Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Pucéran hátrahagyva

2018. december 10. - Ethan Wolf

couples_44002.jpg

Dorinával badoon ismerkedtem meg, és megtetszett neki, hogy cikizni kezdtem az egyik képe miatt. A fotón Ő volt, meg a háttérben egy halom csoki. Épp egy boltban volt,  az édesség polcok előtt (amúgy volt már olyan csaj, aki szintén hasonló képekkel operált). Természetesen azonnal rárepültem a témára és kicsit cikiztem, ebből pedig egy kellemes kis adok-kapok beszélgetés lett. Irányítottam a beszélgetést és a pizzákról beszéltünk, amiből továbbgörgettem a csevegést egy pizza sütés felé. Ami persze nálam lenne esedékes.

shutterstock_2983793122.jpg

Jól fogadta, még poénkodott is, hogy ez a pizzasütés amolyan kódszó a szexre? Meg, hogy minden nőt felviszek pizzát sütni? Ezek sima tesztkérdések, már nem nagyon lepnek meg. Jól kell ezekre válaszolni és nem lesz baj. Elkértem a számát is, és fel is hívtam. Tetszett neki, hogy nemcsak el merem kérni, de fel is merem hívni. Ezek szerint a konkurenciám elég gyenge. :P

Kiderült, hogy 24 éves és nem dolgozik, csak a tanulásra koncentrál. De szüleitől havi költőpénzt kap, ami úgy nettó 300 ezer körül van. Jó kis fizu a semmiért :D Szeret vásárolni, de saját vállalkozást szeretne. Azt mondjuk nem említette, hogy milyet. Átlagos testalkat plusz 4-5 kilóval, barna haj és szemek. Telefonon is incselkedett velem, erotikus, de nem direkt beszélgetés zajlott. Ez viszont nem jó jel. Tapasztalatim szerint, ha már a találkozás előtt elkezdődik ez a fajta erotika, akkor 1.) sosem jön létre a találkozó, 2.) létrejön, de szűz a csaj.

Úgyhogy nem lovaltam bele magam az egészbe. Egyeztettünk egy napot, mikor mindketten ráérünk és akkor találkoztunk. Kimentem elé, könnyen felismertem, mert indulás előtt részletezte, hogy milyen kabát, cipő, táska lesz rajta. Hazafelé igyekeztem fenntartani az érdeklődését,  ami szerintem elég jól ment. De már útközben olyasmiket ejtett el, hogy nem hitte,hogy tényleg pizzát sütünk nálam.

2799751f22752087d9ba38d6f3c6141a_original2.jpg

Pedig de. Körbevezettem a lakásban, borozgatni kezdtünk és odatettük a pizzát (más posztokban már megírtam, hogyan). Mikor elkészült, megettük és tovább borozgattunk. Közben megtudtam pár infót róla. Állítólag sokat randizott netről, és már ismeri a pasikat. Szokásos nagyzolás, mindig gyanús. Megcsókoltam, amit viszonzott, de pár másodperc múlva kihátrált. Nem értettem. Ittunk tovább. Megint csók, de pár másodperc után megint kihátrált. Mintha nem tudná, hogyan kell rendesen csókolni.

Ezt játszottuk egy darabig, próbáltam lágyan, vadabbul, de mindig kihátrált. De ha nem akart volna csókolózni, akkor miért csókolt vissza mindig pár másodpercig? Nem értettem. Aztán arra lett kíváncsi, hogy milyen pornót nézek. Ez érdekes kérdés. Mondtam, hogy semmi extra. Kérte, hogy mutassak párat. Elindítottam egyet, de végig kritizálta. Ő jobbakat szokott nézni. Mondom, akkor mutasd. Persze nem tudta megmutatni. Állandóan kérdezgette, hogy mi vonzó van ebben, meg abban a nőben (pornóban). Miért jó, ha így vagy úgy szop a csaj?  Megannyi kérdés.

Aztán a sztriptíztánc jött szóba, állítólag Ő egész jól űzi. Mondom, akkor mutasd. Nem volt megfelelő a zene. Sebaj, youtube és kértem, hogy mondjon olyan zenét, ami megfelel neki. Nem jutott eszébe semmi. Ekkor már tudtam, hogy nagy kamu a csaj.

sad-disappointed-man-looking-out-footage-071059802_prevstill2.jpg

Tuti szűz, és csak a szája nagy. Vagy szimplán idióta. :P Közben persze folytatódott az idétlen játékunk a csókokkal, aminek hatására én már harcrakész voltam. Viszont tudtam, hogy kamu a csaj, ezért egy merész ötlettől vezérelve pucérra vetkőztem. Ott álltam álló farokkal. A csaj teljesen elképedt. Fogtam magam és átmentem a másik szobába az ágyhoz, annyit mondtam neki, hogy utánam jöhet, de akkor ne legyen rajta semmi, vagy ott az ajtó és mehet, amerre lát. :P

Pár másodperccel később hallottam az ajtó csattanását. Elment. :D

Bezártam utána, megnéztem, hogy nem tűnt-e el semmim. Felhívtam az egyik állandó szexpartnerem és igaz, hogy két órával később, de átjött és levezettünk. :D

Dorina nem baszott ki velem, de hogy nem volt százas a csaj az biztos. Vagy szűz volt még nagy pofával.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr7814407878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

davidlejardin 2018.12.10. 08:53:36

Ezen nagyot nevettem. Valami ketyó volt az agyába az is biztos.
Egy ideje már olvasom a blogodat,de most kommentálóék először. Arra lennék kíváncsi, hogy milyen konkrét üzeneteket írhatsz amikkel cinkeled a csajokat.
Azért is aktuális a kérdés, mert azt figyeltem meg, hogy manapság nagyon sértődékenyek a csajok vagy nem tudom. Lehet egy tipikus alfa kinézetű pasinak nem durciznának be.
Pl. Csaj pizzaeves közben készült fotóval
- szia! Az egészet megeszed?
- szia! Ha már most az evési szokásaimat kritizálod inkább ne is dumáljunk.

Másik: csajjal az utazásról beszelgetunk, annyit tudok hogy még egyetemista valami büfé szakon, de felsorolt vagy 10 helyéthelyet ahova mindenképp el akart menni.
- Ahhoz nem árt valami pénzes pasi nem?

Kulics 2018.12.10. 09:40:13

@davidlejardin: Szerintem egyszerűen nem voltál szimpatikus azoknak a csajoknak. Ilyenkor tökmindegy mit mondasz, mivel indítasz. Már azon meg van sértődve, hogy egy neki nem tetsző pasi hogyan meri venni a bátorságot megszólítani őkirálylányi fenségét. A tahó visszaválasz pedig a csajra nézve szégyen.
Mert amúgy teljesen jó nyitószövegekkel próbálkoztál.
Ez egyáltalán nem kudarc, menni kell tovább.

2018.12.10. 10:04:39

Bocsi, de nem bírom ki ezt a magas labdát:

Nem lehet, hogy nyálasan csókolsz? :D :P

countercunt 2018.12.10. 10:17:52

@poszt: az rendben van, hogy nem volt 100-as a csaj, de abba belegondolni, hogy szolhat ez a tortenet az o verziojaban :D
Ha nagyon empatikus probalnek lenni, akkor annyit lehetne esetleg a vedelmere felhozni, hogy nem tudjuk mi tortent elotte vele; ahogy a lany, akit Wolf utana athivott is biztos a sajat erdemenek tulajdonitotta a dugast :)

@davidlejardin: egyreszt amit Kulics irt, valoszinuleg barmit irhattal volna, masreszt az, ha valaki ilyesmire besertodik es meg vissza is szol, az eleg ingatag onbecsulesrol arulkodik. Egy egeszseges lelkuletu lany (kb. 5% :D) maximum ignoralna. Next es orulj, hogy az elejen kiderult :)

LucretiaBorgia 2018.12.10. 10:18:25

@Kulics: Ahhh...sztem tulbonyolitod :) ez nem királylány szindroma, mert belebocsatkoztak a csevelybe a nők. Sima iq és humorérzék hiánnyal állunk szemben. És valljuk be a humorérzék gendersemleges hiány cikk. Olyan jokat tudtam volna riposztolni...

erkölcsi hulla 2018.12.10. 10:45:50

"llítólag sokat randizott netről, és már ismeri a pasikat. Szokásos nagyzolás, mindig gyanús."
Mármint ismeri a pasikat, mindig hazudnak. Ha meg normális, nem beállított képeket lát, amikre nem nedvesedik azonnal, az már uncsi.

Felvetésem: a nők mostanában jobban gerjednek az instant ingerekre, pl. hogy látják hogy itt egy gazdag alfa hejjespassy, mint a férfiak a pornóra.
Mármint jobban eszüket vesztik egy ilyen inger láttán, mint a férfiak egy gyönyörű nő láttán. Na ki az ösztönállat?

@davidlejardin:
"Azért is aktuális a kérdés, mert azt figyeltem meg, hogy manapság nagyon sértődékenyek a csajok vagy nem tudom. "
Sértődékenyek, ha látják, vagy akárcsak megérzik, hogy csak a 90%-ba tartozó wannabe alfa vagy. (Nem offense !) Ha meg azonnal levágják hogy nem 30 centis a faszod, és nem vagy gazdag, és szétgyúrt, láthatatlanná válsz :D

@LucretiaBorgia: Semmi sem rontja jobban az erekciót, mikor egy szép nőnek a humorérzéke egy marék lepkééhez konvergál. Mármint van amikor nem szimpatikus és direkt nem nevet, (ez a rosszabb), és van amikor annyira el volt kényeztetve a kis csajszis életében, ahol még a saját seggét sem ő törli ki, hogy egyszerűen nem érti a humor morzsáját sem. Kurva lehangoló, olyan mint egy fogyatékossal beszélgetni.

erkölcsi hulla 2018.12.10. 10:46:21

@Szőkenőőő: Az milyen? Próbáltad már nyál nélkül?

davidlejardin 2018.12.10. 10:46:27

@LucretiaBorgia: nem mondom, hogy olyan humorherold volnék, de szerintem sem olyan über gázok a nyitó szövegeim.

davidlejardin 2018.12.10. 10:49:49

@erkölcsi hulla: nem vettem támadásnak mert igaz. Bár egy nyitószövegből levonni azt a következtetést, hogy alfa vagyok- vagy sem irreálisnak gondolom.
Plusz, ami érdekes, hogy már jobbra húztak, szóval elméletileg valami érdeklődést kellett kiváltanom.

erkölcsi hulla 2018.12.10. 11:01:33

@davidlejardin: Csak a képek. Leszarják mit írsz, szerintem. Nem olvassák végig, az instant punciösszehúzódásos-nedvesedéses-inger a lényeg. Max a magasságod az érdekes, meg a havi fizetésed :D A legtöbb olvasni is eddig tud.
Szerintem ha az 5%-ot jobbra húzza, az még semmi. Akkor is marad vagy 20-100 db megkezdett beszélgetés. Még onnan is szelektál, megnézi újra a képeket, meg hogy mit írtál, és ha majd AKKOR is még mindig abba a top 1-5 db beszélgetésbe vagy benne, amihez kedve van, míg meg nem unja, addig van esélyed.

Kulics 2018.12.10. 11:03:22

@davidlejardin: nem a nyitószövegből vágják le ki vagy, hanem a profilodból, fotóidból.
@LucretiaBorgia: igen. a humor hiánya IQ@erkölcsi hulla: probléma is.

@erkölcsi hulla: persze ösztönállatok ők is. Tökjó példám van egy 40es dokinővel, sikeres, vezető beosztás blablabla és a randin meg bedől a kabrio béemwés pasinak, aki átlátszó indokkal bemutatja a kocsiját.
Eszével tudja hogy szélhámos a srác, de akkor is olyan "életrevaló". azbaszmek

erkölcsi hulla 2018.12.10. 11:04:01

@erkölcsi hulla: Bár szívesen hallanék a női oldalról beszámolókat ez ügyben, de egyrészt ezt az oldalt nem sok nő látogatja, de ezekből is szerintem egy sincsen aki hazudozás, és bluepilles shittalk nélkül válaszol, coelho idézeteket nélkülözve, lélekegyesülést, ilyesmit elfelejtve.

erkölcsi hulla 2018.12.10. 11:06:27

@Kulics: Én azt állítottam, hogy sokkal durvább mértékben döntenek az instant punciingereik hatására, mint a férfiak. És sokkal jobban függenek ettől, mivel nem tudatosul bennük mi van.
A férfiak tudatosabbak szerintem, pontosan tudják hogy miért áll a bré.

Kulics 2018.12.10. 11:08:45

@erkölcsi hulla: hahaaha nekem már csak a viagrától és ez igy van jól :-)

davidlejardin 2018.12.10. 11:23:16

@erkölcsi hulla: durva így szembesülni ezekkel. Mármint így számszerűen :/
Magamat átlag kinézetű srácnak gondolom, van pár matchem pl tinderen naponta. 90%ban túlsúlyos, teljesen fals önképpel rendelkező hölgy. Persze azoknak én nem írok vissza, mondjuk én is elég picky vagyok...

De vannak 7es fölötti csajok is akikkel matchelek. Na ők azok akik a korábbi példáimban is szerepelnek. Persze vannak kivételek.
Következő kérdés: milyen profil az ideális ebben az esetben? Már túl vagyok a legtöbb youtube videón, leíráson de akkor ezekszerint már ez sem elég?

2018.12.10. 11:35:31

@erkölcsi hulla: hm.....igaz.....nem jól fogalmaztam....TÚL nyálasan ;) Az már blöeeeee :D
De persze csak kötekedésből írtam :)

Ez a lány egy buta babaliba. A fiatal kora lehet mentség, meg hogy lejön mennyire el van kényeztetve. Ha egy maga korabeli fiúval akad össze, akkor ezzel a hozzáállással még azt is elérheti a fiúnál, hogy izgalmas lesz, és érdemes még hajtani rá.
De egy bő harmincas, érett férfival találkozott, aki már nem szarozik, hanem belemondja az arcába, hogy na itt most szex lesz, hisz ezért jöttél. Ő meg játszani akarta a nagylányt, ami persze végül nem sikerült neki. Kamu volt a csaj, de leginkább beijedt.
Én ennyit néztem ki ebből a randiból.

erkölcsi hulla 2018.12.10. 11:42:07

@davidlejardin:
"Következő kérdés: milyen profil az ideális ebben az esetben? Már túl vagyok a legtöbb youtube videón, leíráson de akkor ezekszerint már ez sem elég?"

Ennél a kérdésnél ragadtam meg én is. Szerintem a DURVA hazudozás a válasz rá az anyagi helyzeted, az életed csodálatossága, és minden más kapcsán, ami átlagos az életedben, mert CSODASZÉPNEK kell lennie. Még ha csak 1 dugás erejéig is, vagy ameddig tudod tartani a szarból épült várat.
Pár ismerősömnek több évig sikerült húznia, de én nem tudom mennyire sérül az illető személyisége a folyamatos vetítéstől.

Vagy a másik megoldás, legyél tényleg gazdag, izgalmas, izmos, humoros alfahím. Aztán majd ha ezt elérted, beszélj Wolf-al, megérte-e.

davidlejardin 2018.12.10. 11:52:39

@erkölcsi hulla:
Eléggé kényszerpályának érzem ezt a területet így. 22-es csapdája, mivel nekünk férfiaknak ezeket az igényeket kell kielégíteni így a mi oldalunkról is erre mozdul a piac. Rosszul látom? Vagy ez már visszafordíthatatlan?

Lehet ki kellene próbálni összehozni egy überalfa, vilagkirálya profilt...

2018.12.10. 13:05:16

@davidlejardin:
"Már túl vagyok a legtöbb youtube videón, leíráson de akkor ezekszerint már ez sem elég? "

Nyugodj meg, nincs olyan, hogy "elég".
Sosem lesz.

A mai világban a nők számára olyan a kapcsolat, hogy minden nap ingyenes svédasztal, amiért ki sem kell mozdulni otthonról, és eléd is pakolnak.
A lehetőségek végtelen tárháza.

A szóban forgó hölgyeknek is te lehettél aznap a kettőszáz-nyolcvanötödik senki, aki bepróbálkozott.
Mit érdekled szerinted, ha nem vagy abba a felső 10%-ba, amiért érdemes válaszolni?
Mert ott van a helyzet, hogy már semmi nem elég jó, de tényleg semmi.

De ezen kár filóznia a férfiembernek, nekünk egy célunk van: anyagilag megtenni mindent önmagunk(!) boldogulása végett, építeni az egzisztenciát és jövőnket ezáltal úgy, hogy bármilyen nőt csakis beengedünk az életünkbe és nem teperünk utánuk, feltételekkel, hogy ez az én utam és ha te akarsz, követhetsz illetve mindig szem előtt tartva, hogy bármikor 180%-ot vehet a velünk élő nő és teljesen érdektelenné válhatunk a szemébe, ami akár az életünk tönkretételébe is megnyilvánulhat.

Tudom, ez erős, de ez a mai helyzet, lehet vidáman és önfeledten élni az életet párkapcsolatban, de attól még lehetünk közben elővigyázatosak, nem könnyelműek és okosan előrelátóak, ezek nem zárják ki egymást.

1851-ben (is) már megírták és ez azóta sem változott, csak a valóság ellen nevelik és szocializálják sajnos a srácokat:
www.youtube.com/watch?v=fcCjmU_x9xA

Wildschwein 2018.12.10. 15:55:55

@davidlejardin: A többiek már elmondtak itt neked sok hasznos dolgot, én csak arra a mondatodra szeretnék reagálni, hogy "durva így szembesülni ezekkel." Igen, tényleg az. Érdemes utánanézni, hogy mik a Red Pill világnézet elfogadásának egyes fázisai, például itt elég jól leírják ("A fejlődés állomásai" c. rész):
www.ferfihang.hu/2015/05/12/bevezetes-a-piros-pirulaba-2-maganyos-ut-a-csucsra/

davidlejardin 2018.12.10. 18:14:54

@Wildschwein: Köszi a linket! Már elolvastam ezt is :) igazából személyes tapasztalat miatt könnyebben ment ez az elfogadás. Tudatossan már elfogadtam, inkább érzelmi és megszokás szintjén kell változnom ebben a dologban, ami a legnehezebb talán.

Kár, hogy túl lelkiismeretes vagyok illetve naiv a legtöbb ember irányába, érzem magamban, hogy könnyen visszaesek a béta állapotomba. Gondolom ez is a megszokások miatt van.

Megvettem audible-n a Rollo könyvét a positive masculinity-t most azt hallgattam munkába menet. Az elején vagyok, de érzem mennyi midnent akar átadni.

TopszLee 2018.12.10. 19:38:14

@icipicicsipa: "1851-ben (is) már megírták és ez azóta sem változott, csak a valóság ellen nevelik és szocializálják sajnos a srácokat:
http://www.youtube.com/watch?v=fcCjmU_x9xA" Jack Nicholson énekel. Tetszik :P

2018.12.10. 22:55:47

Wolf ez nem a vadász esete, aki szopni jár az erdőbe?:D írod voltak előjelek, ami alapján jó eséllyel kudarcra lesz ítélve a randi mégis kockáztattál. Lehet esélyt akartál adni a dolognak hátha jól sül el. Tetszhetett a csajnak, hogy ilyen rámenős vagy, amit az elején jól fogadott olyan praktikákat bevetve, ami beválik.
Nem lehet, hogy úgy állt hozzád, mint az előző partnerekhez akikkel eljutott a személyes találkozókig? Azaz csak játéknak és szórakozásnak fogta fel nem gondolván arra, hogy a másik ennyire rámenős lesz. Új lehetett neki ez, de a lényegen nem változtat, hogy ő tudta előre részéről nem lesz semmi.
A produkcióddal sikerült egy olyan eldöntendő helyzetet létrehozni, ahol nem az ő tervei szerint alakulhattak a dolgok már ha voltak olyanok neki. Annyira meglepődhetett, mint előtte soha és ez a számára is emlékezetes lehetett.
Lehet annyit elértél vele, hogy másképp álljon hozzá a lehetséges jövőbeli randikhoz. Merész ötlet volt, hogy így akartad döntésre vinni a dolgot. Ezzel kikényszerítetted a határozott választ is, ami nem lett:D
Mondjuk ez az állandó szexpartner nem lehetett szívbajos.:D

2018.12.10. 23:03:01

Valami benyelte a hozzászólásom:O

2018.12.10. 23:14:16

@Szőkenőőő: "Ez a lány egy buta babaliba. A fiatal kora lehet mentség, meg hogy lejön mennyire el van kényeztetve. Ha egy maga korabeli fiúval akad össze, akkor ezzel a hozzáállással még azt is elérheti a fiúnál, hogy izgalmas lesz, és érdemes még hajtani rá.
De egy bő harmincas, érett férfival találkozott, aki már nem szarozik, hanem belemondja az arcába, hogy na itt most szex lesz, hisz ezért jöttél. Ő meg játszani akarta a nagylányt, ami persze végül nem sikerült neki. Kamu volt a csaj, de leginkább beijedt.
Én ennyit néztem ki ebből a randiból."

Ennyi a lényeg. Hasonló következtetésre jutva.:) Azt nem tudni hányadán áll a korabeli fiúkkal, de sejtésem szerint sikeresen játszhatott velük elhúzva a mézesmadzagot, ha ezt újra meg akarta játszani, ahol végül emberére akadt:P

2018.12.10. 23:17:46

@erkölcsi hulla: "Max a magasságod az érdekes, meg a havi fizetésed."

Önmagában a magasság még kutyafüle. Azzal, hogy magas vagy önmagában nem jár előnnyel. Leírták mások is tapasztalatból.

erkölcsi hulla 2018.12.10. 23:23:42

@M87: Tudom. Azért írtam, hogy maximum az lehet még érdekes.

Ethan Wolf 2018.12.11. 06:43:03

@M87: Gyakorlatilag ultimátumot kapott és végül kibújt a nyúl a bokorból... :D

Amúgy nem látok tőled "benyelt" kommentet, legalábbis az admin felületen nincs ott.

VT 135 2018.12.11. 19:45:37

Mondjuk így könnyü lazának lenni, h ha nem jön össze a friss húsi, akkor semmi gond, jöhet a régebbi, már bevállt! :D Jó, nyilván azt sem a szél hordta össze... :)

VT 135 2018.12.11. 19:50:25

@davidlejardin: alfa pasiknak a nők 95%-a nem durcizik semmin be. Csínáltak ilyen kísérletet tinderen, h először írtak átlagsrác képpel "bunkó" szövegeket, h "megdugnálak", "mikor jössz fel szobára" és hasonló szövegeket. Persze semmi válasz. Aztán megjátszották ezt modell férfiképekkel. Azokra meg hogy-hogynem bőségesen válaszoltak, elheherészve, elviccelve a felvezető mondatokat, vagy éppen rögtön rákattanva a lehetőségre.

VT 135 2018.12.11. 19:57:30

@erkölcsi hulla: "a nők mostanában jobban gerjednek az instant ingerekre, pl. hogy látják hogy itt egy gazdag alfa hejjespassy, mint a férfiak a pornóra.
Mármint jobban eszüket vesztik egy ilyen inger láttán,"

Jó, h felhoztad az ingereket, mert már akartam erről a témáról írni. Az alaphelyzet az, h modern emberek, gyakorlatilag mindannyian ingerfüggők vagyunk! A vidéken lakók talán egy kicsit kevésbé, de internet, fb már ott is van... Mi ennek a következménye? Azon kívül, h a társadalom nagyobb része mobil-zombiként tengeti az életét, folyamatosan a mobiljába buzulva... Azt, h folyamatosan igényeljük-követeljük az ingereket! Mit csinálnak a férfiak? A kis százalék nőket hajkurászik, pináról-pinára száll. A többi (illetve lehet a kis százalék is) pedig videójátékokba, kütyügyűjtésbe, vagy egyéb hasonló dologba merül. A nők viszont, jóval szociálisabb lények lévén, a pasizás, bók-, figyelem-, skalp gyűjtésben élik magukat. Erre lehetőséget ad a feminizmus szabadsága. Ráadásul szintén a feminizmusnak köszönhetően nincsenek meg számukra azok a női körök, amelyek keretében korábban begyűjthették azt a szociális-figyelem-szükségletüket, amelyeket egy férfi sosem tud mind megadni (úgy olvastam, a figyelem 1/4-ét tudja megadni egy férfi a párjának, a többit a többi nőtől kéne megszereznie).

VT 135 2018.12.11. 20:04:00

@davidlejardin: "van pár matchem pl tinderen naponta"
Wolf elég jól kielemezte, mennyire használhatatlan már férfiszempontból a tinder. Ha ő nem lát esélyt, akkor kétlem, h jobb esélyekkel rúgsz labdába. Persze lehet próbálkozni, de lehet, amennyi idődet elcseszed ottan (a csalódásokat nem is említem), annyiból már összejöhet legalább egy kurva, vagy veszel magadnak valami jó cuccot. Ennél még a sima netes társkeresők is több esélyt adnak (bár az is minimális). Egyedül utcai ismerkedéssel lehetsz még nyerő, csak hát ahhoz - ha csak nem vagy natur alfa - bizony sokat kell tanulni és gyakorolni.

VT 135 2018.12.11. 20:05:55

@Szőkenőőő: és a "csók-de mégsem" viselkedést hova tudod női szemmel rakni? Nekem ez a kicsit értelmezhetetlen. Ha már csókig mennek a dolgok, akkor nem az lenne a folyomány, h rendes csók van? Más a szájrapuszi, dehát az nem is csók.

2018.12.11. 20:52:22

@Ethan Wolf: Amit írtam hozzászólást a hibajelzésem után beadta. Lehetett valami technikai hiba.

2018.12.11. 21:21:35

@VT 135: "A nők viszont, jóval szociálisabb lények lévén, a pasizás, bók-, figyelem-, skalp gyűjtésben élik magukat. Erre lehetőséget ad a feminizmus szabadsága. Ráadásul szintén a feminizmusnak köszönhetően nincsenek meg számukra azok a női körök, amelyek keretében korábban begyűjthették azt a szociális-figyelem-szükségletüket, amelyeket egy férfi sosem tud mind megadni (úgy olvastam, a figyelem 1/4-ét tudja megadni egy férfi a párjának, a többit a többi nőtől kéne megszereznie)."

Ez azon nőkre igaz lehet, akik ettől teszik függővé az önértékelésüket. Nem világos a figyelemmegadás része. Úgy érted, hogy mindent egy férfitől várna teljesen egy kapcsolaton belül, de egyik se tud közülük ennek megfelelni?

davidlejardin 2018.12.12. 09:01:08

@M87: én így értelmezném...
Az előző kapcsolatomban, ami túl hosszúra sikeredett, komoly nehézségem volt, hogy a csaj teljesen idővámpír volt. Egy perc szabad mozgásteret nem hagyott, mindig ő kellett, hogy a figyelem középpontjában legyen. De természetesen az sem volt elég, vagy amikor igyekeztem javítani a helyzeten, rögtön jött az érzelmi zsarolás, hogy már nem is szeretem, ha nem akarok nonstop vele lenni.

davidlejardin 2018.12.12. 09:05:58

@VT 135: igen, olvastam azt a posztját Wolfnak. Én úgy vagyok vele, hogy egy esélyt megadok a Tindernek is, hátha csurran-cseppen onnan is valami. Az a taktikám, hogy hetente ujra regisztrálok mert olyankor gyakrabban dobja fel profilomat, érzem a hullámzást, a hét elején jönnek bőven a matchek a hétvégére pedig megritkulnak. Volt már pár sikeres randim onnan, persze nem vagyok egy súlycsoportban Wolffal, de talán megyeszékhelyen még valamire használható a dolog, ha esetleg Pesten már kevésbé is.

Wildschwein 2018.12.12. 15:48:59

@VT 135: "Persze lehet próbálkozni, de lehet, amennyi idődet elcseszed ottan (a csalódásokat nem is említem),"
"Egyedül utcai ismerkedéssel lehetsz még nyerő, csak hát ahhoz - ha csak nem vagy natur alfa - bizony sokat kell tanulni és gyakorolni."
Itt ugyebár arról van szó, hogy milyen sok kudarcot él meg egy férfi, mire végre sikert ér el a csajozásban. Roosh erről is ír az új könyvében, nagyon jó szemlélettel közelíti ezt meg, azt mondja, hogy a kudarc valójában elengedhetetlen feltétele a későbbi sikernek. Sőt, minden kudarccal nő a siker esélye, feltéve, ha levonod a tanulságot és folytatod a csajozást. És ezáltal ez tulajdonképpen egy vízválasztó: "Rejection is a natural barrier to separate the men who truly want to succeed from those who don't."
És ebben a fejezetben van egy olyan mondata is, amelyet mintha pont Wolfnak írt volna: "If you are getting girls back to your apartment, but they wont sleep with you, you know that you have to raise a girl's level of comfort and trust at the key moment of intimacy." :)

"@Szőkenőőő: és a "csók-de mégsem" viselkedést hova tudod női szemmel rakni?"
Na erre én is nagyon kíváncsi lennék. Meglepően sok nő van, akik egyszerűen nem tudnak csókolózni. Nem adják oda a szájukat (azt is lehetne mondani, hogy nem adják át magukat), hanem sűrű szájrapuszikat adnak, és valahogy ezt gondolják csóknak. Persze, tudom a választ, tanítsam meg neki.

2018.12.12. 17:13:22

@VT 135: @Wildschwein:
Ebben a történetben nem szájrapuszi volt, hanem csók. De biztos nem a csók miatt visszakozott a lány.
De ha már csók vagy szájrapuszi jött szóba, akkor női nézőpontot tudok mondani, ettől a történettől teljesen függetlenül.
A szájrapuszi valóban nem csók, nekem főleg. Az ismerkedés elején még lehet bizonytalanság, hogy nehogy egyből ribinek nézzék, hogy csak úgy ukkmukkfukk belemászik egy pasi szájába. :)
Lehet taszítás, hogy nem tett olyan hatást rá a pasi, hogy teljesen odaadja a száját, ez lehet jelzés értékű is.
És van, aki eleve így csókol.
Ez mindenképp helyzetfüggő, erre szerintem rá lehet jönni kis odafigyeléssel. Ha csak szemérmes akkor előbb utóbb úgyis nyelves csók lesz belőle, akinek meg nem jössz be, akkor úgyis hamar vége lesz a dolognak.
És Wildschwein valóban, tanítsd meg neki :)
Én sem szeretem a csak szájrapuszis "csókolózást. Az nem szenvedélyes, az olyan semmilyen. Pasiban én is találkoztam ilyennel, én megmondtam hogy szeretem, és lám! Szóval nem reménytelen a dolog, hogy valaki megtanuljon rendesen nyelvesen smárolni :D

Wildschwein 2018.12.12. 18:08:22

@Szőkenőőő: Pozitív és értelmezhető válasz volt, bárcsak mindegyik női kommentelő ilyen hozzáállással írna itt. Gyere máskor is! :) És hozd a barátnődet is :)

VT 135 2018.12.12. 18:50:30

@Szőkenőőő: "Ebben a történetben nem szájrapuszi volt, hanem csók"
Számomra, ha állandóan visszahúzná a száját az nem csók lenne, vagy ilyen ál-csók. Talán még rosszabb is, mint a szájrapuszi, mert hasonló, mint a szűzkurvaság: megmutatja magát, de érdemben mégsem adja oda. Bár nem tudom ennek a technikáját, mert ilyen ál-csókban szerencsére nem volt nagyon szerencsém. Van-e ilyenkor nyelvgyakorlás? Mi van, ha közben visszarántja? Auúúúú....! :)

Azt mondod, lehet tanítani, nyitottak rá a nők? Kérdés, mikortól illik erről beszélni. Mondjuk ahogy a csók, úgy a csók-fejlesztésre vonatkozó hozzáállás is kiváló jelző lehet arra, h az illető mennyire szenvedélyes, mennyire engedi meg magának a szenvedélyt, intimitást, illetve mennyire nyitott a közös fejlődésre.

VT 135 2018.12.12. 18:52:10

@VT 135: Hozzáteszem, az tényleg sokkoló lehet, ha egy férfi elsőre rögtön torok-, és mandulavizsgálatot akar tartani. Lehet ezt szép finoman felépíteni... Viszont nincs annál jobb, mint amikor már teljesen bebarangoljuk egymás ajkait, szájjal, nyelvvel, aztán, meg közben pedig beljebb is hatolunk. :)

2018.12.13. 07:45:15

@Wildschwein: Lehet hogy jövök máskor is ;) A barátnőm már járt itt, és azt mondta nem jön ide többet....vajon miért? :P

2018.12.13. 07:50:32

@VT 135:
"Azt mondod, lehet tanítani, nyitottak rá a nők? Kérdés, mikortól illik erről beszélni. "
Nem csak a nők, a férfiak is nyitottak, amennyiben elindul köztük a vágy. Szerintem nincs olyan, hogy mikor illik. Mondjuk ne az eleső randin, de ha van második, akkor ott már sztem nyugodtan ki lehet térni a csók kérdésére.
Azonnal lenyomni a nyelvet a másik torkán nem jelent túl sok jót :D
Egyéni véleményem, ha a csók nem jó, a többi sem lesz az.

Kulics 2018.12.13. 12:19:39

@Szőkenőőő: Ki a barátnőd? A Barnanőőőő vagy a Vörösnőőő ?

LucretiaBorgia 2018.12.13. 12:23:43

@Szőkenőőő: Háát.....ez a csók.....az én tapasztalatom két irányban is eltér. Szerintem tehetség dolga nagyobb részt, érzék kell hozzá, és csak keveset lehet finomítani. Talán, ha a legelső "tanár" jó volt, az helyzeti előny. Nekem nem sikerült javítani a rosszul csókoló technikáján. A legrosszabb az volt, aki nem bízott a sminklemosómban és maga lenyalta az egészet. Brrrr. A szex is rossz volt.
Viszont, az akivel a legjobb volt a szex életemben, rosszul csókolt. De csak mert ún. letapadt nyelve volt, szegényemnek. El volt nézve. :)
Aztán volt még egy fiú, akinek én vettem el a csók szüzességét (is), de egyszerűen képtelen volt megérteni, hogy ez egykölcsönös tevékenység és nem költözhet be teljesen az én számba, mert megfulladok, többek közt.

LucretiaBorgia 2018.12.13. 12:26:24

@Szőkenőőő: mert bántalmazni akartak...a hajamat húzni és elfenekelni :):):) Tiszta mi?2

2018.12.13. 12:39:42

@Kulics: Visszavontam ezt a kijelentésemet ;)

2018.12.13. 12:41:32

@LucretiaBorgia: hm.....izééé....ebben a közegben erre semmit sem merek írni :D:D

Wildschwein 2018.12.13. 13:35:12

@LucretiaBorgia: "mert bántalmazni akartak...a hajamat húzni és elfenekelni :):):)"
Tőlem ezt kérni szokták :) ha olyan bamba vagyok hogy magamtól nem jövök rá.

