ami kell, ha már másnap nem lesz nyitva semmi. Mondjuk az az éjjel-nappali szerintem másnap is kinyitott, de ez mindegy. Elköszöntünk és hazamentem. Leírva nem valami izgalmas, de nekem az volt. Érdekes találkozás volt ez. Másnap még írtunk egymásnak és felvettük a másikat skype-on. Náluk a facebook tiltva van, viszont van MSN. Amin meglepődtem, mert a Microsoft leállította az egészet évekkel ezelőtt, de mint kiderült, Kínában és környékén továbbra is működtetik, és azon csevegnek egymással az emberek. :P

Havonta egyszer üzenetet váltunk skype-on, remélem, egyszer meghív magához Taipei-be. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr198472858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása