Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Rövid bejegyzés a férfi szolidaritásról

2016. augusztus 31. - Ethan Wolf

pub-trivia.jpg

Ez csak rövid bejegyzés egy „érdekességről”. Tegnap este egy beülős helyre vittem egy nőt (talán majd a későbbiekben lesz róla poszt), és észrevettem, tőlünk jobbra, egy másik párt. Látszódott, hogy randi. A srác félénknek tűnt, látszott a testbeszédén, hogy nagyon izgul, kicsit zárkózottnak tűnt, de elég okos benyomást keltett. Látszott, hogy próbálkozik. A lány szőke kék szemű volt és marhára nem azonos kategóriát képviseltek. Nem tudom, hogyan jöhetett egyáltalán létre ez a randi, talán internetes vakrandi volt, vagy ilyesmi. Lehetne pedzegetni, hogy mitől vagyok benne biztos, hogy randin voltak, de már van annyi tapasztalatom, hogy a testbeszédből felismerem az ilyesmit.

clipboard01_3.jpg

Az én randipartnerem az este során kiment mosdóba, én pedig figyeltem a randizó párost. A srác a lány felé volt fordulva, így félig háttal volt nekem, míg a lány velem szemben úgy 5-6 méterre. Azt vettem észre, hogy elkezdtem szemezni a lánnyal, aki viszonozta azt. Megcirógatta a haját és közben engem nézett, a srác válla fölött. A csávó pedig javarészt nem is mert a lány szemébe nézni, gondolom félénk volt.

Úgy egy perc után észbe kaptam, hogy mégis mi a fenét művelek? Eszembe jutott, hogy 10 éve még én is olyan kis „nyomi” voltam, mint az a srác ott. Elkapott a lelkiismeret-furdalás, hogy a randiján flörtölök a partnerével. Mikor visszajött az én randipartnerem, azt javasoltam, hogy tekintettel a jó időre, menjünk sétálni. Így is lett.

Mielőtt elindultunk volna még lejátszottam a fejemben, hogy tudnám a szőke csajt levarrni. Persze nem azonnal. A terv ijesztő gyorsasággal állt össze a fejemben, szinte megrémített, hogy ennyire gyorsan előálltam vele. Persze nem hajtottam végre, de a terv így nézett ki: Maradunk a partneremmel és folytatódik a randi, majd mikor a csávó kimegy a mosdóba (régóta ott voltak ők is, iszogattak, reméltem, hogy nem átlagon felüli a hólyagja), akkor javaslom az én partneremnek a sétát, majd az épület előtt még visszajövök azzal, „hogy valamit otthagytam” és akkor lesz egy percem elkérni a szöszi számát. Vagy a "B" terv: megvárom, amíg a szöszi megy ki a mosdóba, épp akkor én is, megvárom, és ott ráhajtok, hogy adja meg a számát.

arkaic8yje1ih3g27gto.jpg

Biztos lett volna a siker, hisz elég intenzíven flörtölt velem a csávó válla fölött. De a lelkiismeret-furdalásom erősebb volt, nem hajtottam végre egyik tervet sem. Leléptünk.

Mondanám, hogy kíváncsi vagyok, mi lett a randi vége, de két opció lehetséges. Soha többé nem találkoztak, vagy a srác olyan mélyre került a barátzónába, hogy oda még a fény se jut be. Ha csak picit is tetszett volna a szöszinek a srác, akkor olyan hosszan nem flörtöl velem.

A lényeg, hogy nem volt pofám lenyúlni a nőt. :) Meg elég bunkó dolog lett volna az én randipartneremmel szemben. :P

Ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr1008821900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2016.10.02. 23:07:03

Grat! Legalább nem vagy 1 szociopata PUA. A szőke csajnak az a mentsége, hogy ez valószínűleg 1 randi volt, és nem flörtölt feltűnően, tehát nem szégyenítette meg a srácot.

Ethan Wolf 2016.10.03. 17:47:12

@The Cortez: Kérdés, hogy a srácnak valóban nem tűnt fel, vagy csak nem merte jelezni.
süti beállítások módosítása