LucretiaBorgia 2018.12.13. 14:50:01

@Wildschwein: szatyorban élek, ettől rettegtem, hogy kiderül :):):)...mik vannak...ja, ja a hagyományos unalmas, tudom én.
Azért ügyelj rá, hogy ne legyenek tanúk, áthallatszó hanghatások....mert seperc alatt MI2 és isten se ment meg Te barbár :)

2018.12.13. 15:19:27

@Wildschwein: És hogy jössz rá, hogy a lány elfenekelést és hajhúzást akar? Milyen ráutaló magatartásból? :D

VT 135 2018.12.13. 18:02:26

@Szőkenőőő: "És hogy jössz rá, hogy a lány elfenekelést és hajhúzást akar?" Nyilván abból, h aláírta a beleegyezés-szerződést és ő maga kapcsolta be az ellenőrző kamerát!

Szerintem is a csók teljesen predesztinálja, h valaki milyen az ágyban. Ebben benne van a szenvedélyesség, a játékosság, a türelem, finomság, vadság és a nyitottság (a fejlődésre).

Wildschwein 2018.12.13. 18:03:18

@LucretiaBorgia: @Szőkenőőő: "És hogy jössz rá, hogy a lány elfenekelést és hajhúzást akar? Milyen ráutaló magatartásból?"
Na jó, elmesélem. Tavaly történt, megismerkedtem egy nővel, kölcsönös szimpátia, pikk-pakk haladt minden (előre rögzítetten kötetlen kapcsolatról volt szó), a második találkozón már szex is volt, ráadásul egész jól sikerült (az én értelmezésemben :)). A következő találkozó előtt kaptam tőle egy üzenetet, hogy azt szeretné, ha kicsit durvább lennék, húznám a haját és nemcsak markolgatám a fenekét, hanem erősen paskolnám is. Nekem ez új volt, de gondoltam, miért ne, hát megkapta, és nagyon élvezte is, csak az volt a baj, hogy én meg nem annyira, úgyhogy ez véget is vetett a kapcsolatnak. Pedig csókolózni például nagyon tudott :) Még mielőtt megkérdeznétek, 34 éves volt.
"ja, ja a hagyományos unalmas, tudom én." Nincs nekem azzal semmi bajom, kifejezetten kispolgári az ízlésem :)
"ne legyenek tanúk," Nem voltak, nyugi.
"áthallatszó hanghatások" Hűha, akkor lehet hogy a szomszéd ezért változtatta meg másnap a wifijének a nevét arra, hogy "halkabbanbass*atok"? :)
"Te barbár :)" Ezt egy dicséretnek veszem :) mondj még ilyeneket, olyan jó hallani

VT 135 2018.12.13. 18:04:57

@LucretiaBorgia:
"Viszont, az akivel a legjobb volt a szex életemben, rosszul csókolt. De csak mert ún. letapadt nyelve volt, szegényemnek. El volt nézve. :)"
Ezt nem tudom hová tenni. Illetve talán annyira rá voltál valamiért gerjedve, h semmi sem számított.
A másik variáció, h annyira alaposan elfenekelt, miközben megmarkolva hátrahúzta a hajadat, h ezek után már mindent toleráltál neki. :)

"de egyszerűen képtelen volt megérteni, hogy ez egykölcsönös tevékenység és nem költözhet be teljesen az én számba, mert megfulladok, többek közt."
Szerintem félreértetted: csak segített volna gyakorolni, h nagyobb és hosszabb dolgok is elférjenek rendesen a szádban és a torkodban. ;)

VT 135 2018.12.13. 18:07:48

@Wildschwein: Küldheted az elérhetőségét!! Tőlem megkapja azt, ami jár neki!! :)

LucretiaBorgia 2018.12.13. 18:25:04

@VT 135: asse tudta mije hun van..én mutattam meg:)) túlgondolod padre!

VT 135 2018.12.13. 18:27:27

@LucretiaBorgia: Akkor mitől volt jó a szex egy totál tapasztalatlan férfival (fiúval)?
Mondom én, h csak azért volt jó, mert totál belé voltál zúgva! :)

LucretiaBorgia 2018.12.13. 18:30:21

@VT 135: ez szerelmi kapcsolat volt, nem egy dugás, khmmm. Bocs, ha ezzel unortodoxszá váltam. Tobbszor tapasztaltam ezt a nyelv problemat es beszeltem egy orvos haverral es elmagyarazta. Szoritsd fel a nyelved a szajpadlasodra. Ha megy, ok. De akinek nem megy annak az a nyelv alatt lévő "gyök" rövid, nem tudja a nyelvet se kidugni, epp csak. Na, érted??

VT 135 2018.12.13. 18:38:10

@LucretiaBorgia: "ez szerelmi kapcsolat volt, nem egy dugás, khmmm." Nincs ebben semmi khmmantás, teljesen természetes dolog, h ilyenkor minden sokkal jobb(na tűnik)!
A gyökhöz nem tudok hozzászólni, de a szájpadlásra szorítást lehet, gyakorolni, eddzeni a nyelvet, a logopédusok egyik fontos eszköze.

VT 135 2018.12.13. 18:38:38

@LucretiaBorgia: Most éppen mi ellen opponálsz? Vagy csak úgy? :)

2018.12.13. 20:41:11

@VT 135: Nyilván abból, h aláírta a beleegyezés-szerződést és ő maga kapcsolta be az ellenőrző kamerát! És egy Kriszcsön Gray is jár hozzá? ;)

Az a csók jó igazán, amitől sikítófrászt kapsz, ha abbamarad :D

2018.12.13. 20:48:35

@Wildschwein: egyik nap a szomszéd lakásból hallatszott át a szex hangjai este 9 körül. A csaj konkrétan lesikította a tapétát vagy órán keresztül, egy óra múlva újrakezdték, lenyomtak egy újabb órát, és éjjel 2 kor egy harmadikat, de az már rövidebb volt. Szerencse, hogy pár napokra kiadott lakás, nem állandö lakók. Így csak vigyorogtam rajta. De ha ez rendszeres lett volna, hát nem lett volna őszinte mosolyom. Kénytelen lettem volna visszasikítozni :D

2018.12.13. 20:48:35

@Wildschwein: egyik nap a szomszéd lakásból hallatszott át a szex hangjai este 9 körül. A csaj konkrétan lesikította a tapétát vagy órán keresztül, egy óra múlva újrakezdték, lenyomtak egy újabb órát, és éjjel 2 kor egy harmadikat, de az már rövidebb volt. Szerencse, hogy pár napokra kiadott lakás, nem állandö lakók. Így csak vigyorogtam rajta. De ha ez rendszeres lett volna, hát nem lett volna őszinte mosolyom. Kénytelen lettem volna visszasikítozni :D

2018.12.13. 20:49:41

nemtom mért ment át 2x
nemtom mért ment át 2x
:D

LucretiaBorgia 2018.12.13. 21:00:01

@VT 135: Amit irtal, h a csók meghatározza a kekszet. Nem szoktam általában ellenvéleményt nyalvánítani, nem illendő.

2018.12.13. 23:13:07

@Szőkenőőő: Fültanúja voltál egy eseménynek?:D

2018.12.13. 23:17:41

@Wildschwein: Rádióban egy betelefonáló mesélte, hogy egy ügyvédnővel, akivel volt az akció előtt egy titoktartási szerződést irattatott alá vele:D

2018.12.14. 08:00:16

@LucretiaBorgia: Nyilván, mint mindenben, ebben a kérdésben is sokféle nyalvánvaló van. Nem mindenkinek a csók a jó szex alapfeltétele. Miért ne mondhatnál ellenvéleményt? Hát ha neked pl a popsiszex, akkor mi lesz? Ki leszel átkozva? :D

2018.12.14. 08:02:09

@M87: persze, 2x is leírtam :D

Én még így sikítozni nőt nem hallottam a szextől. Bár túl sok nőt nem hallottam, így kevés viszonyítási alapom van:)

LucretiaBorgia 2018.12.14. 09:54:05

@Szőkenőőő: Ez hátulról övön alul volt anyukám ! Tudod jól, hogy mi a véleményem a testnyílások használatáról. :):):)
Napnál világosabb, hogy hajhúzásra és fenekelésre vágysz !

ad. hajhúzás. erősen elgondolkodtam abban mi a jó. Nekem születésemtől fogva :) nagyon hosszú hajam van. Egész életemben húzták a hajam kifésülés ürügyén. Először anyukám nekem, aztán én magamnak, ja meg még a fodrász is. Qrva szar, ha eléggé húzzák akkor könnyezek és tüsszögök. Hogy lehet ez jó szex közben ?

2018.12.14. 11:19:53

@LucretiaBorgia:
Derékig érő hajjal születtél?
Nem ér titkos infókat kiadni, te kis pletykás :P

LucretiaBorgia 2018.12.14. 11:30:59

@Szőkenőőő: Anyukám mondta. :) És ha ő mondta, akkor az úgy volt. Más kérdés, hogy az akkor 10 centi lehetett, most meg kb. 70.
Csak emelni akartam a fényedet, nem kifecsegni :)

LucretiaBorgia 2018.12.14. 19:27:54

@Szőkenőőő: Na, mennyünk haza! Késő van és hideg. Meg jön a hó is. Tudod hol jó ilyenkor?

