Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

A zokni

2016. április 21. - Ethan Wolf

timthumb.jpg

Évivel Badoo-n ismerkedtem meg, és már elsőre nyomulós, laza csajnak tűnt. 30 éves, vékony, rövid haj, aranyos arc. Végig erotikus húron pendültek a beszélgetéseink és nagyon sok kétértelmű mondatot váltottunk. Nem is kellett sok idő, egy nappal később már találkoztunk is. Nagyon kíváncsi volt rám, hogy ki lehet az a férfi, aki ennyire magabiztos és ennyire jól csavarja a szavakat (ezt ő mondta). Annyira jól csavartam a szavakat, hogy egy rövid kitérő után (egy kávézóban találkoztunk, megszokott módon, hozzám közel), már el is indultunk a lakásom felé.

wearing-sandals-with-socks-1.jpg

A kanapémon borozgattunk, és vihoráztunk mindenféle vicces történeten, amik velünk estek meg. Ő például elmesélte, hogy már nagyon ki van éhezve, mert egy éve szingli, bulizni nincs ideje, ezért neten ismerkedik, de a férfiak többségének csak a szája nagy, és amikor találkozni akar, akkor a legtöbb hirtelen már nem ér rá. Már az meglepett, hogy ennyire nyíltan elmondta, mi a helyzet, semmi „jelet küldök”, „utalgatok”, hanem bele a közepébe. Tökéletes, gondoltam magamban, nem akar párkapcsolatot, csak egy jót dugni. Egyre közelebb ültem hozzá a kanapén és cirógattam, minden úgy ment, ahogy mennie kellett, csakhogy!

Mielőtt megcsókoltam volna, lepillantottam a lábára, és látom, hogy zokniban van. Hogy ez miért is volt gond? Első randira egy nőnek épp úgy, ahogy egy férfinak, mindent bele kell adnia. Első benyomások ugye. A legjobb formánkat kell hoznunk első randin és első kefélés alkalmával. Ennek elengedhetetlen feltétele, hogy vonzón öltözzön. Ha már tűsarkú, akkor harisnya dukál mellé. Úgy éreztem, hogy azt gondolja, „nálam a punci, úgyis megdugsz, ha hagyom, nem kell a legjobb formám nyújtanom”. Ne higgye már azt, hogy neki nem kell tepernie és hozni a maximumot!

wft_marc_f10_811dt_msk_900.jpg

Ő már gombolta a farmerjét, amikor megláttam a sima hétköznapi bugyiját, ami elég is volt. Ez a nő nem tisztel semennyire, nem adja meg a módját… Ekkor abbahagytam mindent, mire meghökkent. Azt mondtam, hogy nem kéne ezt elrontani azzal, hogy rögtön szexelünk, csináljuk komolyan. Lehetőséget látok ebben a kapcsolatban és nem kéne elkapkodni. :D :D Tudtam, hogy csak kefélni akar és tudtam, hogy ezzel elriasztom majd. Így is lett, még beszélgettünk egy kicsit (ami baromi kínos volt, de úgy tettem, mintha nem lenne az), majd kikísértem a buszmegállóig.

Lehet, hogy hülyeség, de azzal, hogy nem hozta a maximumot, azt éreztem, hogy nem tisztel (még ha csak egy éjszaka is lett volna), ezért ezzel a tudattal nem tudtam volna igazán megdugni. Egy haverom szerint ez előfordul, neki is volt ilyen, de ő ilyenkor pár perc alatt dugja meg a nőt, hogy neki biztosan ne legyen jó, aztán, amint végzett, elzavarja a csajt. Hát én nem vagyok ilyen, tisztelem annyira a másikat, hogy törekszem szexben is az egyenlőségre. Inkább választom azt, hogy lerázom, még mielőtt rendesen nekikezdünk a dolognak. 

Utólag visszagondolva, nem hiszem, hogy csak maga a zokni volt a gond. Volt olyan nőm, akin zokni volt első randin, de rajta kifejezetten undorító színű, strapált zokni volt. Olyan, amit otthon kerti munkához vesz fel az ember. De igazából az zavart, amit írtam, hogy el sem játszotta, hogy megerőlteti magát a randi miatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr368581468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása