Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Az abortusz

2016. június 16. - Ethan Wolf

Annyiból rendhagyó poszt lesz ez, hogy nem rakok bele képeket. A szexi nős képek nem illenek a témához, a terhes nős képek nem relevánsak, hisz itt épp a terhesség megszakítása lesz a téma. 

Renáta volt a randialanyom. Aranyos kis csaj, olyan teljesen átlagos, semmi különös nem volt benne, de látszott, hogy rám van kattanva, én pedig amúgy sem voltam nővel akkor már majdnem két hete, ezért belementem egy kis játszadozásba. A kávézót ő választotta, már nem is emlékszem, hogy miért, általában én választok olyat, ami közel van a lakásomhoz :P De ő választott, ahol meg is ittunk valami nagyon pocsék latte-t. Sajnos már nincs előttem, miről is beszélgettünk, de azt tudom, hogy minden jól ment. Sétálni indultunk, de közben hűvös lett. Megálltunk egy tömb előtt és mondta, hogy véletlenül épp itt lakik, és ha már amúgy is hideg van, ugorjunk fel. Nyilván, ahogy a kávézót is ő választotta, úgy a sétát is ő terelgette a lakása felé. :)

Itt azért a paranoiám megszólalt, mert azért mégiscsak egy vadidegen, és a nők nem invitálnak fel ilyen könnyedén senkit magukhoz. De két hét nő nélkül, már nagyon akartam egy puncit, ráadásul, ha valami készül is, megvédeni, megtudom magam, hacsak nem kerül elő egy pisztoly is. :P

Nem került elő, egy kellemes lakás volt, a lakótársa épp hazautazott, mi pedig kemény előjátékba kezdtünk, majd egy fél óra múlva az ágyig is eljutottunk. Nálam mindig van pár gumi persze. Jött a két órás, több menetes harc, de isteni volt. Látszott, hogy nem volt pasival egy ideje, mert olyan lelkes volt, hogy az hihetetlen. :D Így visszaemlékezve, a második menet vége felé történt a baj. A gumi elszakadt, én ezt éreztem, ezért kivettem, de a szakadás pont akkor következett be, mikor a robbanás közelében voltam. Kirántottam és épp akkor spricceltem mindenfelé. De úgy láttam, hogy pont akkor, mikor már kivettem, és minden anyag Renáta hasán landolt. Persze, most már tudom, hogy lehetséges, hogy a repedés pillanatában előváladék esetleg bejuthatott oda, ahova nem kellett volna.

Érdekesség, hogy pechemre abban az időben pont kísérleteztem másféle óvszerekkel, nem a drágább, nagy márkákat használtam, hanem mások által ajánlott fajtákat. Soha többet. :)

Reni megnyugtatott, hogy úgyis szed gyógyszert, ami 98%-os hatékonyságú, plusz nekem úgy tűnt ott, akkor, hogy nem ment be semmi. Úgyhogy nem is foglalkoztunk a dologgal. Lenyomtunk még egy kört az ijedelem után (másik gumival persze).

Még pár alkalommal találkoztunk, én abban a hitben voltam, hogy jó kis szexkapcsolat ez, de aztán közölte, hogy talált valakit, rendes párkapcsolatra, úgyhogy ennek vessünk véget. Semmi gond, szép volt, jó volt, ennyi volt. Legalábbis azt hittem.

Két, vagy talán három hét telt el, mikor csörgött a telefonom. A száma még meg volt, mert kb fél évente törlöm csak ki a feleslegessé váltakat. Azzal kezdte, hogy ne haragudjak, hogy zavar, de baj van! Rossz érzés fogott el! Leültem.

Közölte, hogy két hete kellett volna, hogy megjöjjön és nem jött meg. Vett egy tesztet és pozitív lett. Vett még kettőt, más márkákat és mindhárom pozitív. Most mi legyen?

Hát mondom, én nem akarok gyereket, alkalmatlan vagyok felelős szülőnek. Ő is hasonlóan vélekedett. Átmentem, vettem én is pár tesztet, mindegyiket megcsinálta előttem és mind pozitív lett. Természetesen vállaltam a felelősséget és rákövetkező héten elkísértem nőgyógyászhoz. Ő megállapította, hogy valóban terhes a lány. Utána beültünk kicsit iszogatni egy ottani helyre, már nem is emlékszem a nevére… Viccelődtünk az egésszel, meg hogy milyen béna szülők lennénk. Jó kedvünk volt ahhoz képest…

Jött még pár procedúra, valami családszolgálatos akart minket rábeszélni a babára, aztán még egy vizsgálat, majd két hét múlva feküdt be a kórházba. Elmondták ugyan, hogy mi, hogyan fog zajlani, de igyekeztem nem figyelni, nem érdekelt igazság szerint. Nem is értem, minek kell részletezni, hogy mi történik. Másnap reggel mehettem be hozzá, nem is érzett semmit az egész mutatványból. Még korai stádiumban volt az embrió, vagy mi, és ilyenkor elaltatják a nőt és valami vákuumos izével kiszívják, vagy ilyesmi. Szóval nem az a kaparós módszer volt.

Hazajöttünk, pár nap szabit kivett és 2 napig még kicsit kóma volt, de mindig volt mellette valaki. Barát, én, tesó, lakótárs. Egy héttel a „műtét” után már bulizni ment és előtte volt az utolsó hogy átmentem hozzá. Egyikünk sem akart a másiktól semmit, de neki jól esett, hogy végig mellette voltam. Részemről természetes volt, hisz én voltam a hibás félig. Ebből adódóan minden költség felét álltam (az egészet is álltam volna, de nem hagyta).

Sokat gondolkodtam, mikor közölte, hogy terhes. Persze voltak kételyeim, mi van, ha nem is az enyém? Akárkivel lefeküdhetett, ott van kezdetnek a komoly kapcsolat, aki miatt a mi kis szexkapcsolatunk véget ért. Állítólag ő pár nap után megpattant. Persze tudom, hogy kiszakadt a gumi, de szedett gyógyszert, plusz úgy rémlett kivettem épp időben! De megeshet, a gyógyszer sem 100%-os. Ekkora irdatlan pechem lenne? Bár volt már irdatlan mákom is párszor, így nem kizárt, hogy az egyensúly miatt néha óriási pechem is legyen.

Felötlött bennem, hogy Ő választotta első randin a kávézót és épp a lakásához andalogtunk. Mi van, ha már akkor terhes volt és keresett egy balekot, aki pénzeli az abortuszt. De ez hülyeség, mert egyrészt, akkor elfogadta volna, hogy az egészet én fizessem. De ezt nem hagyta, felesben ment a móka. Másrészt, az első találkozás óta eltelt pár hét. Vagyis ha már első randi előtt tudta két héttel, hogy terhes, akkor már abban az időben szólt volna, hogy baj van, mikor még összejártunk. Nem dobott volna, egy komoly kapcsolat ígérete miatt. Plusz, nem tudhatta előre, hogy lesz egy gumi kiszakadós esetünk. Elvetettem az ötletet, csak a paranoiám.

Igazából attól féltem, hogy mivel nem ismertem a csajt, hogy esetleg gondol egyet és megtartja, majd kilenc hónap múlva kopogtat és fizethetek a gyerek után. Ezt biztosan el akartam kerülni, ez volt a másik oka, hogy végig mellette maradtam. Biztosan akartam tudni, hogy elveteti. De nem hiszem, hogy ez trükk lett volna arra, hogy magához láncoljon, eleve ő szakított velem. De ha beütött az az 1-2% esély, hogy teherbe essen, akkor miért ne ütne be az az 1-2 % esély, hogy csak trükk volt? Vagy mástól esett teherbe és bennem látott anyagilag, vagy emberileg annyit, hogy mellé álljak? Tök mindegy, egyszerűen egy szemernyit sem akartam kockáztatni! Inkább kifizetem, most nem egy nagy összeg, ez az egész a hálapénzzel, gyógyszerekkel, benzinnel, mindennel együtt megvolt 60.000 forintból. Ennyit nekem megér a nyugalom. :P 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr798701376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisz101 2016.07.27. 22:35:15

Szia megkérdezhetem, hogy Te és ez a lány milyen korcsoportban vagytok? Mondjuk 5 év pontossággal. Köszi

Krisz101 2016.07.27. 22:43:37

Egyébként in inkább az

I pay for abortions with all the money I save on condoms…
[...]
Just kidding, I never pay.

Című nyitást ajánlom :-D

Ethan Wolf 2016.07.28. 18:07:12

@Krisz101: Én 30-35 között, Ő pedig 23-28 között.
Csak mondom, hogy ha tippelni akarsz, hogy ki lehetett a csaj, a neveket mindig megváltoztatom (a legelső posztban írtam erről is).

2016.07.31. 00:50:07

'mindennel együtt megvolt 60 000'.

Ízléstelen.
Sőt szint alatti.

Ethan Wolf 2016.07.31. 07:52:22

@MerylStreep: Csak azért regisztráltál, hogy ezt megírd? :D

Amúgy nem tudom, mi ízléstelen van abban, hogy valaki elmondja, mennyibe került egy abortusz. Ez csak az anyagi vonzata. A szülésnek is van, nem? Hálapénz, vitaminok, stb.. az is ízléstelen?
Tényleg még mindig olyan világban élünk, hogy nem szabad kimondani ilyen dolgokat?

2016.07.31. 11:45:20

Alapvetően, nem ezért regisztráltam, merőben más indokok miatt. De ezen viszont nem tudott átsiklani a szemem.
Nem azért ízléstelen, ahogy írtam, mert x összegbe kerül....Nem.
Hanem a stílus, ahogy mindezt leírtad. ahogy lepergetted magadról, ahogy elütötted az egészet egy ízléstelen viccel. Ahogy nem vetted leletárba a lelki tényezőket. Ahogy ez is 'csak' egy eset volt a többi közül.
Aha. Kár h. maradandó sebeket okoz. Egy életre. Nem neked. Nyilván nem. Neki.

És ha már itt tartunk, bírom, ahogy a pasik nyilatkoznak erről a témáról (is). Nem baj majd elveteted. Na bumm. Nem baj majd elfelejtjük. Nem baj, majd túl lépünk. Rajtad. Rajtunk. És pont.
Valahogy mindig kikerül a képletből a dolog, miszerint miszerint ez azért mégsem ilyen egyszerű.
Női oldalról....
És még mielőtt jönne az ízléstelen Fa poén (nem tőled) Talán csak nem te voltál az a sztori...Nem. Nem én.
Ide jellemzően pasik írnak, ahogy látom. Gondoltam megvilágítom a gondolatkört, más nézőpontból is...

Ethan Wolf 2016.07.31. 13:45:19

@MerylStreep: Örülök, ha más nézőpontot is látok. Abban igazad van, hogy nem tudom elképzelni, milyen lelkileg ez egy nőnek. Nem vagyok nő, így nem is tudhatom. De még mindig jobb, mintha eljátszanám, hogy tudom, milyen neki.
Igyekeztem beszélni vele erről, de mivel a kapcsolatunk annyira nem volt mély, így ezek a beszélgetések nem tudtak elég nyitottak lenni köztünk.

2016.07.31. 14:29:17

Igazad van. 'még mindig jobb'....

Krisz101 2016.07.31. 15:03:29

@MerylStreep: mármint a csajnak..? Neki gratulálhatsz is. Te sem gondolod komolyan hogy vki szedi rendesen a tablettát, és egyszeri gumiszakadástól teherbe esik

Vszinű komoly f hiányban szenvedhetsz, vagy nem nagyon jutott pasi még neked ha ezt elhiszed.

Nézz már utána h egyszeri sima beleélvezéstől mekkora az esély a teherbeesésre

A tablettánál a 98% biztonság sem egyszeri alkalomra szól, jól is néznénk ki :-D hanem asszem 1 év folyamatos használatra.

Ezek után gondolkozz hogy ki is volt itt a hunyó, és a srác mennyire korrekt módon is állt helyt

Krisz101 2016.07.31. 15:16:37

@MerylStreep: csak most olvastam végig a többidet. Lusta és buta vagy hogy alapvető tényeknek utána nézz
1. a csaj hanyagul szedte a tabit ezért esett teherbe
2. a srác tudta h szedi és mégis védekezett pluszban holott pasinak a gumi általában egy tortúra
3. normális szexuális életet élő nő folyamatosan szedi a tabit mert anélkül szar a szex, csak nálunk Magyarországon ezt vmiért elbliccelitek h majd szedem ha komoly kapcsolatom lesz és hasonló agyzsibbaszó baromságok
4. a nő nem felelős a testéért igaz?? Nem saját önszántából ment bele a szexbe, kényszerítették, mi?
5. a srác bőven az elvárható felett állt helyt egy olyan nővel akinél semmi lelki kapcsolódás nem volt

MerylStreep (törölt) 2016.07.31. 16:59:24

@Krisz101:
1. A tények a következők, mert legalább annyira 'lusta és buta' vagy, hogy a tényeknek utána nézz. A 'csaj hanyagul szedte a tabit'- :) Számtalan dolog miatt nem tud elég hatékony védelmet nyújtani. Ilyen pl. ha beteg vagy és gyógyszert szedsz mellette, aztán lássuk csak szimpla kis gyomorrontás is közbe jöhet Pl. hányás, hasmenés. Beszedheted de kb. szart sem ér.
2. 'gumi egy tortúra'- :) valóban a legtöbben hallani sem akarnak róla..
3. 'elbliccelitek' :DD ekkora szart már rég hallottam. Szerinted egy nőnek baromi jó érzés kvázi rettegni enélkül??? :))) Másrészt a személyeskedésed téged minősít.
4. 'a nő nem felelős a saját testéért' - Az igazság az, hogy végül mindig CSAK mi vagyunk felelősek.a saját testünkért.
5. 'Bőven elvárható felett állt helyt'-- szerintem meg ez alap. De azért jó, hogy nálad nem.
Végezetül pedig, ha elolvastad volna, és értelmezted (is) volna, a véleményem a bejegyzéssel kapcsolatos volt, és vicces csattanóról a végén. Az abortusz rohadtul nem vicc kategória (nálam) ezen röhögni és az első két hozzászólásod tartalma és stílusa téged minősít. Ahogy az is, hogy egyből személyeskedni próbálsz és faszhiányosnak titulálsz. :) Ezen csak mosolyogni tudok. Továbbra se fogd vissza magad :) hajrá :)

Krisz101 2016.08.10. 14:22:09

@MerylStreep: szia :P kicsit nehéz raktad kiigazodni, most kihagynám a poént h persze mert nő vagy haha :D :D de picit nagy mellénnyel indítottál itt, ami után vissza is vettél, ami rendben is van szerintem. Mert semmi gáz dolgot nem írnak itt a blogon. Nekem ez a véleményem.
0. az abortusszal való nyitás egy kult szöveg, meg tudod guglizni, h ki mondta, és voltak is gondok ebből amerikában tinderen, letiltottak embereket miatta. szóval ez egy inside joke volt. ennyi
1. Na... azért maradjunk annyiban, h teherbe esni sokkal nehezebb, mint azt az emberek gondolnák, és amit leírsz nagyon ritka eset. hányás meg gyomorrontás miatt nem hat/nem szed be 1 db tabit és attól teherbe esik, ez inkább a szar indok kategória. Amit meg a mónika sóban hallasz, h jaj egyszer nem vigyáztunk, és hopp ott a poronty, az meg a kamu kategória. az a valóságban úgy néz ki, h hetekig kefélnek agyba főbe, szarnak bele, a srác állandóan beleélvez, és 10.re 20.ra már tényleg teherbe esik a csaj. csak ugye ezt mindenki próbálja szépíteni, h hát ők vigyáztak :D olyan emberek, akikre 5 forintot nem biznék rá :D
2. ezt lehet megbeszélhetnénk személyesen is :P ...
3. igen, lehet h te nem, de csomó 25-32 éves nő jön ezzel a szöveggel, h ááá most épp nem szedem, ááá most épp abbahagytam, ááá a hormon egészségtelen, ááá majd beszedem ha komoly kapcsolatom lesz blabla blaaaa lófasszt már bocs :) egy kulturált szexualitású nő, aki nincs még jóval túl a 30on, az igenis szedi a tabit és készen áll a natúr szexre, ha nem is engedi elsőre esetleg. de egyrészt nem hagyja a pasira a védelmet, másrészt nem a szőke hercegre vár hogy megvegye azt a guminál kb nagyságrenddel olcsóbb tabit (folyamatos kapcsolatra gondolok)
4. igen, ebben igazad van, viszont a törvény meg 100ban a pasit szivatja meg utána. úgyhogy az előbbi miatt is fontos lenne, h a nő ne csak a pasitól várja el a védekezést!
5. nálam részben alap, én kb 80%ban álltam helyt a cikkhez viszonyítva. ott elég volt a spéci tabletta, mert rögtön tudtuk h baj van és másnap mentünk, én fizettem, én vittem kocsival, és én is váltottam ki neki a tabit. csak 5e körül volt, és a patikus nénit is kikérdeztem róla. és meg is néztem ahogy beveszi és lenyeli. más kérdés, ha nem ragaszkodott vna a gumihoz, akkor nem is lett volna baj, ezért is utálom. ha nincs gumi, nincs minek lecsúszni, elszakadni.

de mindezt csak azért tettem, mert semmi kedvem nem volt egy zabigyerekhez egy olyan nőtől, akiről tudtam, h hosszú távon biztos nem akarok tőle semmit! bár eléggé kedveltem, szóval az egyéjszakás kategóriánál több volt. ha ez csökkent volna, akkor a beleszarás faktorom nyilván nőtt volna!

neked azt kell megértened, ha vkik összejönnek egy közös mókára, közös megegyezéssel, akkor senki nem akar egy ilyen járulékos problémával foglalkozni, amitől sokkal intimebb és közvetlenebb helyzetbe kerül a két ember, mint amennyire szerették volna! kb mint amikor a pasi belezúg a nőbe, az meg dobja, és nem veszi fel a telefont. nem azért mert szemét, hanem mert neki eddig tartott a türelme, érdeklődése, a többit már nem tudja értelmezni, nincs energiája, érkezése rá.

MerylStreep (törölt) 2016.08.10. 20:58:42

:)))

Ohhhh azóta más (is) felvilágosított a bőven 'nagy mellényű nyitásomról'. Én nem éreztem annak. Mindössze kiakadtam a témán. 'Inside joke' .. :) Úgy látszik a pasik mindent kigugliznak'? !
Rákerestem a 10 pontos nőre is..- persze gondolom milyen lehet... :D A személyes 'listára' lettem volna kíváncsi. Mert az mindenkinél eltér. Jó eltértem picit a tárgytól. ...
1. Nem nézek mónika sót. Miért megy még ? :P
2. .......ez poén volt a faszhiányos beszólásodra? ;) Értem én a viccet.. Na látod :P
3. Sumázzunk. Csak 'kulturált szexuálitású nővel' állj szóba!! Na várj guglizok egyet, vagy ez ez egy létező fogalom ??? :P
4. Szegény pasik .. :)
5. akkor ismerős volt szitu, ahogy látom.... de jól alakult. Bár nem tudom miért hisztek minket nőket 'ilyennek'...

Megértem.
Kösz az érzékletes hasonlatot.
:)))))
Levettem a mellényemet.. most akkor már remélem nyugisabb lesz a hangulat. És kevésbé tűnők majd kielégültnek... :DDDD

Krisz101 2016.08.17. 03:19:20

@a_dri: melyikkel szar a szex? a tablettával vagy a gumival? na látod. a többi csak duma duma duma. tökéletesen igazad lenne és le is borulnék előtted, ha a két dolog minőség, élvezet szempontjából ua lenne. de nagyon nem ua.

MerylStreep (törölt) 2016.08.19. 20:55:13

@Krisz101:
Ha olyan a partner, akkor mindkettővel :P

2016.10.23. 15:17:13

@Krisz101:
Itt van az a bizonyos kutya elásva, melyik nem hogyan is rendelkezhet terhesség esetén a jövőjéről és a gyerekről?
Kit is véd a jog és kit tart másodrendűnek ebben a kérdésbe?
www.huffnagelpista.com/dr-palfalvi-andrea-maradektalan-e-a-ferfiak-onrendelkezesi-joga-gyermekvallalas-eseten---egy-probaper-margojara.html

Kedves hölgyek.
Ezt elolvasni és utána lehet gondolkodni, mi is a helyzet.
süti beállítások módosítása