2018.12.14. 20:52:50

@LucretiaBorgia: @Szőkenőőő: Ha leléptek lehet beszélni a hüvelygombáról:P

VT 135 2018.12.14. 23:53:36

@LucretiaBorgia: Ja és, ha a szexen kívül ütemesen neked ütögetik egy másik ember valamilyen testrészét, abban mi a jó? Mondjuk valaki folyamatosan könyökkel bökdös. :) Amúgy ez alapján mi a jó abban is, ha elfenekelnek, vagy megpaskolják a fenekedet? Amúgy ezt azoktól a nőktől kéne megkérdezned, akik élvezni tudják.
Én férfiként arra tippelek, h akkor tudod élvezni, ha teljesen képes vagy átadni magad a szexnek, a szenvedélynek - és a férfinak. Ha teljes bizalmat adsz. Ha teljesen elmerülsz abban, h az övé vagy. Ha teljesen ráhangolódsz a kéjre.

LucretiaBorgia 2018.12.15. 10:11:16

@VT 135: Hát, akkor nekem lőttek ! Tán 2x fordult elő a spontán feneklésem életemben, de mind 2x épphogy kizökkentett a játékból, mert annyira mesterkélt volt. 1x még röhögni is kezdtem....
De majd megkérdezem egy hozzáértő nőtől.

VT 135 2018.12.15. 10:59:39

@LucretiaBorgia: Aha, értem, de érdekes módon a hozzászólásom második felét, pont ami a lényegesebb, teljesen ignoráltad, arra semmit nem reagáltál. Vajon miért...? :)

LucretiaBorgia 2018.12.15. 15:19:11

@VT 135: A Hozzáértő asszondta, h mondjam meg, igazad van. De én se ignoráltam, pont azt mondtam, h ez nekem nem mély átélés és odaadás, hanem épp tönkreteszi az átélést. Nem teccet figyelni :):)
Amúgy az a nő, aki direkt kérte a húzás fenekelést, szted épp mélyen odaadta magát???

VT 135 2018.12.15. 16:29:13

@LucretiaBorgia: Na akkor lehet, h mindkettőnk figyelt, csak elcsúsztak a dolgok. Szóval ettől nem lesz mély átélésed és odaadásod. De ha ez már előtte megvan, akkor a bizalmon keresztül is - h jó kezekben vagy - ellazulnak izmok (má' persze nem mindegyik...! :) ), fellazulnak a feszültségek és már nem ellenállsz neki, hanem befogadod, már ezzel együtt szárnyalsz. Vagy még azzal is húzod, izgatod fejben magad, h teljesen alárendelődsz a férfi akaratának, vágyának, irányításának. Ez már kicsit a BDSM irányába megy, de épp csak afelé, nem az, tekintve, h én még nem csináltam BDSM-et, amiről írok, azt viszont igen. :) Egyébként hasonlít ez az anál szexre is: azt is csak maximális bizalommal és ebből fakadó odaadás-el/beengedéssel lehet élvezetesen csinálni a nőnek (...vagy férfinak - de erről nincs tapasztalatom, én kérek elnézést! :D ).

Untermensch4 2018.12.15. 16:30:02

@LucretiaBorgia: "Amúgy az a nő, aki direkt kérte a húzás fenekelést, szted épp mélyen odaadta magát???"
Anno óvatlanul ajánlottam egy blogot... és igen, létező jelenség csak az elterjedtsége és elterjeszthetősége kérdéses.

2018.12.17. 16:02:00

@davidlejardin: Milyen profil az ideális? Női szemmel (nincs bennem bántó szándék):

Általában egy tizedmásodperc alatt eldöntöm a profilképről, tetszik-e az illető. És nem, nem fogom a szokásos női bullshitet tolni. Engem is az ösztöneim hajtanak és az, hogy nedvesedik-e az a bizonyos punci/vonzó-e az illető vagy sem...És igen, én sem vagyok más mint a többi (tudom, awalt), engem is kb hasonló dolgok mozgatnak meg, kérlek nézzétek el ezt nekem :) És igen, a képek alapján kb. el lehet dönteni, az illető milyen életmódot/életszínvonalon él - kövezzetek meg, én ezt is szoktam nézni. És az a nő, aki ezt nem nézi, kurvára hazudik.

Ha kép alapján a férfi számomra vonzó, akkor elolvasom a leírását. Itt számomra szimpatikus, ha valami vicces/humoros/incselkedős dolgot írsz bele, esetleg kis ikonokkal a hobbijaidat/érdeklődésedet vázolod - sokan úgysem szeretnek olvasni :D . Csomó felesleges kört megspórolsz. Nekem pl. segítség, ha ott van dohányzol-e, és milyen magas vagy. Én majdnem 180 cm vagyok, így nem is rabolom egy nálam alacsonyabb férfi idejét (akkor sem, ha nagyon vonzó egyébként). Akinél nincs a magasság kiírva, ott rögtön arra tudok gondolni, hogy alacsony. Szerintem a foglalkozásodat felesleges beleírni, az úgyis szerepel a profilodon.

Ha valakiről csak 1 kép van, azt általában balra húzom. Gyanús, pont mint a nőknél.

Ha valakiről csücsörítős/pózolós kép van, azonnal balra. Az nem férfi, hanem egy bohóc. Ez vonatkozik a szelfikre/különösképpen a tükrös szelfikre.

Ami számomra még nagyon gáz, az az autóval/autóban való fotózkodás. Olyan üzenete van, hogy azt gondolja az illető, ettől több esélye van, ez menő. Nincs más amivel kitűnhetne? Nincs más, amire büszke? Nálam nem kizáró tényező, ha valakinek nincs autója. Jó ha van, de nem döntési szempont. Akinél az, ott kurvanagy bajok vannak, és nem hiszem hogy ilyen nőre vágynál..

Nyilván jól veszi ki magát, ha töltesz fel képet a hobbidról is. Ez segítség, ha valahol elakad a beszélgetés, a nő tud mire rákérdezni/lehet tudni hol van közös pont, és ahogy már az elején említettem, el tudja kb dönteni, milyen életet élsz. Pl. akinél fesztiválozós képet láttam, azt rögtön balra húztam.

Semmiképpen se tegyél fel olyan képet, ami számodra nem komfortos/láthatóan feszengsz rajta. Illetve olyan szöveggel se indíts. Az első másodpercben kiderül, hogy te tényleg ilyen vagy-e vagy sem.

Én is tapasztaltam, hogy mennyire a nőknek lejt a pálya a Tinderen (és kb mindenhol az életben). És ki is használjuk. Én is. A nőknek rengeteg matchük van, és igazából csak kedv és idő kérdése, kinek és mennyit írnak vissza. Nálam ez úgy működött, hogy első körben kb visszaírtam 10 srácnak, majd a legérdekesebbek/legjóképűbbek/legjobb dumások fennmaradtak a rostán. A legvégén kb maradt 3-4 akikkel tovább beszélgettem és általában közülük találkoztam is néhánnyal. Összesen 3-mal. A harmadikkal úgy néz ki most komolyabban is alakul valami. Ő nagyon tetszett, az első találkozónkat követően már nem voltam kíváncsi másokra, nem is használtam utána az alkalmazást, nem válaszoltam senki másnak, a meglévőktől elköszöntem, nem találkoztam mással. Tudtam, hogy így esetleg "lemaradok" más/jobb lehetőségekről, de nem érdekelt.

Tessék, szedjetek ízekre :)

2018.12.17. 16:21:13

@buttercup13: szerintem nincs szétszednivaló. Egy őszinte normális komment volt. Kíváncsi vagyok a nagy redpillesek mit szólnak.

davidlejardin 2018.12.17. 19:08:22

@buttercup13: köszönöm a kimerítő választ, én hasznosnak találtam és valóban nem bullshit volt

2018.12.17. 19:23:13

@davidlejardin: bocsánat, talán mégse olyan jó, ha kiirod a magassagod. Így lehet hogy olyan is balra huzna, akinek amúgy elsőre szimpatikus lennel. Lehet, hogy beszélgetés közben "eladod magad" és már nem fog számítani a magasság. De ezt inkább mondják meg a többiek, ők mit tapasztaltak. Sajnos én zsiráf vagyok és nekem kiemelten számít :(

davidlejardin 2018.12.17. 19:52:01

@buttercup13: alapvetően a képek alapján szinte mindig ki tudom találni, hogy egy adott csajszi milyen magas lehet. ha nincs egész alakos, akkor nálam már alapból balrahúzás. Egy csajszi volt akinél nagyon mellélőttem, mondjuk ez kölcsönös volt mert ő meg magasabbnak tippelt a képeim alapján. Nem lett szex belőle, de jót dumáltunk.

erkölcsi hulla 2018.12.18. 18:40:47

Legtöbben kb ezt írták eddig is. Tinderen semmi esèly ha a fèrfi nincs a top 5-10 %ban. Vagyis van, csak míg èlőben le tudnèk akasztani egy 7-8as csajt, tinderen jó ha 5-6osok matchelnek. Akik persze randák ahhoz kèpest akiket èlőben meg tudnèk fűzni, ha lenne hol.

