Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Ajánló - Idomított férfi

2018. június 26. - Ethan Wolf

Ismét bővül az ajánló rovatunk, amelyben könyveket, filmeket, tulajdonképpen bármit ajánlok/ajánlunk, aminek köze van a férfi-nő kapcsolatokhoz.

A mai témánk Esther Vilar - Az idomított férfi című könyve.

covers_71984.jpg

Sok nőkkel, csajozással, párkapcsolattal foglalkozó fórumon alapvetésnek számít ez a könyv, amelyet még 1982-ben írtak. Kicsit féltem tőle, hogy hogyan lehet egy több, mint harminc évvel ezelőtt írt könyv releváns a mai napig. Azonban megdöbbentően az. Úgy tűnik, amit a Red Pill, meg a többiek felfedeztek, azok jó része már rég fel volt fedezve. :)

A könyv igazából nem is könyv, inkább egy 160 oldalas magyarázat. Kicsit olyan, mint mikor jártas vagy egy témában és elképzelsz egy olyan szituációt, amikor az a téma felmerül egy közegben és te kiadod magadból, amit tudsz. Ez a könyv is ilyesmi, egyszerű véleményközlés könyv formában.

Nem csodálom, hogy az írónőt a feministák megvetik (úgy hallottam), mert ez az írása bizony kegyetlenül lehúzza a nőket minden szinten. Talán túlságosan is erős néhol. Elég rutinos vagyok nők terén, de azt persze én sem tudom, hogy melyik mit gondol, vagy mi jár a fejében (na jó, ritkán tudom azért), de ha valóban az van, amit az írónő állít, akkor a nők érzéketlen pszichopaták, akik megtűrik a férfit és kihasználják mindig minden körülmények közt. Aki érzékenyebb lelkivilágú és még dédelget ideákat a nőket kapcsolatban, az ne olvassa el, mert többé nem fog tudni tisztelni egyetlen nőt sem. Vagy... azt mondja, hogy a könyv úgy hülyeség, ahogy van.

Azért nem mindenben pontos az iromány, illetve mondjuk úgy, hogy pár dolog megváltozott az elmúlt pár évtizedben. Több mindennel sem értek egyet, de most csak azt emelném ki, ami azzal foglalkozik, hogy a nőknek egyáltalán nem számít a férfi kinézete. Ezt pontosítani kell, mert fiatalabb korban igenis számít, harminc körül lesz az, hogy inkább a férfi egzisztenciális státuszát helyezi előtérbe. Ide még az is beleférne, hogy a férfiban fontos nekik a magasság, hogy jól nézzenek ki egymás mellett, meg egy halom apróság még.

Mindenesetre kicsit túlzónak érzem a könyvet, ennyire nem szerencsés semmit lecsupaszítani, hisz, ha ugyanígy lecsupaszítjuk a férfi viselkedését, akkor mit kapunk? A punciért hajt és robotol, majd később a gyerekért (de azt a nő is) és ennyi. 

De már itt is elhangzik, hogy a nők sosem voltak elnyomva, csak nem érdekelte őket sok minden (szavazás pl). Érdekes, hogy mennyi mindent megírtak 1982-ben, amikről még ma is tabu beszélni. 

Az lenne a jó, ha lenne/lennének nők, akik elolvasták a könyvet, és megpróbálnák megírni kommentben, hogy szerintük, hogy is van ez. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr9913906576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisz101 2018.06.26. 20:23:56

nem semmi, köszi Wolf, ahogy meglesz az új telóm, felteszem rá ebookban. elég kíváncsi lettem.

Krisz101 2018.06.26. 20:31:54

"ha ugyanígy lecsupaszítjuk a férfi viselkedését, akkor mit kapunk?"
persze, csak óriási különbség, h a mai társadalomban a nők folyamatosan idealizálva vannak és piedesztálra emelve, miközben a férfi hibái fel vannak nagyítva, amolyan halálos bűnként feltüntetve. (lásd 2 nappal ezelőtti randim)
tehát már lassan az van a közbeszédben a férfiról, ami ebben a konyvben a nőről, szinte tiltott irodalomként, elrejtve.

"nők, akik elolvasták a könyvet,"
mostanában többször vitáztam erről nőkkel a chad profilommal, és folyamatosan hisztérikus shaming, tagadás volt a válasz, a legtöbbje még 1 top férfinek sem ismeri be ezeket.
vagy megideologizálják, h túl negatív vagy, csak pozitivan kéne állni az élethez, és akkor csak bevonzod a tuti dolgokat, maguktól megtörténnek veled. ezt az az instás picsa mondta :D

Krisz101 2018.06.26. 20:33:46

+1
"harminc körül lesz az, hogy inkább a férfi egzisztenciális státuszát helyezi előtérbe"

szerintem a tinder miatt komoly backlash van most ebben, már harmincas nőknek is chad kell, nézik a külsőt. hisz tudjuk, 30 az új 20...

Krisz101 2018.06.26. 20:38:33

+2
levél a chad profilomra. előzmény, 2 gyerekes, nagyon jól kinéző nő kifelé nézeget a házasságból.

"Szia Krisztián!

Hétfőn államvizsgázom de kikapcsolódásként írok Neked :)

Igen még együtt élünk és igen nálunk nem lehet találkozni de főleg azért nem mert körbe van kamerázva a ház :)
Az óvszert én is utálom, azzal egyet értek, hogy az első pár alkalommal kell, amíg ki nem derül, hogy mennyire működünk együtt. Szeretem érezni magamban és sokkal izgatóbb is.
Szerintem a tinderes a kedvenc képed de cáfold meg ha nem az :)

Megírod, hogy mivel foglalkozol?

Az igazi nevem K***"

hmmm
hány M-tól is indul az a ház ami körbe van kamerázva?
2 gyerekkel dugni akarna, de már érdeklődik mivel foglalkozom. (nem kurva mind1 neki amikor 9,5-es vagyok láthatóan jól eleresztve?)

VT 135 2018.06.26. 20:46:37

OFF
Egy 42 perces, nagyon részletes módszer DeAnna Lorraine-tól (sikeres és ismert női párközvetítő, Red Pill támogató) abban a témában, hogyan lehet a barátnőt, feleséget, bármilyen nőt felébreszteni a feminsta agymosásból. "Red Pill-ezni". Persze egy kicsit amerikai beütésű, de a legtöbb pont, ami elhangzik benne, itt is működhet.
www.youtube.com/watch?v=PaEsrXMIOkM

VT 135 2018.06.26. 21:05:20

@Krisz101: "többször vitáztam erről nőkkel a chad profilommal" Teljesen értelmetlenül pazarlod az időt. Ilyen kényes témákat eleve csak személyesen van értelme kinyitni, és nem ismeretlenekkel. Gondolj bele: ennél sokkal általánosabb témákon is mennyire fel tudnak hergelődni, vita helyett az emberek a neten. A belinkelt videó valamennyire esélyt ad ilyen meggyőzésre, bár még akkor is megjelenhet sokszor a gyerekes attitűd, h "hagyjuk a statisztikákat, felméréseket, nekem más a tapasztalatom" - mert ha nem tetszenek a tények, akkor ugye hagyjuk őket a fenébe. :)

2018.06.27. 01:57:03

Szia Wolf mi a véleményed erről a posztról? rustymaze.blog.hu/2014/07/18/on-lany#c24374319
Ezt a kommentem írtam a Szexrandi teszthez írtam ,de ehhez kapcsolható hivatkozásként ide is illik. Ott válasz nélkül maradt és a véleményed érdekelne, ezért bemásoltam némi módosítással. Bármely hasonlóság nem a véletlen műve lesz.:D
Ha már leírod életed történeteinek némi szeletét Kíváncsi lennék rá ezt, hogy látod?
Különösebben ezen részre lennék kíváncsi: ,,Szóval egy hónapnyi tesztidőszakot követően, egy kivételével minden oldalról töröltem magam, tekintve a projekt kontraproduktív mivoltát. Érdekes kísérlet volt, haszontalan, de szociológiai szempontból azért volt egy sajátos lecsapódása: megítélésem szerint az emberek 98 százalékának webkettes inkarnációja nagyjából semennyire nem korrelál a valós személyiségükkel. Én ugyanis annyi szép, boldog, optimista, magasan képzett, világlátott, őszinte, sportos, egészséges és jómódú embert egész életemben nem láttam, mint amennyit ebben a néhány hétben a neten. Vagy csak egy alternatív valóságban tengetem napjaimat és akkor rossz nekem..."
Keresés közben néha nem ez az érzés játszódik le benned?:D
Ha lesz időd válaszolni rá érdekelne a válaszod.:)

Ethan Wolf 2018.06.27. 06:41:40

@M87: Egyetértek, ugyanezt tapasztalom én is. Azt hiszem, mintha régebben valamelyik poszt alatt lett volna komment erről, hogy egy idő után az ember megtanul átlátni ezen, illetve kiszűri a jeleket és megtanulja, hogy a "festett réteg" mögött mi lehet a valóság.

Vagy tényleg két világ létezik, ők a Mátrixban, mi meg idekint :D

whoamiohmy 2018.06.27. 16:33:42

@M87: kicsit beleolvasgattam a blogba. Érdekes. Frusztrált béta, gyakorlatilag AFC (average frustrated chump) de már Red Pill elemekkel (A második posztban írja a kicsit becsiccsentett koszorúslányok viselkedésére egy esküvőn hogy "puncim van tehát bármit megkaphatok"), így már recovering bétának is tekinthető kezdeti szakaszban. 2014es a blog, nagyon kíváncsi lennék mi lett a taggal azóta. Van valami infód róla azóta?

