Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Csajok a netről 9. rész

2017. május 26. - Ethan Wolf

8402.jpg

 

Egy sorozatot indítottam, amelyben lementem az érdekesebb nők profiljait, és kicsit elemzem őket. Természetesen mindent kitakarok, ami által felismerhető lenne az illető. 

Íme a mai alanyunk:

clipboard01_5.jpg

Nagyszájú = Bármit csinálsz, bele fog szólni és semmi nem lesz jó, amit nem úgy csinálsz, ahogy ő várja.

Sokat dolgozó = az nem baj, kérdés, hogy 24 évesen a fővárosban, miért nem bulizik, még van ideje sokat dolgozni. Kétlem, hogy szorgalmas méhecske lenne. :) Valami oka biztos van, hogy a munkába menekül.

Határozott =  A határozottság a nőknél annyit jelent, hogy nincs kompromisszumkészsége. Nem tudsz vele megbeszélni semmit, nem juttok közös nevezőre, mert ő határozott. Azaz ha nem úgy lesz, ahogy ő akarja, akkor bukta.

Önmagával és másokkal szemben kritikus = csak másokkal szemben. 

Állítólag jó humorú = Aha... Amikor valaki azt mondja, hogy "én állítólag..." az sosem jó jel. Az állítólag annyit tesz, hogy a legjobb barátai szerint az.

Egy férfit keres, amit ki kellett emelni. Olyan férfit, aki mellett nő lehet. Ezt ismerjük, a szokásos "átlag" férfit akarok című előadás. Legalább abban őszinte, hogy megírja, hogy nem vékony. Vicces, mert láttam a fotóit és azokon persze ez nem látszik. Márpedig azt is tudja, hogy a férfiak nem mindig olvasnak bemutatkozó sorokat, szóval van itt egy kis rafináltság. :)

Nem érdekli milyen magas vagyok (persze), dohányzom-e (ezek szerint ő igen, mert nem dohányos nő nem nagyon visel el dohányos férfit). Sem az autóm, sem a lakásom nem érdekli, ez mondjuk pozitívum, csak kissé hihetetlen. DE ha valóban így van, akkor ez ellensúlyoz pár fentebbi negatívumot.

Az érdekli, hogy mit tudunk kihozni egymásból érzelmileg. Ez aranyos, de mivel nem tudjuk számára mit jelent, hogy érzelmileg, ezért merem azt feltételezni, hogy olyan FÉRFIT keres, aki tudja őt segíteni. Ki tudja hozni magából a maximumot, azaz segít valóra váltani az álmát. 

Összegzem, egy kövér diszpécser, akinek a szája is nagy, nem hajlandó semmilyen kompromisszumra, és egy balek férfitől várja (aki persze átlagos azaz jól keres, jóképű, izmos, stb.), hogy kihúzza őt a langymeleg középszerből.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr2712312325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.05.26. 08:44:49

Haha ez tényleg találó szellemes elemzés. Érdekes lett volna ha randizol is vele és mennyire igazak a megérzéseid.
Én azt birom még hogy millió nő kiírja, hogy "A reggeli kávém nélkül használhatatlan vagyok" ez is sablonszöveg, de vajon ez mit jelent ? Hogy a férfinak kell csinálni a reggelit és ágybavinni ?

claire85 2017.05.26. 12:51:25

@Kulics: Nem. Az azt jelenti, hogy ne szólj hozzá reggel addig míg nem itta meg a kávéját! :D

Én is ilyen vagyok, rohadtul nem igénylem reggeli csevejt, csak mindenki tegye a dolgát. És az első hajnali kávéig, a hírek olvasása közben, ne szóljanak hozzám. De ilyenkor szokott jönni a szöveg: ' Együtt reggelizünk szívem" Vagy a még jobb "Együtt zuhanyzunk?" és szokásos bűntudatkeltő duma.

Szóval lefordítva annyit tesz, nem vágyunk szórakoztatásra reggel. Sem így, sem úgy :D
Persze ettől még ez tényleg rohadt nagy sablon szöveg.... :) Valóban!

claire85 2017.05.26. 12:53:33

A posztról:

Én előszeretettel olvasgatok bemutatkozó, vagy akármilyen más szöveget vkiről.

Szinte profilozni lehetne belőle.

Egyébként az elemzéshez csak maximálás figyelem szükséges.

claire85 2017.05.26. 12:54:30

"állítólag"- ki ír ekkora f***szságot?

uramatyám...

2017.05.26. 20:38:25

"Nem hasznalok ekezeteket, igy gyorsabb. "

Mert aztán annyira qrvára kell sietned, hogy nincs kb 1 perccel több időd, hogy ékezettel írd meg ezt a pár sort, mi, mi cseszd meg?

"egy FERFIT."
Mond, egyébként mit tettél, hogy megérdemelsz egyet?

Eskü, nem emlékszem már, hol olvastam az elmúlt hetekben, de ez nagyon találó és végeredményben teljesen logikus, de nem is figyelünk fel a dologra, pedig így van:

A nők helyzete baromira könnyű és hatalmas a "merítés" a mindennapjaikban, a való életben kapcsolat kialakítására. Ki az, aki szerint egy egyedülálló nő, egyetlen nap, amikor reggel felkel, beugrik a közértbe munkába menet, a buszon, az utcán a metrón a munkahelyén, hazafele, nem találkozik minimum 1 potenciális jelölttel? Csak egyetlen nap! És pillanatok alatt tudna és van lehetőségük a való világban kapcsolatban lépni egy férfivel, akkora a lehetőségük, akkora a merítés, amit ilyen formán egy nő megtehet, és mégis ilyen társkeresőre lennének szorulva?

Nos a felvetés az volt, hogy a fenteik végett ezen nők, akik ilyen társkeresőn vannak fenn, defektesek és ott valami nem kerek.

Leegyszerűsítve: a nők előtt ott a végtelen lehetőségekkel és mennyiséggel megpakolt/ megterített svédasztal, de ők mégis a netpincéren keresgélnek.
Ott valami nem kerek, baromira....

Ethan Wolf 2017.05.27. 08:01:49

@icipicicsipa: "A nők helyzete baromira könnyű és hatalmas a "merítés" a mindennapjaikban, a való életben kapcsolat kialakítására"

Azért ez nem ilyen egyszerű. Egyrészt mert valójában kevés férfi mer lépni is, hogy közeledjen féljük az utcán. Mit ér azzal, ha egy nap 40-en megbámulják? Ő menjen oda és kezdeményezzen? Vagy ha valaki utánafüttyent, akkor menjen oda ismerkedni? Hiába a sok férfitekintet napi szinten, ha alig mer odamenni hozzá valaki. Persze még így is több lehetőségük van, mint a férfiaknak, de azért nem annyira töménytelen.

És akkor még nem beszéltünk a szelekcióról. Hiába a sok jelölt, olyat fog választani, aki szimpatikus is és megfelel egyéb kritériumoknak is (most azt ne feszegessük, hogy mennyire elszálltak néha a kritériumok).

"kik ilyen társkeresőn vannak fenn, defektesek " Valamikor én is így gondoltam, de nem feltétlen jó ez a gondolatmenet. A tinder és Badoo divat, majdnem minden nő fent van (de igen, majdnem mind kipróbálta, hiába mondják, hogy nem). Akkor most már az is defektes, aki követi a divatot? vagy aki kíváncsi és kipróbálja ezeket?

Túlontúl le van sarkítva ez a gondolatmenet szerintem.

2017.05.27. 08:42:02

@icipicicsipa: Nem értek egyet veled, a legjobb nőket SEM fogják leszólítani az utcán. Egyik exem (egyébként tényleg szép vonzó nő) éppen egyedül volt és elhatározta, hogy lemegy a Balatonra és ott "kelleti" magát... egyedül sétálgatott, egyedül ült be az éttermekbe és SENKI nem szólította le.
Egyszerűen nem divat az IRL ismerkedés, hiszen baromi sok kudarccal járhat a leszólító férfi részéről. A társkeresőn legalább annyi tudható a nőről, hogy ismerkedni akar. Az utcán nem tudhatod, hogy van-e férje/partnere.. stb.

VT 135 2017.05.28. 00:37:16

Nem használ ékezetet - igénytelen, lusta picsa (ennek feltehetően köze van a kövérségéhez is...) De amúgy minden mindegy, mert a kulcsszó a "FÉRFI". Innentől ha van eszed, férfiként, menekülsz! Mert miket jelent ez? 1. Ő sem óhajt valódi, felnőtt lelkületű nőként részt venni abban, h Féfivé, királlyá tegye a hozzá passzoló férfi magoncot - ő is, mint annyi " modern", a feminista propaganda által elhülyített nőtársa, azt hiszi, h álmai királyfija ott várakozik - természetesen akciósan! - a polcon es neki csak le kell emelnie onnan. Illetve azt sem, ugorjon magától a kosarába és a pénztárnál fizesse ki is önmagát! :)
Az ilyen nők borzasztó önbizalom-, és identitáshiánnyal küzdenek és ahelyett, h ennek a megoldásán dolgoznának, várják a FÉRFI-t, h az majd megoldja helyettük a ő feladataikat.

VT 135 2017.05.28. 00:41:36

@Kulics: Tévedés, méghozzá a kezdő netes társkeresők tévedése. Egy szűk réteg igen. A többi részben súlyosan lelki sérült, bármiféle emberi kapcsolatra képtelen szerencsétlen, emellett vannak még az önbizalom/bókgyűjtők, illetve akik egyszerűen csak dugni akarnak, társ mellett, vagy anélkül.

claire85 2017.05.28. 08:55:51

@VT 135: f****szság!
És állandóan a feminista dumával jössz, amikor Magyaro. teljesen alkalmatlan a feminizmusra.

Igénytelen = tehát lusta picsa- és mert kövér. ANYÁD! Kisarkító, Előítéletes, általánosító.
Én inkább úgy gondolom nem használ ékezetet, mert nem magyarra van állítva billentyűzete a telóján. Ez is egy verzió!
"Felnőtt lelkületű nő"= az meg mi? Talán csak nem a felnőni képtelen, anyuka nyakán csüngő, elkényeztetett és még ő van megsértődve a világra KISFIÚ? Aki te magoncnak hívsz. Ez megint egy jó f****ság. Meg a spiri kifejezéseid is kb. annyira életszerűek, ahogy ez az idebökött kommented.
Jah és aki 'magoncnak' hív egy férfit az legalább annyira identitáshiányos, mint az akiről leírja.
És 'megoldja helyette a feladatait' :DDDD - hahaha
Nem kell mindenki megváltoztatni és, h. vki nem ért hozzá és úgy próbál pszichológai véleményeket közölni, mondjuk pl. a pár-kapcsolatában..Az kifejezetten káros.
Egy szó, mint száz a bejegyzésed felért egy komplett kis magadról kiállítás khmm....mivel is... bizonyítvánnyal.

claire85 2017.05.28. 08:58:02

@VT 135: :DDD Tehát az egyik keresztmetszetbe te is beletartozol.

2017.05.28. 20:19:29

@claire85:
"Én inkább úgy gondolom nem használ ékezetet, mert nem magyarra van állítva billentyűzete a telóján. Ez is egy verzió!"

Igen, pontosan azért nincs "magyarra állítva" a billentyűzet, mert a kicsit bogár még erre is lusta és igénytelen, valamint ennyire tiszteli meg a másikat - a "FÉRFIT" - hogy ezt a borzasztó nehéz dolgot nem bírja megtenni.

Ez is a jellemhez tartozik.
Ezt várhatjuk el a hölgyikétől, ennyire fogja majd a jövőben érdekelni a másik, hogy már a "legelején" nem képes megadni a minimális tisztelet ezzel.

Persze lehet "lazán" kezelni a dolgot.
Csak aztán nem ríni, hogy "amilyen az adjon Isten, olyan lesz a fogadj Isten".

Bár ahogy elnézem a felháborodásod, ez nem igazán esett le és nem is fog...

2017.05.28. 20:25:54

@Kulics:
"Egyszerűen nem divat az IRL ismerkedés, hiszen baromi sok kudarccal járhat a leszólító férfi részéről."

És erről pontosan a nők tehetnek.
Ők játsszák a megközelíthetetlen miss picsát, ha meg egy férfi mégis meg meri őket szólítani, akkor jön a lekezelő és megalázó visszautasítás.
Tehát még egyszer: szerinted nem a nők tették - ezt is - "önmagukkal"?
Dehogynem.
Beteg, önsors-rontás itt is.

" A társkeresőn legalább annyi tudható a nőről, hogy ismerkedni akar."
Waooo...aztán ha nem vagy a topp 9-10-es kategória, akkor magasról lesz@rja a fejed ott is.

"Az utcán nem tudhatod, hogy van-e férje/partnere.. stb. "
Királylány.
Te még hiszel a mesékben?
Most azért, mert nem a pici szájával ejti ki a szavakat előtted, hanem le van írva valami tündérmese, az szerinted igaz?
Nem megyek messzire, 38 éves exem - meg mint megtudtam ez teljesen általános a nőknél - már a nevét is kamuzza.
Álomvilágban élsz, baromira.

2017.05.28. 20:34:13

@Ethan Wolf:
"Azért ez nem ilyen egyszerű. Egyrészt mert valójában kevés férfi mer lépni is, hogy közeledjen féljük az utcán."

Egyel fentebb lévő válaszban leírtam Kulicsnak ezzel kapcsolatos véleményemet.

. A tinder és Badoo divat, majdnem minden nő fent van (de igen, majdnem mind kipróbálta, hiába mondják, hogy nem). Akkor most már az is defektes, aki követi a divatot? vagy aki kíváncsi és kipróbálja ezeket?"

Nem azért defektes, mert divatot követ.
Hanem mert -ahogy írtam - a körülötte lévő lehetőségekkel nem tud élni, azok nem elegek neki.
Én kb egy 6-os, 7-es pali vagyok. Sacc.
Én tudtam élni a helyzettel úgy, hogy énhozzám jöttek oda a nők.
Tehát megfordítva, nem hiszem el, hogy nekem a 6-7-es palinak a 40 év alatt ilyen formán a 6 db rövidebb-hosszabb kapcsolata megvan, akkor egy nőnek nem lenne minimum ugyan ennyi lehetősége, amikor egy ugyan ilyen 6-7-es kategóriájú nőt többszörös mennyiségű férfi tart vonzónak és fogadja el, mint vice-versa.

"Túlontúl le van sarkítva ez a gondolatmenet szerintem."

Nem, nincs. A 10%, aki normális, az nem ezt mutatja.
Fordított lenne az arány, - 90% normális a társkeresőn és 10% sérült - akkor lenne igazad.
te mit isi tapasztalsz Wolf?
Számoljunk már, aztán vonjunk le következtetést az ARÁNYOKBÓL.

claire85 2017.05.28. 21:10:11

@icipicicsipa: A felháborodásom 'személyes' .De ugye az egy másik 'verzió'. Majd vt135 feldolgozza. ;)

VT 135 2017.05.28. 23:20:36

@icipicicsipa: annyit hozzátennék a nő védelmében az utcai leszólítások kapcsán, h van egy olyan része ennek, amelyről nem ők tehetnek - szándékosan. Gondolok itt arra, h az "utcai" (bármi fizikai) ismerkedés keretei, lehetőségei, amelyekkel egy nő élhet, anélkül, h direkte kezdeményezne (!!) szinte teljesen eltűntek a nő köztudatból! Pedig ezekből sok van és kiváló bátorítást adnak a férfinak ahhoz, h odamenjen az illető hölgyhöz. Pl. egy mosoly, szemkontaktus, kacsintás, stb. Na,ezekkel a mai, modern nők többsége képtelen élni. Sajnos, hiszen ez egy lost-lost szituácuó. Okait abban látom, h az ősi női bölcsességek, finom nőies eszközök nem mennek már át az idősebb nőktől a fiatalabbak felé. Másrészt a feminizmus ezt is remekül szétkúrta, mert elhiteti a nőkkel, h nőiesen, nőként viselkedni gáz, patriarchális elnyomást erősítő. Viselkedjenek úgy, mint a férfiak! Csak, mint a fenti ábra is mutatja, a nők többsége nem akar férfiként viselkedni. Viszont a női lénye egyre nagyobb részét vesztette, veszti el. Hát valahigy ezért sem működik ma a férfi-női kapcsolatok tekintélyes része...

2017.05.29. 06:25:02

@VT 135:
"Másrészt a feminizmus ezt is remekül szétkúrta, mert elhiteti a nőkkel, h nőiesen, nőként viselkedni gáz, patriarchális elnyomást erősítő. Viselkedjenek úgy, mint a férfiak! Csak, mint a fenti ábra is mutatja, a nők többsége nem akar férfiként viselkedni. Viszont a női lénye egyre nagyobb részét vesztette, veszti el. "

Igen, ez is benne van a dologban. Ez is a női önsors-rontás része.
Csak, hogy itt jön közbe a beteg női agy és jellem, hogy egyrészt erre nem bír rájönni - mert önvizsgálatot tenni, az nem a női jellem - illetve azt sem fogadja el az ego, hogy ha valaki erre rá szeretne világítani, hogy miért tartunk ott, ahol.....és minden marad a régiben, és ennek a viselkedésnek/magatartásformának köszönhetően (is) ücsörög majd otthon egyedül a macskájával, hétvégenként meg ülnek össze a barinőkkel borozgatva, cigerettázgatva és egy kis idő múlva félig bebaszcsizva pityergünk egymás vállán, hogy "miért vagyok egyedül és miért nem szeret engem senki".

2017.05.29. 06:37:47

@VT 135:
" annyit hozzátennék a nő védelmében az utcai leszólítások kapcsán, h van egy olyan része ennek, amelyről nem ők tehetnek - szándékosan.
................
Másrészt a feminizmus ezt is remekül szétkúrta, mert elhiteti a nőkkel, h nőiesen, nőként viselkedni gáz, patriarchális elnyomást erősítő. Viselkedjenek úgy, mint a férfiak
"

Bocs, erre való reflektálásom lemaradt:
Tudod ez is egy olyan dolog, hogy megint mentegetjük szegény nőket.
Hogy ők "nem szándékosan" tehetnek róla.
Ezzel megint visszakanyarodunk az egyik alapvetéshez, hogy akkor most a mi a tököm van? Megvan a szabadsághoz és döntéshez való joga a nőnek? Igen? Amikor kér, követel, akkor adjuk meg neki? Persze? Na de amikor meg ő dönt - hogy hogyan is viselkedik, éli az életét SZABAD AKARATÁBÓL - akkor ne legyen már ugyan felelőssége ebben?
De.
A nő döntése volt, hogy így tesz.
A következmények is teljes mértékben őt terhelik.

Wildschwein 2017.05.29. 08:31:22

@Ethan Wolf: "Akkor most már az is defektes, aki követi a divatot?"
Igen :) Legalábbis aki ész nélkül teszi, csak amiatt, mert mindenki más is ezt csinálja, és nem amiatt, mert neki ez jó.

VT 135 2017.05.29. 16:52:29

@Wildschwein: úgy-úgy! Két példa erre: pár éve volt, amikor a csótányroppantó/holdjáró roppant nőies cipellő volt a divat. Remek szűrő volt.. :) Most hasonló a rongyos, szakadt farmer, vagy a tetoválás.

claire85 2017.05.29. 17:33:13

Olvasom. divat.

Piercinget csináltattam. Igen, 31 évesen. Miért?
Mert tetszik.
Van egy szakadós farmerom, bár ritkán hordom, pedig tetszik.
Szandim is van magasított talpú.. Szerintem nők ezrei leszarják a divatot, hanem kiválasztják a divatos dolgokból a számukra jól állót és beleillesztik a ruhatárukba... Azt hívják stílusnak. De ugye ízlés dolga.

A másik. A társkeresők. Miért is ne próbálkozna egy nő mindenhol vagy épp kiszűrve, h. hol.. Hülyeség ez az utcán nem lehet ismerkedni rész is. Bár ehhez elengedhetetlen a humor és a nyitottság, no meg némi emberismeret. ...Nincs az a pasi, ha egyértelmű rezgést érez.. és veszi a jeleket ne lépne oda. Legalább egy poén erejéig.És abból bármi lehet, leginkább egy teszt, h. képes vagy-e normálisan lereagálni. Szóval a humor tényleg alap, és az önirónia. Miért kellene bunkónak lenni? Röhögtünk így már tökjót.
És bár itt néha nagyon nem jön le, mert időnként kirohanásom van egy-egy lekezelő, kisarkított és durva hozzászólás ellen..De ki az aki nem két pólusú? :D

claire85 2017.05.29. 17:38:20

Nem tudom, neked van most párkapcsolatod?
Nem ismerkedés céljából kérdezem.
Már a neved is kifejez- sejtet pár dolgot. De ha ezt félreteszem, olyan düh árad néhány levezetésedből a nők irányába, hogy csak úgy izzik. És közel nem épp jó értelemben.

Válasszuk szét. A nők egy csoportja teszi, amit írsz-írtok.
És van egy második és egy harmadik csoport. Érdemes lenne, néha minket is meghallgatni, és figyelni vagy épp a 3. csoportot. Talán közelebb kerülnél/nétek, a probléma valódi gyökeréhez.
De hidd egyik nő sem bunkó alapvetően.
A legtöbb ilyen és hasonló eset sérülésből fakad. És a sokadik paraszt beszólás után, lehet pont egy 6. pasival leszek bunkó. Aki hasonló módon közeledik.

Másrészt a flört technika is. Túl a kedvességen és a külsőségeken.
Fejleszthető.
Tanulható. :)

erkölcsi hulla 2017.05.29. 21:05:06

@claire85:
Ahj már megint a személyeskedés...
Minél többet csinálod, annál kevesebbet vesznek komolyan :)
Egy névről nem tudsz következtetni az egész jellemére, kivéve ha te is ilyen ezoterikus léleklátó vagy, mert akkor bocs :)

whoamiohmy 2017.05.30. 02:40:55

@claire85:
"Igénytelen = tehát lusta picsa- és mert kövér. ANYÁD! Kisarkító, Előítéletes, általánosító."

Ezt MEREVEN elutasítom. Apám 39 évesen kapta az első szívinfarktust, 47 évesen az utolsót, amibe belehalt. 18 éves kora után nem hiszem, hogy összesen élt egy évet 120 kiló alatt. Én 32 évesen 119 kiló voltam és angináztam. Ott azon a ponton el kellett gondolkodjam rajta, meg akarok-e dögleni 40 évesen mint az apám. Azóta eltelt három év, diéta átállítás, gyúrás, futás, jóga. Beletelt vagy 2 évembe, mire megtaláltam azt a diétát és azt az életmódot, ami működik, de megtaláltam. Simán felnyomom a pulzusomat 185-190-ig bármilyen fájdalom nélkül. Ja, és lement 20 kiló (persze még le kell menjen másik 20). Emellett elemelek 170 kilót, fekve kinyomok 150-et és leguggolok 140-nel.

Aki kövér, az az esetek 99,9%-ában azért kövér, mert az egészségtelen kaják zabálása fontosabb neki, mint a saját egészsége. Ezt nem lehet máshogyan megfogalmazni. Nem SZABAD máshogyan megfogalmazni. Lehet valaki 27 évesen egy teljes fizikai roncs (volt ilyen betegem), és futhat valaki 86 évesen évente Iron Man-t (az egyik egyházi kórházban ahol dolgoztam, az apácarend tagjai közt volt egy ilyen nő). A döntés csakis és kizárólag az egyén döntése. Egészséges, teljes életet lehet élni FILLÉREKBŐL, sőt, az a röhej, hogy általában az egészséges diéta az olcsóbb.

Minél hamarabb állítjuk le a morális relativizálást, annál hamarabb fogunk valódi megoldásokat találni a valódi problémákra. Ez az élet minden területén így van.

VT 135 2017.05.30. 15:00:22

@erkölcsi hulla: Egy nicknév rengeteg mindent elárul a viselőjéről. Mondom ezt kb. 20 év netes tapasztalattal, illetve jó emberi, lelki megfigyelőképességgel felvértezve. Ahogyan egy írás tartalma és stílusa, illetve az emberi arc is nagyon-nagyon sokat elárul. Persze csak annak, aki érti. Olyan ez, h nem látod, h lyukas egy fogad, sokáig nem is tudsz róla, esetleg később már fáj is, de leszarod. De ha elmész a fogorvoshoz, ő látja a lyukas fogat és, ha elmondja, nem sértődsz meg rá, h milyen bunkó módon őszinte. :) Igaz, altalában az orvosainkban megbízunk. :) Kivétel Whoami. :D

VT 135 2017.05.30. 15:10:41

@whoamiohmy: gratula ahhoz, h sikerült továbblépned a szülői mintából és fejlesztened magad! Sok sikert hozzá a továbbiakban is! Annyival a kövérséget azért finomítanám, h lehet benne hajlam, illetve pajzsmirigy betegség is. Ami persze nem felmentés arra, ha valaki beleszarik. De ismerek több nőt is a környezetemből, akik relatíve alacsonyak (náluk jobban is látszik), rendszeresen mozognak, fitnesselnek, odafigyelnek az étkezésükre és mégis töltött galambok. Ami persze már sokkal jobb állapot, mint a dagadékság. Mondjuk konkrét felmérés, M.o. 30%-a túlsúlyos, másik 30%-a kövér..elég rossz arányok.. :( Gondolom, a depresszív néplelkületünkkel megpróbáljuk boldogságba zabálni magunkat. Nekem mondjuk mázlim van, mert gyors az anyagcserém: ami bemegy, az ki is jön. :)

VT 135 2017.05.30. 15:29:46

Ismét a nők védelmében felszólalva: ritka a bunkó visszautasítás utcán. Talán, ha teljesen eltéveszted a házszámot és 10-eshez, vagy flegmapicsához mész oda. Bár a flegma arc is félelmet takar, félelmet a világtól, ezáltal páncélt. De ezt a legtöbbször humorral, könnyedséggel le lehet olvasztani. Ha meg annyira bunkó, akkor adjál hálát, h ilyen gyorsan kiderült. Neki amúgy is nem veled, hanem önmagával van súlyos problémája. Te meg figyelmetlen, tapasztalatlan, vagy görcsös voltál, mert egy ilyen lelkiállapot ált. messziről világít az illető arcáról.
Ha már tapasztalatlanság: az odamenés, szóba elegyedés is tapasztalatoz, megfelelő technikát igényel a legtöbb esetben. És a félelem leküzdését. De ahohy szinte minden az életben, ez is, gyakorlással felfejleszthető. Tele a net ingyenes és fizetős anyagokkal, videókkal, ott a PUA, TRP. Ez persze időt, energiát, bátorságot kíván, ennél egyszerűbb nyafogni, a nőket szidni, kurvázni, vagy bohóckodni a MGTOW-val.
A feminizmus nem csak a nőket hülyítette meg, hanem minket, férfiakat is, elhitetve velünk a női locsogást arról, mitől leszünk vonzóak számukra ("csak legyél önmagad" és társai). Mindez megfejelve a mai civilizációs szinttel, ahol a korábbi természetes fizikai férfierő szinte teljesen feleslegessé vált, a fiúk számára szükséges apa/férfi jelenlét és minta eltűnése komoly kihívást állít elénk.
Dehát ezért választottuk erre az életre a férfilétet - hogy picsogás helyett megoldjuk a dolgokaz, szilárd kereteket hozzunk létre a világban.

claire85 2017.05.30. 16:06:06

@VT 135: Kérdés: Te orvos vagy-e, hogy megállapítsd a lyukas fog tényét?!
Személyes üzenet tőlem neked. Direkt írom kódnyelven, h. csak te értsd.

És megsértődni. Ha valakinek inkább nem válaszolunk, csak hogy elmeneküljünk a 'probléma' és konfrontálódás elől, akkor az legalább annyira sértő és gyáva cselekedet, mint észt osztani nyilvános platformon úgy, mintha te nem a betegek közé tartoznál hanem a váróban ülve átavanzsálódnál doktorrá. Újabb kérdés: és megvan hozzá a diplomád?

És a durva, nyers, őszinteség nagyon karcol. És bántó. És ha te azt is karcolod, aki amúgy is tele van nem csak felületi sérülésekkel, akkor az eredmény egy mély gennyes (bocs) seb lesz.

Aztán magára hagyni azzal a jelszóval, hogy most akkor kötözd be magad. Halálos ítélet.

De örülök neki, hogy ismét spiri gyógyító lettél. Bár valahogy út közben kimúlt belőled a személyiséged, amiért annyira szerethetővé tett. Meg a vt135 -ös esendőség.
Nem attól lesz vki férfi, hogy rohadt nagy farkat növeszt az agya mellé, és átmegy megmondó emberbe.. hanem pont az esendősége ellenére válik csodálhatóvá. Mert igen hibázhatunk.. még te is!

Zárásként: szerintem téged már épp eléggé meghülyített a feminizmus. Kicsit másra kellene már fókuszálni!

UI. Látom a gombokat sikerült megtanulni ;)

claire85 2017.05.30. 16:10:51

@whoamiohmy: Nekem a tételmondattal voltak problémáim.

Nem azért kövér valaki, mert lusta és igénytelen.
És nem védem a kövérséget..Egyáltalán nem erről van szó.
De ki nem állhatom, amikor valakire címkét aggatunk és azzal egyenlővé tesszük.
Mert abból nincs kitörési lehetőség.
Olyan vagy- olyan is maradsz.
Pedig változunk.
Sokat.

De lehet egy arcforma is meghatározó, egy mosoly nemtetsző, egy hang kiábrándító és irritáló, egy illat vágylohasztó. stb...

Szart se ér a kategorizálás. Meg a fényképről ítélkezünk monológ.

whoamiohmy 2017.05.30. 16:57:44

@VT 135: a pajzsmirigy problémakört alairom, egyébként véleményem szerint olyan 250 millió embernek van Csernobil miatt pajzsmirigy-alulmukodese. Csak Németországban van vagy 20 millió ember aki thyroxint szed. De! Napi 1 db tablettával megoldható a probléma, így erre hivatkozni harmatgyenge erveles. Évente 2 rutin laborvizsgálat 30 éves kor fölött mindenkinek javasolt, ha a TSH érték rossz, érdemes lépéseket tenni az ügy érdekében. De ez nem ment fel senkit az egészséges táplálkozás és rendszeres mozgás kötelessége alól. Ez elsősorban ÖNMAGUNK miatt fontos. Összehasonlíthatatlanul jobb életminősége van az embernek napi 60-90 perc tudatos testmozgás mellett. Az átlagember napi 4 órát tölt a tv elott. Az átlag tizenéves napi 8-12 órát tölt internet vagy tv előtt!!!! Katasztrofális számok.

Ha nehezen megy a fogyás, jogos az orvosi kivizsgalas. De az esetek 99%aban vagy nincs orvosi oka az elhízásnak, vagy a baj könnyen orvosolható.

whoamiohmy 2017.05.30. 17:01:07

@claire85: pont, hogy a kitörés legelső és legfontosabb feltétele, hogy nem relativizáljuk a problémát, hanem felismerjük, beismerjük és kidolgozunk egy tervet hogyan tehetnénk a valtoztatasert. És ehhez sajnos "címkézni" kell. Ha kövér vagyok, akkor tenni kell ellene.