davidlejardin 2018.12.19. 08:29:13

@erkölcsi hulla: pont tegnap az egyik csajjal beszélgettem,erről tinderen. Aranyos meg minden de erős hatos az arca és van rajta vagy 10 kilo felesleg. Megkérdeztem hány matche van... azt mondta tegnap előtt lépte át a 400at!!!44!! Nem irigylem tőle, de konkrétan az év minden napjára jutna minimum egy, azért az durva...és max átlagos csajról beszélünk akihez élőben nem is biztos, hogy odamennék, vagy szórakozóhelyen is az este vége felé.

erkölcsi hulla 2018.12.19. 08:52:28

@davidlejardin: hát igen napi 40 ből ki kell szűrni mondjuk 1-2 dbot, már az is sok. Ès utána a maradèk 10-20 emberről kipuhatolózni, hogy ha a felső kasztba tartozik, mègis mennyi az esèlye hogy nem csak pár baszásra kell neki. Egyèbkènt nem sok, mert a felső kasztnak elég sok match lehet szèp lányokkal is. A hipergámia csapdája. Aztán az ilyenek vergődèsèt kell nèznem mikor elmúlnak 30, ès már rendesen sajnálom őket, mert nekik ebből annyi esik le hogy hova lettek a fèrfiak. 30 èvesen kapcsolat, gyerek sehol. Pokoli lehet 1 nőnek. Persze, nekem se nagyon kène ilyen pedig pár èv ès 30 leszek, tinderen is, csomó lánykán már 28 èvesen is látszik hogy ráncos a sok amiktől piáról drogtól, elhízott, megkeseredett, ès mèg le meri hogy "magas vagyok, ès az elvárásaim is", vagy hogy "fidesz szavazókkal nem szexelek".... inkább ismerkednek a csúnyább de mèg normális fiatalabb korosztállyal. Persze talán egy 30ast is megpróbálnèk ha tènyleg olyan lenne a termèszete, ès tudnám hogy nem baszta meg fèl Pest, èsntudtán kívül nem nemibetegsèg terjesztő.

2018.12.19. 10:45:31

@erkölcsi hulla: sajnos beteg világ ez, rohanunk a vesztünkbe és nem vesszük észre. Hány ismerostol hallom hogy csak azért hogy legyen valakije, nem fog osszejonni senkivel, meg vár az igazira, nehogy már lejjebb adjon az elvarasaibol, hiszen ez JAR neki. Hiszen neki nincsenek is magas elvarasai, csak a pasinak legyen penze, nézzen ki jól és legyen hűséges és vicces és persze legyen baromi érdekes és szórakoztató. És ezt most szó szerint idéztem. Mondtam hogy aha oké... És aki ezt mondta, már bőven elmúlt 30. 7 éve nem volt komoly kapcsolata, és nem látja úgy, hogy neki kéne bármiben változtatnia. Persze este szar egyedül feküdni az ágyban, de "kárpótolja a karrierje". Aha... Karrier. Egy multinál közepesen jó fizetésért irodai munkát végezni, ez nem karrier, már bocsánat ha ezzel bárkit megsertek. És a környezetemben egy nő sincs, aki ezt így látná vagy legalább kicsit hasonlóan gondolkodna. Egy se!

Wildschwein 2018.12.19. 11:25:30

@buttercup13: No offense, de a kommentjeid alapján komolyan kételkedem benne, hogy nő vagy, annyira reálisan látod a világot. És nehogy félreértsd, én ezt dicséretnek szántam :) Sajnos manapság egyáltalán nem jellemző az, hogy egy nővel a valóságról lehessen beszélgetni. Persze sokan vannak a férfiak között is, akik a bluepilles álomvilágot hazudják maguknak, de a nők erre sokkal inkább fogékonyak. Hosszú kihagyás után mostanában kezdtem újra tévét nézni, egészen le vagyok döbbenve attól, hogy a reklámokban mi megy, pláne így karácsony előtt. Egészen ilyen "Welcome to the Matrix" élmény volt, ennek hatására mostanában kicsit megértőbb vagyok az agymosottakkal szemben. De csak kicsit :)

erkölcsi hulla 2018.12.19. 11:45:25

@Wildschwein: Igen, beszarás hogy a reklámokban az összes férfi egy dilettáns gyerekes szardarabként van beállítva.

2018.12.19. 11:57:16

@Wildschwein: no vagyok. De hosszú volt az út odáig hogy ezeket a dolgokat belassam (?). És még most sem vagyok benne biztos h sikerült :D Majd 50 év múlva ha visszanezek kiderul :)

Kulics 2018.12.19. 17:34:33

@erkölcsi hulla: Azzal hogy fidesz szavazókkal nem szexel, ezzel én is egyetértek és ehhez az elvhez tartom is magam. Szerezzen örömet nekik a o.v. :-)

erkölcsi hulla 2018.12.20. 11:08:56

@Kulics: Csakazért is megdugok egy ilyen ribancot, aztán másnap közlöm vele hogy a fideszre szavaztam. Nehogymá

VT 135 2018.12.20. 15:33:11

@erkölcsi hulla: Ezt Rosh nagyon viccesen csinálj/ta! Egyik videócastjában mesél erről huncut vigyorral, h az előtérben tömködi meg először a liberalista csajokat, aztán bevezeti őket a hálóba, ahol rájuk tekint egy hatalmas Trump poszter. :D De mivel már lefeküdtek vele, ezért némi huzavona után a Hörcsög meggyőzi őket, h nem hülyék ők, h odaadták magukat az "ellenségnek", ezért némi csodálkozás-morgás után folytatják a szexet. :)

erkölcsi hulla 2018.12.20. 15:53:25

@VT 135: Hát igen az elvek és a nők :D

Untermensch4 2018.12.21. 08:58:00

@buttercup13: " Hány ismerostol hallom hogy csak azért hogy legyen valakije, nem fog osszejonni senkivel, meg vár az igazira, nehogy már lejjebb adjon az elvarasaibol, hiszen ez JAR neki. "

newdeal.blog.hu/2015/07/13/a_boldogtalansag_nyomaban

2018.12.21. 15:03:50

@Untermensch4: óriási hiba ez a redpilles vonalon, hogy azt HISZIK, hogy a nők elvárásai akarattal befolyásolhatóak.
Hogy ha akarattal elhatározza, hogy a -bár csajnak igaz phd-je van, de mivel nem kap neki megfelelő szellemi/társadalmi/anyagi helyzetű pasit akkor - jól van - megelégszik az esztergályos józsival. Szerinted így működik a világ? Csak elhatározás és máris lejjebb tudta adni az igényét, benedvesedik a józsira és csillogó szemmel mutatja be a családjának, barátainak és - ej de boldog - hogy józsival szaporodhat.

Még a férfiak sem igy működnek, pedig ők egyszerűbb működésüek.
Ha nem vonz az a csaj akkor nem áll fel és passz, nincs miről beszélni. Vagy ha egyszer meg is dugjuk a nem vonzó nőt, de társnak, feleségnek már nem kéne.

És akkor erre mondjuk jönnek a feministák és mondják, hogy add lejjebb az igényeidet.

Annyira unalmas és fárasztó ez az igényekkel való pöckölgetés, mintha ez lenne a bölcsek köve. Hát kurvára nem!

2018.12.21. 15:06:35

@Untermensch4: Köszi, érdekes volt olvasni.

LucretiaBorgia 2018.12.21. 16:20:35

@egy vödör korom: Na, végre! Alakul ez. Pont erről van szó. Tudod mit, és ezt egy pasitól loptam, persze ő a maga szemszögéből irta, de igaza volt. Akkor majd az illető julcsijózsi majd nem talál senkit. És akkor mi van? Semmi. Ha nem kezd el elméleteket gyártani, h a nő-férfi hüje, mert ha nem lenne az kellenék neki, akkor nincs baj. De elkezd.....

2018.12.21. 17:11:14

@LucretiaBorgia: na jó de a pasiknak alanyi jogon jár a punci :-)

VT 135 2018.12.21. 17:19:18

@egy vödör korom: A férfiak képesek lejjebb adni az igényeiket - és meg is teszik - mert a szex/intimitás iránti vágy folyamatosan növekszik. Másfelől a férfiak tekintélyes része képes racoinálisan gondolkodni, így képes értelmezni folyamatokat, ok-okozatokat és abból levonni az összefüggést.
Ellenben a nők tekintélyes része a hipergámia, az érzelmi alapú döntési stratégia és a "hercegnő-attitűd" miatt nem képes a férfiak felső 10-20%-án kívül túl látni.

VT 135 2018.12.21. 17:20:29

@egy vödör korom: "na jó de a pasiknak alanyi jogon jár a punci" éppen már hiányzott egy újabb lüke feminista...köszönjük, h vagy nekünk!