2018.06.27. 18:36:00

@Ethan Wolf: Kösz a gyors választ.:D Igen erről írtál már részletesebben is. Akkor csak olvasója voltam a blogposztoknak, de volt róla elemzés.:)

Hogy a poszthoz is szóljak ezt a könyvet időről időre felemlegetik netes fórumokon főleg a férfiszféra oldalain. Magát a könyvet nem olvastam. Megvan neked ez a könyv vagy leszedted valahonnan? Tervezel a másikról is írni később A férfi joga két nőre címűből is, ami szintén Esther Vilar alkotás? Mert a másikat is felemlegetik alkalmanként. Ami megvan nekem könyv csak az elejét olvastam el és az se most volt. Szabó György: Tanácsadó a nők elcsábításához címmel ajánlanám figyelmedbe. Visszaemlékezve dióhéjban olyan, mint, ha egy PUA tanácsadást olvasnál.:D

@whoamiohmy: Ennyire nem merültem bele, de mivel 2014-es és túl sok poszt nincs benne, majd átnyálazom magam rajta. Igen azóta valamiért nem jött ki új írás. Azt nem tudom mi az ok. Magát az oldalt egy kommentelő linkelte be 4 éve az akkoriban megjelent egyik Csajok és Pasik blog egyik megjelent posztjához. Ez az online társkeresős poszt ugrott be Wolf történeteit olvasva.:)

Ethan Wolf 2018.06.27. 19:44:22

@M87: Annyi elolvasnivaló könyv van a listámon, hogy majd egyszer elolvasom ezeket is...
Az idomított férfit könyvolvasón olvastam egy haveromnak volt meg.

Krisz101 2018.06.28. 04:53:23

@VT 135: Rollo Tomassi többször emlitette mostanában, h pár nő igazat adott neki vagy a könyvének különböző szituációkban. pl férfi ismerősétől elkérte a könyvet beleolvasott és "jézus ennek minden szava igaz, de ezt neked nem szabadna tudnod!" mondta a férfinak.

engem ez érdekelt, igaz csak párszor kezdtem bele a témába az elmúlt hetekben. kiváncsi voltam a jobb magyar nőknek vannak e ilyen irányu gondolatai, fogalmai, esetleg megtudhatok e barátnős titkokat, véleményeket amit egy chadnek kikotyognak.

de valóban életben nem vitatkoznék velük.
ész érvekkel nőket amúgy is...
meg ahogy
@whoamiohmy: mondta, menekülnek a felelősségtől mint macska a víztől :D

Krisz101 2018.06.28. 05:03:26

@M87: szerintem ne pazarold rá a drága időd már ha elfogadod szerény tanácsom. én azt érzékelem, h az elmúlt 3 évben több történt mint azelőtt 10-15 év alatt.
vicces pl h a férfiszférás vloggerek a youtubeon 1 éve még a demonetization miatt sírtak, ríttak, hogy ki lesznek tiltva most meg kvázi red pill forradalom van ott, legalábbis brutál mennyiségú új infó, dinamikusan növekvő új férfiszférás pickup, redpill, mgtow, incel anyámkinnya csatorna van. sok is.

le vagyok maradva a feliratkozásaimban. régi dolgokból szerintem csak a nagyon minőségivel érdemes foglalkozni, a többi feledés homályába merül.

ajánlom pl a RedMan Group-ot, Rollo Tomassival és haverjaival. 21 conventiont, vagy a magyar vonatkozású natural lifestyles-t, többit felsorolni is nehéz

Krisz101 2018.06.28. 05:05:12

@whoamiohmy: lejött már a Jeffy féle cucc?

ja nézd meg ezt a videt, poén a srác attitüdje, remélem te is ilyen vagy! :P
www.youtube.com/watch?v=M2EDsTxaWdo

VT 135 2018.06.28. 16:36:49

@Krisz101: számomra meg ez az általam korábban említett közösségi oldal nagy tanulság a nőkről: h miképp hülyítik magukat rommá az "ő az igaziii, love van, más nem számíííít" romantikus ábrándokkal, miközben az adott férfi le sem tojja őket, sőt, ezt jelzi, mondja is nekik!
Annyi a módosító tényező, h - bár ezt nem látni, csak sokszor kiderül - ezen nők tekintélyes része már elvált, 40+-os. Így már érthető, miért küszködnek sokkal inkább egy adott férfiért, vagy szeretői viszonyba belemenve, reménykedve a több-ben.

VT 135 2018.06.28. 16:39:11

@VT 135: Ja és, h mennyire nem lehet hatni rájuk józan érvekkel... Hozzáteszem van néha egy-egy kivétel, aki képes gondolkozni, utólag belátni, ha tévedett, vagy felismerni mi történt, felelősséget vállalni. Ez felüdülés. De van olyan is, h leírta, tudta, h mit kellett volna tennie - aztán mégsem volt képes megtenni. Ez mondjuk mindkét nemnél gyakori. :)

Krisz101 2018.06.28. 18:02:41

@VT 135: melyik közösségi oldal ez?

2018.06.28. 22:37:56

@Krisz101: A megváltozott helyzetet magam is észrevettem, hogy nehezebb lett a terep. A férfi-női kapcsolati dinamikákkal kapcsolatos dolgokat 4 éve olvasgatom, mint érdekességeket olyan definíciókkal, mint alfa, béta, szintelmélet, erőforrás stb.:D

VT 135 2018.06.28. 23:23:35

@Krisz101: megírtam privátban, nem akarom leleplezni magam annak, aki esetleg mindkettőt olvassa.
süti beállítások módosítása