Az emberek jó része a fejlett gazdaságú országokban (kb OECD) maga tehet a problémái jó részéről. Azt, hogy mit lapátolok a számba és mennyit mozgok csakis és kizárólag én döntöm el.

claire85 2017.05.30. 19:10:57

@whoamiohmy: "maga tehet a problémáiról" - ezzel egyetértek.

A másikkal, a címkézéssel nem.

Persze sokszor megállapítottam, hogy én a Holdról jöttem. KB. annyira tud idealista világnézetem lenni, amennyire néha depresszív hangulatom is.

Nah, de a lényeg, h. nem hiszek abban ha felcímkézünk. Bennem az nem, hogy elindít vmit sokkal inkább sárban ragadásra késztet. Emlékszem volt egy anyajegy a hasamon évekig, mindig azzal csúfoltak. Persze, hogy jön ez a kövérséghez.. csak párhuzamot vontam. Aztán tehettem volna róla, h. levetetem, de ez csak évtizedek múlva jutott eszembe.
Ha műveletlen parasztnak hívnának, akkor sem kezdenék olvasva művelődni. Sőt.
Dühöt. És ellenállást szülne.
Te miért fogytál le?
Azért, mert azt mondták bele fogsz halni? Félelemből?
Nem hiszem.
Felismerted, h. neked mi a jó és tenni kezdtél érte. Ezért hiszek én a pozitiív megerősítésben és a motivációban. Mind gyereknevelésben. Mind gondolkodásban.
Hmm. biztos velem van a gond. ;)

TopszLee 2017.05.30. 21:49:39

@whoamiohmy: "Összehasonlíthatatlanul jobb életminősége van az embernek napi 60-90 perc tudatos testmozgás mellett." Na, egy pillanat. 17 éves korom óta rendszeresen sportolok (testépítés, futás). De ez még nekem is sok volna. Bár mindenkinek egyéniek a határai, én napi 60 perc mozgástól kikészülnék, nem bírná az idegrendszerem egyszerűen. Már amennyiben valódi mozgásról beszélünk, amihez erőfeszítés, izzadás, fájdalom is társul (pl. nagyon laza kocogás, kutyasétáltatás, séta NEM valódi mozgás).
Tavaly nyáron kísérleteztem ki a maximumomat amit bírok, így a 30-as éveim elején: heti 2 futás (kb. 40 perc / alkalom) és két edzés (kb. 60 perc / edzés). Ezek elég kemények, de ésszerű keretek között nyomom, hogy azért még élvezzem, ne terheljem magam túl pszichésen. El nem tudom képzelni, ki az aki bír minden nap 60 percet komolyan mozogni, a lötyögésnek meg nem látom értelmét, akkor inkább már valami hasznosabbat csinálok :)

whoamiohmy 2017.05.31. 01:08:19

@TopszLee: Napi 60 perc testmozgás lehet egy fitness DVD is. Nem azt mondom, hogy a legjobb, de a semminél jobb. Még egy intenzívebb séta is jobb mint a semmi. Abból meg igazan ki lehet bírni 60 percet naponta.

claire85 2017.05.31. 07:45:26

@whoamiohmy: Lassan átmegy fittness-orvosi-élj egészségesen bloggá.

Edzésterv és diéta naplók?

Egyébként tényleg te hogy alakítottad át a táplálkozást? Mindent eszel csak mértékkel?

TopszLee 2017.05.31. 09:29:57

@whoamiohmy: Nem vagyok orvos, de alapvetően a testformálás tapasztalati "tudomány" ha lehet ezt mondani. Még a dietetika sem tudja tudományos alapon megválaszolni hogy "mit tegyek ha le akarok fogyni?". A testformálással a testépítés foglalkozik alapvetően, már több mint 60 éve. A tapasztalatok pedig azt mutatják, hogy kell az intenzitás az egészség megőrzéséhez. Persze aki formán kívül van, annak 60 perc séta elég lehet, de hamarosan már nagyobb intenzitásra lesz szüksége. Az intenzitás növekedésével viszont a mozgásra szánt idő is arányosan csökken. Tehát amit te javasolsz max. teljesen kezdőknek működhet, akinek egy minimális sport múltja van, annak már nem sokat fog érni, sajna. Amúgy meg: sajnálnám az időt napi 60 percet sétálni, bizony van fontosabb dolgom is :P

VT 135 2017.05.31. 13:14:53

Kutatások szerint 30p napi intenzív mozgás pont elég az egészséghez. Az más kérdés, h az ülő életmód és munkahelyek miatt mindez nem számít, mert abba döglünk bele. Az emberi testet egyszerűen nem arra gyártották, h napi 8-16 órát egy ponton ülve, egy pontba bámuljon.
süti beállítások módosítása