VT 135 2018.12.21. 17:32:05

@egy vödör korom: "óriási hiba ez a redpilles vonalon, hogy azt HISZIK, hogy a nők elvárásai akarattal befolyásolhatóak."
Ezt hol fantáziáltad? Látszik, h megint a hiedelmeid szűrőjén keresztül beleképzelsz valamit, ami nincs ott... A RP arról szól, miképpen tudsz férfiként férfibbá fejlődni, ennek mellékes folyományaként pedig hogyan tudod a női vonzalmat - amely szintén az ösztönökre épül - pozitív irányba befolyásolni.

"bár csajnak igaz phd-je van, de mivel nem kap neki megfelelő szellemi/társadalmi/anyagi helyzetű pasit akkor - jól van - megelégszik az esztergályos józsival." - na többek között ERRŐL a női működésről is szól a RP! Szemben a mesebeli "csak legyél önmagad/udvarias/tiszteletteljes" süketeléssel. Tegyük hozzá, hogyha esztergályos józsi egy natur alfa, vagy felküzdi magát kemény munkával ebbe az irányba, akkor simán, utcai, szórakozóhelyi ismerkedéssel vonzó tud lenni Ms. Phd szemében. Ha meg képes egy kicsit hazudozni, eljátszani a jólszituált arcot, akkor simán lehet az, h Ms. Phd rákattan - azt meg tudjuk, h ha megvan a rákattanás, akkor onnantól már semmi sem számít: ha ő a Zigaziiii, akkor lehet családja, kúrogathat teljesen nyíltan egyszerre több nőt is, onnantól már csak ő kell. :)

Untermensch4 2018.12.21. 18:00:55

@egy vödör korom: "Annyira unalmas és fárasztó ez az igényekkel való pöckölgetés, mintha ez lenne a bölcsek köve. Hát kurvára nem!"

Úgy tűnik mintha elolvastad volna a newdeal-es bejegyzést. Most azt nem tudom hogy
1) nem akarsz magadra ismerni
2) nem jöttél rá hogy nem csak "Lucy"-ról hanem "Luke"-ról is szól
3) egyéb

Egyik ismerősöm egy nő aki bölcsész diplomával boldogan él a pék férjével kb 2 évtizede...

Untermensch4 2018.12.21. 20:09:32

@egy vödör korom: Arra volt példa hogy nem kategorikusan lehetetlen. Nem "extrém" (amivel azt sugallod hogy az általad kinyilvánított általános szabály kikezdhetetlen).

VT 135 2018.12.21. 20:46:02

@egy vödör korom: Ok, láttam a szmájlit, de ez ugye lehet a szarkazmus, illetve gúnyolódás jele is (virtuális kommunikáció, jeah). Ha nem így gondolod, akkor én is visszavontam. :)

"Azért tudod ez a szintelméletesdi a férfiak felső 10-20%áról egy hamis kép.
Mert elméleti vizsgálatokkal jutottak erre az eredményre."- Nem. Ez egyrészt férfiak tömegeinek a gyakorlati tapasztalata. Másrészt számtalan kutatás is bizonyította. Nem ismered ezeket? Itt is számtalanszor linkeltük őket.

"A férfiak is a ropiseggű feszesmellő bombázókat akarják, ha fotókat mutogatsz nekik." - Ismét csak tévedés és ismét csak női gondolkodásmódból eredő megközelítés. De ha belegondolsz, pont az ösztönök miatt sem! Hiszen férfiként a magot minnél többfelé akarom szorni, ergo nem csak a ropiseggű nőknek! Lehet, h férfiként a bombázó **IS** tetszik (amennyiben nem egy mű-nő, vagy nem egy látványosan buta liva - ez sokunk számára inkább lohasztólag hat...). De ez is inkább még csökkenti az érdeklődést, mert beindul a hang, "úgysem állna velem szóba", "franc sem akar állandóan az érdeklődő férfi konkurrenciával harcolni".
Tehát míg a férfi hozzáállás minimum megengedő (is-is), addig a női hozzáállás kizáró, szűkítő (csak ő/k/).

" Pont olyan evolúciós oka, mint ami a férfiakat készteti az újabb és újabb nő becserkészésére. Amiről ez a blog is szól." - a legtöbb férfi nem akar állandóan újabb nőt becserkészni, mert kurva sok energiával jár és semmi garancia nincs arra, h a befektetett javak megtérülnek. Másrészt a 80%-ba tartozó átlagférfi elég kis eséllyel fut ebben a versenyben, kudarcot meg minek gyűjteni? Harmadrészt párkapcsolatban, biztonságos talajon állva, vagy éppen egy ellaposodott kapcsolatból kifelé kacsintgatva előfordul ez a szituáció, de ez igen távol van az újabb és újabb nő becserkészésétől. Negyedrészt Wolf működését ráhúzni "a férfiak"-ra gigant fail, de pont bizonyítod is ismét, h számotokra a 10-20% férfi a férfi, a többi pedig nem létezik.

És ismét csak bemásolnám Deansdale örökbecsűjét, mert a felvilágosító voltát nem lehet elégszer tudatosítani:
"Az átlagférfiak tömegének mindenféle szabad vagy nyitott szexualitás csak árt, mert a hipergám nők minden erre hajlamos kultúrában a magas státuszú férfiak köré gyűlnek. 10 nőből 9 inkább lesz a pasa sokadik ágyasa, mint egy névtelen senki tenyéren hordott egyetlen felesége. A monogámiára azért van szükség, hogy az átlagjóskáknak is legyen nője, ami motiválja őket a társadalom produktív tagjaivá válásra. A monogámián kívül gyakorlatilag minden más rendszer garantált bukás a férfiak ~80%-ának, csak ezt ezek nem tudják előre. A szexuális forradalom idején is abban hitt minden balek, hogy ha szabad lesz a szerelem majd tucatjával talál nőt. Ehelyett sokaknál az önkéntelen cölibátus jött, vagy "jobb esetben" a fütyikörhinátról kiöregedett nők őket választották az anyagi biztonság zálogául. A sok nőhiányban szenvedő pasi meg igazi romboló erő - például az iszlám is ezért tud könnyen mártírokat faragni a szerencsétlenekből a mennyei punci ígéretével."

2018.12.21. 23:02:07

@buttercup13: Jó összefoglaló. Nem kötözködésképp, de hiába 180 cm magas vagy felette az önmagában nem ér semmit, ha összkép alapján nem vonzó számodra:)
A szűrés egyéni dolog. Mindenki így tesz, aki párt keres valamilyen erre szolgáló oldalon.
Ha már magasság ajánlom figyelmedbe innen: sorozatrandizo.blog.hu/2018/05/21/azok_a_magas_lanyok

2018.12.21. 23:51:42

@M87: köszi, olvastam :) és igen, önmagában a magasság nem plusz pont, ha alacsonyabb, az viszont mínusz. Sajnos ez ilyen. Tudom, ez nem olyan mint a kövérség, nem lehet rajta változtatni. Ennek ellenére sajnos így megy ez.

VT 135 2018.12.27. 22:48:13

Wolf,
úgy látom megjött Cortez haverja - mehet a törlés. :)

2018.12.30. 09:09:21

@trolol0: szia Cortez. Békességes Boldog Új Évet neked, sok sok örömteli percet kívánok az egyéni életedbe.

2018.12.30. 13:30:42

@trolol0: de jó neked, hogy te viszont tökéletes vagy :D

LucretiaBorgia 2018.12.30. 15:35:15

@trolol0: Kicsit sok a f@sz...
És ez beszédes. Mielőbb lásson orvos, feltétlenül!

VT 135 2018.12.30. 18:58:54

@trolol0: Így van: buzik vagyunk és egymás faszát szopkodjuk (a nők is). De ez téged miért készít ki ennyire? :) Mármint költői kérdés: látszik, h mennyire szenvedsz, látszik, mennyire rosszban vagy magaddal - ilyenkor meg az egész világgal. Jobbulást!
Viszont ez igen nemes hozzáállás, h még ilyen mély állapotodban is segíteni akarsz a világon! Küldöm akkor a bankszámlaszámomat, ahová kérem a befizetést!

2018.12.30. 20:15:52

@Untermensch4:
Szerintem a "határ" jelentése ilyenkor az a nagy terület, ami a puszta volt illetve van a település/települések mellett, jelképezve azt, hogy milyen nagy kupac lehet így ott, milyen nagy mennyiség.
Tehát így - illetve vélhetőleg - akkor mennyiségjelzős minősítésben van jelen a "határ" szó.

Untermensch4 2018.12.30. 22:15:21

@icipicicsipa: Nekem az volt a furcsa hogy nagy "H"-val írta mintha jelentősége lenne a nagybetűnek... de mivel elsőre a "határátkelő" blog jutott eszembe h tán vmi kamionosabb jellegű keresés kapcsán azt (is) feldobta a gugli neki, nem tudtam mire vélni.
Meg vhogy amit a blogból eddig olvastam az mind teljesen városi környezetben játszódó történet, sehogy sem tudok rájönni mire gondolhatott a költő..?
süti beállítások módosítása